“Gjëja e parë që duhet ndryshuar është mënyra se si gratë afrikane janë imagjinuar në politikëbërje”, tha Laura Davis, Këshilltare e Lartë dhe Drejtuese për Gjininë, Paqen dhe Sigurinë në Zyrën Ndërlidhëse Evropiane për Ndërtimin e Paqes (EPLO) në një ngjarje në internet të titulluar Gratë në Ndërtimin e Paqes në partneritetin AU-BE: Rivendosja e supozimeve të mbajtura nga individët, komunitetet dhe institucionet. “Gratë afrikane supozohet të jenë të prekshme, supozohet se janë viktima, supozohet se u mungon liri veprimi. Në vend të kësaj, politikëbërësit duhet të njohin udhëheqjen, agjencinë dhe shkathtësinë e grave afrikane. ” Ngjarja u organizua nga Komuniteti Ndërkombëtar Bahá’ Add Addis Abeba dhe Zyrat e Brukselit më 27 maj dhe ishte i pari nga një seri ngjarjesh mbi bashkëpunimin midis Bashkimit Afrikan dhe Bashkimit Evropian për çështjet e paqes dhe sigurisë.
Solomon Belay, Përfaqësues i Zyrës së Komunitetit Ndërkombëtar Bahá’í në Addis Ababa, hapi takimin duke pohuar se paqja duhet të konsiderohet si faza tjetër e pashmangshme e evolucionit të njerëzimit dhe se çelësi është pjesëmarrja të grave.
“Ne e dimë se për të arritur paqen e qëndrueshme pozitive, ne duhet të transformojmë marrëdhëniet midis individëve, komuniteteve dhe institucioneve në një mënyrë që çdo anëtar i shoqërisë të mos përfshihet vetëm, por të shihet si një protagoniste në këto procese ”, tha Nura Detweiler nga Zyra e Komunitetit Ndërkombëtar Bahá’í në Bruksel. “Një aspekt thelbësor i proceseve të tilla transformuese është rimendimi i supozimeve dhe qëndrimeve të mbajtura nga individët, të cilët informojnë kulturën e komuniteteve dhe institucioneve në lidhje me barazinë e burrave dhe grave.”
Liezelle Kumalo, studiuese për ndërtimin e paqes dhe gjinisë në Institutin e Studimeve të Sigurisë (ISS) shpjegoi se përfshirja e grave në proceset e paqes në Afrikë filloi shumë kohë para se të ishte Agjenda e Grave, Paqes dhe Sigurisë (WPS) vendosur në rezolutën e OKB -së 1325 20 vjet më parë. “Pavarësisht nëse hapësira është krijuar apo jo, gratë hyjnë dhe ato përfshihen […] Ka të bëjë me mënyrën se si ne i bëjmë zërat e grave të llogariten.” Ajo dha shembuj të grave afrikane që ishin në pararojë në proceset e ndërtimit të paqes në komunitetet e tyre.
Tayechalem Moges, një asistente profesore për Programin e Shëndetit Gjinor dhe Seksual dhe Riprodhues në Universitetin e Global Health Equity, shpjegoi se ne duhet të kalojmë nga përqëndrimi në sferën e krijimit të paqes të privilegjuar global në ndërtimin e paqes në komunitetet dhe familjet lokale, “sepse kur flasim për paqen, ajo duhet të jetë paqe për të gjithë në çdo situatë”. Në atë kontekst “ne duhet të rishqyrtojmë marrëdhëniet hierarkike që bazohen në fuqi, dhe ne duhet të kalojmë më shumë në veprime kolektive që bazohen në shërbim”.
Lidhur me implikimet për partneritetin e Afrikës dhe Bashkimit Evropian në kontekstin e nxitjes së pjesëmarrjes kuptimplotë dhe pronësisë së grave në proceset e paqes, Tayechalem Moges vuri në dukje nevojën për një kuadër të përbashkët evoluues organikisht ” e cila nuk është e ngurtë dhe që nuk bazohet në një model specifik të mendimit ose hegjemonisë, në mënyrë që komunitetet lokale kudo mund të marrin pjesë në formimin e vizionit për paqen botërore. “
Ngjarja tjetër në seri është planifikuar të zhvillohet në javët e ardhshme.
news
Perspective
Perspective | It’s time for a new conversation on power22 MAR 2019The Commission on the Status of Women (CSW) — the largest UN gathering on gender equality — is a momentous space, striking in the. |
Statement
Leadership for a Culture of Equality, in Times of Peril and Peace24 FEB 2021Against the backdrop of a world undergoing profound change, there is a growing recognition of the indispensable role that women in… |
Në Tetor 1985, Shtëpia Universale e Drejtësisë i drejtoi një letër gjeneralitetit të njerëzimit mbi temën e paqes universale, të titulluar “Premtimi i Paqes Botërore”. Ky seksion i faqes në internet paraqet të gjithë tekstin nga deklarata. Më poshtë mund të lexoni hapjen e këtij dokumenti. Gjithashtu mund të shkarkohet nga Biblioteka e Referencës Bahá’.
Paqja e Madhe drejt së cilës njerëzit e vullnetit të mirë gjatë shekujve kanë prirur zemrat e tyre, nga të cilët shikuesit dhe poetët për breza të panumërt kanë shprehur vizionin e tyre, dhe për të cilën nga mosha në moshë shkrimet e shenjta të njerëzimit kanë mbajtur vazhdimisht premtimin, tani është në e fundit brenda mundësive të kombeve. Për herë të parë në histori është e mundur që të gjithë të shikojnë të gjithë planetin, me të gjithë popujt e tij të shumtë të larmishëm, në një perspektivë. Paqja botërore nuk është vetëm e mundur, por e pashmangshme. Stageshtë faza tjetër në evolucionin e këtij planeti – sipas fjalëve të një mendimtari të madh, “planetizimi i njerëzimit”.
Nëse paqja do të arrihet vetëm pas tmerreve të paimagjinueshme të nxitura nga kapja kokëfortë e njerëzimit në modelet e vjetra të sjelljes, apo do të përqafohet tani nga një akt vullneti konsultativ, është zgjedhja para të gjithëve që banojnë në tokë. Në këtë pikë kritike kur problemet e pazgjidhshme me të cilat ballafaqohen kombet janë shkrirë në një shqetësim të përbashkët për të gjithë botën, dështimi për të frenuar valën e konfliktit dhe çrregullimeve do të ishte pa përgjegjësi.
Ndër shenjat e favorshme janë fuqia në rritje e vazhdueshme e hapave drejt rendit botëror të marra fillimisht afër fillimit të këtij shekulli në krijimin e Lidhjes së Kombeve, të pasuar nga Organizata e Kombeve të Bashkuara me bazë më të gjerë; arritja që nga Lufta e Dytë Botërore e pavarësisë nga shumica e të gjitha kombeve në tokë, duke treguar përfundimin e procesit të ndërtimit të kombit dhe përfshirjen e këtyre kombeve të rinj me ato më të vjetra në çështjet me interes të ndërsjellë; rritja e madhe pasuese e bashkëpunimit midis popujve dhe grupeve deri më tani të izoluar dhe antagonistë në ndërmarrjet ndërkombëtare në fushat shkencore, arsimore, juridike, ekonomike dhe kulturore; rritja në dekadat e fundit e një numri të paparë të organizatave humanitare ndërkombëtare; përhapja e lëvizjeve të grave dhe të rinjve që bëjnë thirrje për t’i dhënë fund luftës; dhe pjelljen spontane të zgjerimit të rrjeteve të njerëzve të zakonshëm që kërkojnë mirëkuptim përmes komunikimit personal.
Përparimet shkencore dhe teknologjike që po ndodhin në këtë shekull të bekuar jashtëzakonisht sjellin një rritje të madhe përpara në evolucionin shoqëror të planetit dhe tregojnë mjetet me të cilat mund të zgjidhen problemet praktike të njerëzimit. Ato sigurojnë, me të vërtetë, mjetet për administrimin e jetës komplekse të një bote të bashkuar. Megjithatë barrierat vazhdojnë. Dyshimet, keqkuptimet, paragjykimet, dyshimet dhe interesi i ngushtë vetjak përfshijnë kombet dhe popujt në marrëdhëniet e tyre me njëri-tjetrin.
Outshtë jashtë një ndjenje të thellë të detyrës shpirtërore dhe morale që ne jemi të detyruar në këtë moment të përshtatshëm për të tërhequr vëmendjen tuaj në njohuritë depërtuese u komunikua së pari sundimtarëve të njerëzimit më shumë se një shekull më parë nga Bahá’u’lláh, Themeluesi i Besimit Bahá’í, për të cilin ne jemi të Besuarit.
“Erërat e dëshpërimit,” shkroi Bahá’u’lláh -u, “mjerisht, fryjnë nga çdo drejtim dhe grindja që ndan dhe godet racën njerëzore po rritet çdo ditë. Shenjat e konvulsioneve dhe kaosit të afërt tani mund të dallohen, për aq sa rendi mbizotërues duket të jetë me të meta për keqardhje. ” Ky gjykim profetik është vërtetuar shumë nga përvoja e zakonshme e njerëzimit. Të metat në rendin mbizotërues bien në sy në pamundësinë e shteteve sovrane të organizuara si Kombet e Bashkuara për të ekzorcuar fantazmën e luftës, kolapsin e kërcënuar të rendit ekonomik ndërkombëtar, përhapjen e anarkisë dhe terrorizmit dhe vuajtjet e mëdha që janë këto dhe vuajtjet e tjera duke shkaktuar rritjen e milionave. Në të vërtetë, aq shumë agresioni dhe konflikti kanë arritur të karakterizojnë sistemet tona sociale, ekonomike dhe fetare, saqë shumë prej tyre i janë nënshtruar mendimit se një sjellje e tillë është e natyrshme për natyrën njerëzore dhe për këtë arsye e pashmangshme.
Me ngulitjen e këtij këndvështrimi, një kontradiktë paralizuese është zhvilluar në çështjet njerëzore. Nga njëra anë, njerëzit e të gjitha kombeve shpallin jo vetëm gatishmërinë e tyre, por dëshirën e tyre për paqe dhe harmoni, për t’i dhënë fund frikësimeve të tmerrshme që mundojnë jetën e tyre të përditshme. Nga ana tjetër, miratimi jokritik i jepet propozimit se qeniet njerëzore janë egoiste dhe agresive të pakorrigjueshme dhe kështu të paafta për të ngritur një sistem shoqëror njëherësh progresiv dhe paqësor, dinamik dhe harmonik, një sistem që i jep lojë falas krijimtarisë dhe iniciativës individuale, por bazuar në bashkëpunimi dhe reciprociteti.
Ndërsa nevoja për paqe bëhet më urgjente, kjo kontradiktë themelore, e cila pengon realizimin e saj, kërkon një rivlerësim të supozimeve mbi të cilat bazohet pikëpamja e përhapur e gjendjes historike të njerëzimit. E shqyrtuar në mënyrë të paanshme, provat zbulojnë se një sjellje e tillë, larg shprehjes së vetes së vërtetë të njeriut, përfaqëson një shtrembërim të shpirtit njerëzor. Kënaqësia në këtë pikë do t’u mundësojë të gjithë njerëzve të vënë në lëvizje forca shoqërore konstruktive të cilat, sepse janë në përputhje me natyrën njerëzore, do të nxisin harmoninë dhe bashkëpunimin në vend të luftës dhe konfliktit.
Të zgjedhësh një kurs të tillë nuk do të thotë të mohosh të kaluarën e njerëzimit, por ta kuptosh atë. Besimi Bahá’í e konsideron konfuzionin aktual botëror dhe gjendjen katastrofike në çështjet njerëzore si një fazë natyrore në një proces organik që çon përfundimisht dhe në mënyrë të parezistueshme në bashkimin e racës njerëzore në një rend të vetëm shoqëror, kufijtë e të cilit janë ato të planetit. Raca njerëzore, si një njësi e veçantë, organike, ka kaluar nëpër etapa evolucionare analoge me fazat e foshnjërisë dhe fëmijërisë në jetën e anëtarëve të saj individualë, dhe tani është në periudhën kulminante të adoleshencës së saj të trazuar që i afrohet asaj të shumëpriturardhja e moshës.
Një pranim i sinqertë se paragjykimi, lufta dhe shfrytëzimi kanë qenë shprehja e fazave të papjekura në një proces të gjerë historik dhe se raca njerëzore po përjeton sot trazirën e pashmangshme e cila shënon moshën e saj kolektive nuk është një arsye për dëshpërim, por një parakusht për të ndërmarrë ndërmarrjen e jashtëzakonshme të ndërtimit të një botë paqësore. Që një ndërmarrje e tillë është e mundur, që ekzistojnë forcat e nevojshme konstruktive, që strukturat bashkuese shoqërore mund të ngrihen, është tema që ne ju nxisim të shqyrtoni.
Çfarëdo vuajtje dhe trazira që mund të kenë vitet e ardhshme, sado të errëta të jenë rrethanat e afërta, komuniteti Bahá’í beson se njerëzimi mund ta përballojë këtë sprovë supreme me besim në rezultatin e tij përfundimtar. Larg sinjalizimit të fundit të civilizimit, ndryshimet konvulsive drejt të cilave njerëzimi po nxitet gjithnjë e më shpejt do të shërbejnë për të çliruar “potencialet e qenësishme në pozitën e njeriut” dhe për të zbuluar “masën e plotë të fatit të tij në tokë, përsosmërinë e lindur të realitetin e tij. ”