Siç është Torah për hebrenjtë, Bibla për të krishterët ose Kurani për myslimanët, Shkrimet e mbledhura të Bahá’u’lláh·ut konsiderohen nga ndjekësit e Tij si Zbulesë nga Zoti. Ato formojnë themelin e Besimit Bahá’í.
Gjatë viteve të gjata të mërgimit të Tij, Bahá’u’lláh·u zbuloi fragmente, të barabarta me më shumë se 100 vëllime. Ato përfshijnë mësime shoqërore dhe etike, lutje, ligje dhe ordinanca, shkrime mistike dhe një shpallje të patrembur të mesazhit të Tij drejtuesve më të fuqishëm të kohës së Tij.
Fjalët dhe mësimet e tyre të lavdishme, paqësore, krijuese të dashurisë, le të zhyten në zemrat tuaja…
— Mbretëresha Marie e Rumanisë
Më poshtë është një përzgjedhje e vogël e ekstrakteve nga Shkrimet e Bahá’u’lláh·ut.
Për çdo zemër të shquar dhe të ndriçuar është e qartë se Zoti, Thelbi i panjohur, Qenia hyjnore, është jashtëzakonisht i lartësuar përtej çdo atributi njerëzor… Larg lavdisë së Tij që gjuha njerëzore duhet të rrëfejë në mënyrë adekuate lavdërimet e Tij, ose që zemra njerëzore të kuptojë misterin e Tij të pamatshëm.
— Kitáb-i-Íqán
Dera e njohjes së të Lashtit të Ditëve duke u mbyllur kështu përballë të gjitha qenieve, Burimi i hirit të pafund … ka bërë që ata Gurët e çmuar të Shenjtërisë të shfaqen jashtë sferës së shpirtit, në formën fisnike të njeriut tempull dhe të bëhet i dukshëm për të gjithë njerëzit, që ata të mund t’i japin botës misteret e Qenies së pandryshueshme dhe të tregojnë për hollësitë e Thelbit të Tij të pavdekshëm.
— Kitáb-i-Íqán
Këto Pasqyra të shenjtëruara… janë, një dhe të gjitha, Eksponentët në tokë të Atij që është Rruzulli qendror i universit, Thelbi i tij dhe Qëllimi përfundimtar. Prej Tij rrjedh njohuria dhe fuqia e tyre; prej Tij rrjedh sovraniteti i tyre.
— Kitáb-i-Íqán
Të udhëhequr nga drita e udhëzimit të pandërprerë dhe të investuar me sovranitetin suprem, Ata janë të autorizuar të përdorin frymëzimin e fjalëve të Tyre, shpërthimet e hirit të Tyre të pagabueshëm dhe flladin shenjtërues të Zbulesës së Tyre për pastrimin e çdo zemre të etur dhe shpirti pranues nga mbeturinat dhe pluhuri i shqetësimeve dhe kufizimeve tokësore.
— Nxjerrje nga Shkrimet e Bahá’u’llá·ut
Ky është Besimi i pandryshueshëm i Zotit, i përjetshëm në të kaluarën, i përjetshëm në të ardhmen.
— Kitáb-i-Aqdas
Me të vërtetë them, kjo është Dita në të cilën njerëzimi mund të shikojë Fytyrën dhe të dëgjojë Zërin e të Premtuarit.
— Nxjerrje nga Shkrimet e Bahá’u’lláh·ut
Unë jam Dielli i Urtësisë dhe Oqeani i Dijes. I gëzoj të dobëtit dhe ringjall të vdekurit. Unë jam Drita udhëzuese që ndriçon rrugën. Unë jam Skifteri mbretëror në krahun e të Plotfuqishmit. Unë shpalos krahët e varur të çdo zogu të thyer dhe e nis atë në fluturimin e tij.
— Faltorja e Unitetit
Unë isha vetëm një njeri si të tjerët, duke fjetur mbi shtratin Tim, kur ja, flladet e të Lavdiplotit u përhapën mbi Mua dhe Më mësuan njohurinë e gjithçkaje që ka qenë. Kjo gjë nuk vjen nga Unë, por nga Ai që është i Plotfuqishëm dhe i Gjithëdijshëm. Dhe Ai më urdhëroi të ngre zërin Tim midis tokës dhe qiellit, dhe për këtë më ndodhi ajo që ka bërë që të rrjedhin lotët e çdo njeriu me mend.
— Thirrja e Zotit të Ushtrive
Mjeku i Gjithëdijshëm ka gishtin e tij në pulsin e njerëzimit. Ai e percepton sëmundjen dhe përshkruan, në mençurinë e Tij të pagabueshme, ilaçin. Çdo epokë ka problemin e vet, dhe çdo shpirt aspiratën e saj të veçantë. Ilaçi që bota ka nevojë në mundimet e saj të sotme nuk mund të jetë kurrë i njëjtë me atë që mund të kërkojë një epokë pasuese. Jini të shqetësuar për nevojat e epokës ku jetoni dhe përqendroni diskutimet tuaja në nevojat dhe kërkesat e saj.
— Faltorja e Unitetit
Kjo është Dita në të cilën favoret më të shkëlqyera të Perëndisë janë derdhur mbi njerëzit, Dita në të cilën hiri i Tij më i fuqishëm është futur në të gjitha gjërat e krijuara. Është detyrë e të gjithë popujve të botës të ndajnë dallimet e tyre dhe, me unitet dhe paqe të përsosur, të qëndrojnë nën hijen e Pemës së kujdesit dhe dashamirësisë së Tij.
— Nxjerrje nga Shkrimet e Bahá’u’lláh·ut
Ajo që Zoti ka caktuar si ilaçi sovran dhe instrumenti më i fuqishëm për shërimin e të gjithë botës është bashkimi i të gjithë popujve të tij në një Kauzë universale, një Besim të përbashkët.
— Thirrja e Zotit të Ushtrive
Bashkohuni me ndjekësit e të gjitha feve në një frymë miqësie dhe shoqërie.
— Pllakat e Bahá’u’lláh·ut, Bisharat
Ju jeni frytet e një peme dhe gjethet e një dege. Silluni me njëri-tjetrin me dashurinë dhe harmoninë më të madhe, në mënyrë miqësore dhe shoqërore. Ai që është Ylli i së Vërtetës më jep Dëshmi! Aq e fuqishme është drita e unitetit saqë mund të ndriçojë të gjithë tokën.
— Letër drejtuar Birit të Ujkut
Toka është vetëm një vend, dhe njerëzimi qytetarët e saj.
— Pllakat e Bahá’u’lláh·ut , Lawh-i-Maqsúd
Detyra e parë e përcaktuar nga Zoti për shërbëtorët e Tij është njohja e Atij që është Agimi i Zbulesës së Tij dhe Burimi i ligjeve të Tij, i Cili përfaqëson Hyjninë si në Mbretërinë e Kauzës së Tij, ashtu edhe në botën e krijimit.
— Kitáb-i-Aqdas
O BIR I SHPIRTIT! Këshilla ime e parë është kjo: Zotëroni një zemër të pastër, të sjellshme dhe rrezatuese, që i juaji të jetë një sovranitet i lashtë, i pavdekshëm dhe i përjetshëm.
— Fjalët e Fshehura, arabe nr. 1
Konsideroni njeriun si një minierë të pasur me gurë të çmuar me vlerë të paçmueshme. Arsimi, vetëm, mund ta bëjë atë të zbulojë thesaret e tij dhe t’i mundësojë njerëzimit të përfitojë prej tyre.
— Pllakat e Bahá’u’lláh·ut, Lawh-i-Maqsúd
Vetëm kur llamba e kërkimit, e përpjekjes së zjarrtë, e dëshirës së madhe, e përkushtimit pasionant, e dashurisë së zjarrtë, e kënaqësisë dhe ekstazës, ndizet në zemrën e kërkuesit dhe flladi i dashamirësisë së Tij hidhet mbi shpirtin e tij, a do të shpërndahet errësira e gabimit, mjegullat e mosbesimeve dhe dyshimeve do të shpërndahen dhe dritat e dijes dhe besimit do të mbulojnë qenien e tij.
— Kitáb-i-Íqán
Jini bujarë në prosperitet dhe mirënjohës në fatkeqësi. Jini të denjë për besimin e fqinjit tuaj dhe shikojeni atë me një fytyrë të ndritshme dhe miqësore. Bëhu një thesar për të varfërit, një këshillues për të pasurit, një përgjigjës ndaj thirrjes së nevojtarëve, një ruajtës i shenjtërisë së zotimit tënd. Jini të drejtë në gjykimin tuaj dhe të kujdesshëm në fjalimin tuaj. Mos u bëni të padrejtë ndaj askujt dhe tregoni gjithë butësinë ndaj të gjithë njerëzve. Bëhuni si një llambë për ata që ecin në errësirë, një gëzim për të pikëlluarit, një det për të eturit, një strehë për të pikëlluarit, një mbështetës dhe mbrojtës i viktimës së shtypjes. Le të dallojë integriteti dhe drejtësia në të gjitha veprimet e tua. Bëhuni një shtëpi për të huajin, një balsam për vuajtjet, një kullë force për të arratisurin. Bëhuni sy për të verbërit dhe një dritë udhëzuese për këmbët e atyre që gabojnë. Bëhuni një zbukurim për fytyrën e së vërtetës, një kurorë për ballin e besnikërisë, një shtyllë e tempullit të drejtësisë, një frymë jete për trupin e njerëzimit, një flamur i ushtrive të drejtësisë, një ndriçues mbi horizontin e virtytit, një vesë në tokën e zemrës së njeriut, një arkë në oqeanin e dijes, një diell në qiellin e bujarisë, një perlë në diademën e mençurisë, një dritë ndriçuese në kupën qiellore të brezit tënd, një fryt mbi pemën të përulësisë.
— Letër drejtuar Birit të Ujkut
Biblioteka e Referencës Bahá’í siguron qasje në disa vëllime të Shkrimeve të Bahá’u’lláh·ut. Informacione të mëtejshme në lidhje me Shkrimet e Tij mund të gjenden gjithashtu në seksionin Artikuj dhe Burime.
Në Tetor 1985, Shtëpia Universale e Drejtësisë i drejtoi një letër gjeneralitetit të njerëzimit mbi temën e paqes universale, të titulluar “Premtimi i Paqes Botërore”. Ky seksion i faqes në internet paraqet të gjithë tekstin nga deklarata. Më poshtë mund të lexoni hapjen e këtij dokumenti. Gjithashtu mund të shkarkohet nga Biblioteka e Referencës Bahá’.
Paqja e Madhe drejt së cilës njerëzit e vullnetit të mirë gjatë shekujve kanë prirur zemrat e tyre, nga të cilët shikuesit dhe poetët për breza të panumërt kanë shprehur vizionin e tyre, dhe për të cilën nga mosha në moshë shkrimet e shenjta të njerëzimit kanë mbajtur vazhdimisht premtimin, tani është në e fundit brenda mundësive të kombeve. Për herë të parë në histori është e mundur që të gjithë të shikojnë të gjithë planetin, me të gjithë popujt e tij të shumtë të larmishëm, në një perspektivë. Paqja botërore nuk është vetëm e mundur, por e pashmangshme. Stageshtë faza tjetër në evolucionin e këtij planeti – sipas fjalëve të një mendimtari të madh, “planetizimi i njerëzimit”.
Nëse paqja do të arrihet vetëm pas tmerreve të paimagjinueshme të nxitura nga kapja kokëfortë e njerëzimit në modelet e vjetra të sjelljes, apo do të përqafohet tani nga një akt vullneti konsultativ, është zgjedhja para të gjithëve që banojnë në tokë. Në këtë pikë kritike kur problemet e pazgjidhshme me të cilat ballafaqohen kombet janë shkrirë në një shqetësim të përbashkët për të gjithë botën, dështimi për të frenuar valën e konfliktit dhe çrregullimeve do të ishte pa përgjegjësi.
Ndër shenjat e favorshme janë fuqia në rritje e vazhdueshme e hapave drejt rendit botëror të marra fillimisht afër fillimit të këtij shekulli në krijimin e Lidhjes së Kombeve, të pasuar nga Organizata e Kombeve të Bashkuara me bazë më të gjerë; arritja që nga Lufta e Dytë Botërore e pavarësisë nga shumica e të gjitha kombeve në tokë, duke treguar përfundimin e procesit të ndërtimit të kombit dhe përfshirjen e këtyre kombeve të rinj me ato më të vjetra në çështjet me interes të ndërsjellë; rritja e madhe pasuese e bashkëpunimit midis popujve dhe grupeve deri më tani të izoluar dhe antagonistë në ndërmarrjet ndërkombëtare në fushat shkencore, arsimore, juridike, ekonomike dhe kulturore; rritja në dekadat e fundit e një numri të paparë të organizatave humanitare ndërkombëtare; përhapja e lëvizjeve të grave dhe të rinjve që bëjnë thirrje për t’i dhënë fund luftës; dhe pjelljen spontane të zgjerimit të rrjeteve të njerëzve të zakonshëm që kërkojnë mirëkuptim përmes komunikimit personal.
Përparimet shkencore dhe teknologjike që po ndodhin në këtë shekull të bekuar jashtëzakonisht sjellin një rritje të madhe përpara në evolucionin shoqëror të planetit dhe tregojnë mjetet me të cilat mund të zgjidhen problemet praktike të njerëzimit. Ato sigurojnë, me të vërtetë, mjetet për administrimin e jetës komplekse të një bote të bashkuar. Megjithatë barrierat vazhdojnë. Dyshimet, keqkuptimet, paragjykimet, dyshimet dhe interesi i ngushtë vetjak përfshijnë kombet dhe popujt në marrëdhëniet e tyre me njëri-tjetrin.
Outshtë jashtë një ndjenje të thellë të detyrës shpirtërore dhe morale që ne jemi të detyruar në këtë moment të përshtatshëm për të tërhequr vëmendjen tuaj në njohuritë depërtuese u komunikua së pari sundimtarëve të njerëzimit më shumë se një shekull më parë nga Bahá’u’lláh, Themeluesi i Besimit Bahá’í, për të cilin ne jemi të Besuarit.
“Erërat e dëshpërimit,” shkroi Bahá’u’lláh -u, “mjerisht, fryjnë nga çdo drejtim dhe grindja që ndan dhe godet racën njerëzore po rritet çdo ditë. Shenjat e konvulsioneve dhe kaosit të afërt tani mund të dallohen, për aq sa rendi mbizotërues duket të jetë me të meta për keqardhje. ” Ky gjykim profetik është vërtetuar shumë nga përvoja e zakonshme e njerëzimit. Të metat në rendin mbizotërues bien në sy në pamundësinë e shteteve sovrane të organizuara si Kombet e Bashkuara për të ekzorcuar fantazmën e luftës, kolapsin e kërcënuar të rendit ekonomik ndërkombëtar, përhapjen e anarkisë dhe terrorizmit dhe vuajtjet e mëdha që janë këto dhe vuajtjet e tjera duke shkaktuar rritjen e milionave. Në të vërtetë, aq shumë agresioni dhe konflikti kanë arritur të karakterizojnë sistemet tona sociale, ekonomike dhe fetare, saqë shumë prej tyre i janë nënshtruar mendimit se një sjellje e tillë është e natyrshme për natyrën njerëzore dhe për këtë arsye e pashmangshme.
Me ngulitjen e këtij këndvështrimi, një kontradiktë paralizuese është zhvilluar në çështjet njerëzore. Nga njëra anë, njerëzit e të gjitha kombeve shpallin jo vetëm gatishmërinë e tyre, por dëshirën e tyre për paqe dhe harmoni, për t’i dhënë fund frikësimeve të tmerrshme që mundojnë jetën e tyre të përditshme. Nga ana tjetër, miratimi jokritik i jepet propozimit se qeniet njerëzore janë egoiste dhe agresive të pakorrigjueshme dhe kështu të paafta për të ngritur një sistem shoqëror njëherësh progresiv dhe paqësor, dinamik dhe harmonik, një sistem që i jep lojë falas krijimtarisë dhe iniciativës individuale, por bazuar në bashkëpunimi dhe reciprociteti.
Ndërsa nevoja për paqe bëhet më urgjente, kjo kontradiktë themelore, e cila pengon realizimin e saj, kërkon një rivlerësim të supozimeve mbi të cilat bazohet pikëpamja e përhapur e gjendjes historike të njerëzimit. E shqyrtuar në mënyrë të paanshme, provat zbulojnë se një sjellje e tillë, larg shprehjes së vetes së vërtetë të njeriut, përfaqëson një shtrembërim të shpirtit njerëzor. Kënaqësia në këtë pikë do t’u mundësojë të gjithë njerëzve të vënë në lëvizje forca shoqërore konstruktive të cilat, sepse janë në përputhje me natyrën njerëzore, do të nxisin harmoninë dhe bashkëpunimin në vend të luftës dhe konfliktit.
Të zgjedhësh një kurs të tillë nuk do të thotë të mohosh të kaluarën e njerëzimit, por ta kuptosh atë. Besimi Bahá’í e konsideron konfuzionin aktual botëror dhe gjendjen katastrofike në çështjet njerëzore si një fazë natyrore në një proces organik që çon përfundimisht dhe në mënyrë të parezistueshme në bashkimin e racës njerëzore në një rend të vetëm shoqëror, kufijtë e të cilit janë ato të planetit. Raca njerëzore, si një njësi e veçantë, organike, ka kaluar nëpër etapa evolucionare analoge me fazat e foshnjërisë dhe fëmijërisë në jetën e anëtarëve të saj individualë, dhe tani është në periudhën kulminante të adoleshencës së saj të trazuar që i afrohet asaj të shumëpriturardhja e moshës.
Një pranim i sinqertë se paragjykimi, lufta dhe shfrytëzimi kanë qenë shprehja e fazave të papjekura në një proces të gjerë historik dhe se raca njerëzore po përjeton sot trazirën e pashmangshme e cila shënon moshën e saj kolektive nuk është një arsye për dëshpërim, por një parakusht për të ndërmarrë ndërmarrjen e jashtëzakonshme të ndërtimit të një botë paqësore. Që një ndërmarrje e tillë është e mundur, që ekzistojnë forcat e nevojshme konstruktive, që strukturat bashkuese shoqërore mund të ngrihen, është tema që ne ju nxisim të shqyrtoni.
Çfarëdo vuajtje dhe trazira që mund të kenë vitet e ardhshme, sado të errëta të jenë rrethanat e afërta, komuniteti Bahá’í beson se njerëzimi mund ta përballojë këtë sprovë supreme me besim në rezultatin e tij përfundimtar. Larg sinjalizimit të fundit të civilizimit, ndryshimet konvulsive drejt të cilave njerëzimi po nxitet gjithnjë e më shpejt do të shërbejnë për të çliruar “potencialet e qenësishme në pozitën e njeriut” dhe për të zbuluar “masën e plotë të fatit të tij në tokë, përsosmërinë e lindur të realitetin e tij. ”