Shkaku suprem për krijimin e botës dhe gjithçka që është në të është që njeriu të njohë Zotin. Në këtë Ditë kushdo që udhëhiqet nga aroma e veshjes së mëshirës së Tij për të fituar pranimin në Vendbanimin e pacenuar, i cili është stacioni i njohjes së Burimit të urdhërimeve hyjnore dhe Agimit të Revelacionit të Tij, ka arritur përgjithmonë në çdo të mirë. Duke arritur në këtë stacion të lartë, një detyrim i dyfishtë qëndron mbi çdo shpirt. Njëra është të jesh i palëkundur në Kauzë me një qëndrueshmëri të tillë që të gjithë popujt e botës të përpiqeshin ta parandalonin atë që të kthehej te Burimi i Zbulesës, ata do të ishin të pafuqishëm për ta bërë këtë. Tjetra është respektimi i ordinancave hyjnore që kanë rrjedhur nga burimi i Pendës së Tij të ngritur në qiell. Sepse njohja e njeriut për Perëndinë nuk mund të zhvillohet plotësisht dhe në mënyrë adekuate, përveçse duke respektuar gjithçka që është urdhëruar prej Tij dhe është përcaktuar në Librin e Tij qiellor.
( Pllakat e Bahá’u’lláh )
Qëllimi i fesë siç zbulohet nga qielli i Vullnetit të shenjtë të Zotit është të krijojë unitet dhe pajtim midis popujve të botës; mos e bëni atë shkak të mosmarrëveshjeve dhe grindjeve. Feja e Zotit dhe ligji i Tij hyjnor janë instrumentet më të fuqishëm dhe më të sigurtët nga të gjitha mjetet për lindjen e dritës së unitetit mes njerëzve. Përparimi i botës, zhvillimi i kombeve, qetësia e popujve dhe paqja e të gjithë atyre që banojnë në tokë janë ndër parimet dhe ordinancat e Zotit.
( Pllakat e Bahá’u’lláh , Ishráqát)
O ju popuj të botës! Dije me siguri se urdhërimet e Mia janë llambat e providencës Sime të dashur midis shërbëtorëve të Mi dhe çelësat e mëshirës Sime për krijesat e Mia. Kështu është zbritur nga qielli i Vullnetit të Zotit tuaj, Zotit të Zbulesës. Nëse ndokush do të shijonte ëmbëlsinë e fjalëve që buzët e të Gjithëmëshirshmit kanë dashur të shqiptojnë, ai, megjithëse thesaret e tokës janë në zotërimin e tij, do t’i hiqte dorë një nga të gjitha, në mënyrë që të justifikonte të vërtetën e edhe një nga urdhërimet e Tij, që shkëlqen mbi Agimin e kujdesit dhe dashamirësisë së Tij bujare.
(Bahá’u’lláh, Kitáb-i-Aqdas )
Thoni: Liria e vërtetë konsiston në nënshtrimin e njeriut ndaj urdhërimeve të Mia, pak siç e dini. Nëse njerëzit do të respektonin atë që Ne u kemi zbritur atyre nga Qielli i Zbulesës, ata, me siguri, do të arrinin një liri të përsosur. Lum ai njeri që e ka kuptuar Qëllimin e Perëndisë në çdo gjë që Ai ka zbuluar nga Qielli i Vullnetit të Tij që përshkon të gjitha gjërat e krijuara. Thuaj: Liria që ju përfiton nuk do të gjendet askund, përveçse në një robëri të plotë ndaj Zotit, të Vërtetës së Përjetshme. Kushdo që ka shijuar ëmbëlsinë e tij do të refuzojë ta shkëmbejë atë për të gjithë sundimin e tokës dhe qiellit.
(Bahá’u’lláh, Kitáb-i-Aqdas )
Sigurisht për çdo gjë ka një urtësi gjithëpërfshirëse, veçanërisht për punët e mëdha dhe të rëndësishme të jetës. Ngjarja më e lartë dhe më e rëndësishme në botën njerëzore është Manifestimi i Zotit dhe zbritja e ligjit të Zotit.
(‘Abdu’l-Bahá, Shpallja e Paqes Universale )
Ligji i Zotit ndahet në dy pjesë. Njëra është baza themelore që përfshin të gjitha gjërat shpirtërore – domethënë, i referohet virtyteve shpirtërore dhe cilësive hyjnore; kjo nuk ndryshon dhe as ndryshon: është e Shenjta e të Shenjtëve, e cila është thelbi i Ligjit të Adamit, Noesë, Abrahamit, Moisiut, Krishtit, Muhamedit, Báb -it dhe Bahá’u’lláh -ut, dhe që zgjat dhe krijohet në të gjitha ciklet profetike. Nuk do të shfuqizohet kurrë, sepse është e vërtetë shpirtërore dhe jo materiale; është besimi, njohuria, besueshmëria, drejtësia, devotshmëria, drejtësia, besueshmëria, dashuria ndaj Zotit, dashamirësia, pastërtia, shkëputja, përulësia, butësia, durimi dhe qëndrueshmëria. Ajo tregon mëshirë për të varfërit, mbron të shtypurit, jep për të mjerët dhe ngre të rënët.
Këto cilësi hyjnore, këto urdhërime të përjetshme, nuk do të hiqen kurrë; jo, ata do të zgjasin dhe do të qëndrojnë të vendosur për gjithnjë e përgjithmonë. Këto virtyte të njerëzimit do të përtërihen në secilin nga ciklet e ndryshme; sepse në fund të çdo cikli Ligji shpirtëror i Perëndisë – domethënë virtytet njerëzore – zhduket, dhe vetëm forma mbijeton … Pjesa e dytë e Fesë së Zotit, e cila i referohet botës materiale, dhe që përfshin agjërimin , lutja, format e adhurimit, martesa dhe divorci, heqja e skllavërisë, proceset juridike, transaksionet, dëmshpërblimet për vrasje, dhunë, vjedhje dhe lëndime kjo pjesë e Ligjit të Zotit, e cila i referohet gjërave materiale, modifikohet dhe ndryshohet në secilën cikli profetik në përputhje me nevojat e kohës.
(‘Abdu’l-Bahá, Disa pyetje të përgjigjura , f. 47–48)
Qëllimi parësor, objektivi themelor, në përcaktimin e ligjeve të fuqishme dhe krijimin e parimeve dhe institucioneve të mëdha që merren me çdo aspekt të qytetërimit, është lumturia njerëzore; dhe lumturia njerëzore konsiston vetëm në afrimin me Pragun e Zotit të Plotfuqishëm dhe në sigurimin e paqes dhe mirëqenies së çdo anëtari individual, të lartë dhe të ulët njësoj, të racës njerëzore; dhe agjencitë supreme për arritjen e këtyre dy objektivave janë cilësitë e shkëlqyera me të cilat është pajisur njerëzimi.
(‘Abdu’l-Bahá, Sekreti i Qytetërimit Hyjnor )
Në Tetor 1985, Shtëpia Universale e Drejtësisë i drejtoi një letër gjeneralitetit të njerëzimit mbi temën e paqes universale, të titulluar “Premtimi i Paqes Botërore”. Ky seksion i faqes në internet paraqet të gjithë tekstin nga deklarata. Më poshtë mund të lexoni hapjen e këtij dokumenti. Gjithashtu mund të shkarkohet nga Biblioteka e Referencës Bahá’.
Paqja e Madhe drejt së cilës njerëzit e vullnetit të mirë gjatë shekujve kanë prirur zemrat e tyre, nga të cilët shikuesit dhe poetët për breza të panumërt kanë shprehur vizionin e tyre, dhe për të cilën nga mosha në moshë shkrimet e shenjta të njerëzimit kanë mbajtur vazhdimisht premtimin, tani është në e fundit brenda mundësive të kombeve. Për herë të parë në histori është e mundur që të gjithë të shikojnë të gjithë planetin, me të gjithë popujt e tij të shumtë të larmishëm, në një perspektivë. Paqja botërore nuk është vetëm e mundur, por e pashmangshme. Stageshtë faza tjetër në evolucionin e këtij planeti – sipas fjalëve të një mendimtari të madh, “planetizimi i njerëzimit”.
Nëse paqja do të arrihet vetëm pas tmerreve të paimagjinueshme të nxitura nga kapja kokëfortë e njerëzimit në modelet e vjetra të sjelljes, apo do të përqafohet tani nga një akt vullneti konsultativ, është zgjedhja para të gjithëve që banojnë në tokë. Në këtë pikë kritike kur problemet e pazgjidhshme me të cilat ballafaqohen kombet janë shkrirë në një shqetësim të përbashkët për të gjithë botën, dështimi për të frenuar valën e konfliktit dhe çrregullimeve do të ishte pa përgjegjësi.
Ndër shenjat e favorshme janë fuqia në rritje e vazhdueshme e hapave drejt rendit botëror të marra fillimisht afër fillimit të këtij shekulli në krijimin e Lidhjes së Kombeve, të pasuar nga Organizata e Kombeve të Bashkuara me bazë më të gjerë; arritja që nga Lufta e Dytë Botërore e pavarësisë nga shumica e të gjitha kombeve në tokë, duke treguar përfundimin e procesit të ndërtimit të kombit dhe përfshirjen e këtyre kombeve të rinj me ato më të vjetra në çështjet me interes të ndërsjellë; rritja e madhe pasuese e bashkëpunimit midis popujve dhe grupeve deri më tani të izoluar dhe antagonistë në ndërmarrjet ndërkombëtare në fushat shkencore, arsimore, juridike, ekonomike dhe kulturore; rritja në dekadat e fundit e një numri të paparë të organizatave humanitare ndërkombëtare; përhapja e lëvizjeve të grave dhe të rinjve që bëjnë thirrje për t’i dhënë fund luftës; dhe pjelljen spontane të zgjerimit të rrjeteve të njerëzve të zakonshëm që kërkojnë mirëkuptim përmes komunikimit personal.
Përparimet shkencore dhe teknologjike që po ndodhin në këtë shekull të bekuar jashtëzakonisht sjellin një rritje të madhe përpara në evolucionin shoqëror të planetit dhe tregojnë mjetet me të cilat mund të zgjidhen problemet praktike të njerëzimit. Ato sigurojnë, me të vërtetë, mjetet për administrimin e jetës komplekse të një bote të bashkuar. Megjithatë barrierat vazhdojnë. Dyshimet, keqkuptimet, paragjykimet, dyshimet dhe interesi i ngushtë vetjak përfshijnë kombet dhe popujt në marrëdhëniet e tyre me njëri-tjetrin.
Outshtë jashtë një ndjenje të thellë të detyrës shpirtërore dhe morale që ne jemi të detyruar në këtë moment të përshtatshëm për të tërhequr vëmendjen tuaj në njohuritë depërtuese u komunikua së pari sundimtarëve të njerëzimit më shumë se një shekull më parë nga Bahá’u’lláh, Themeluesi i Besimit Bahá’í, për të cilin ne jemi të Besuarit.
“Erërat e dëshpërimit,” shkroi Bahá’u’lláh -u, “mjerisht, fryjnë nga çdo drejtim dhe grindja që ndan dhe godet racën njerëzore po rritet çdo ditë. Shenjat e konvulsioneve dhe kaosit të afërt tani mund të dallohen, për aq sa rendi mbizotërues duket të jetë me të meta për keqardhje. ” Ky gjykim profetik është vërtetuar shumë nga përvoja e zakonshme e njerëzimit. Të metat në rendin mbizotërues bien në sy në pamundësinë e shteteve sovrane të organizuara si Kombet e Bashkuara për të ekzorcuar fantazmën e luftës, kolapsin e kërcënuar të rendit ekonomik ndërkombëtar, përhapjen e anarkisë dhe terrorizmit dhe vuajtjet e mëdha që janë këto dhe vuajtjet e tjera duke shkaktuar rritjen e milionave. Në të vërtetë, aq shumë agresioni dhe konflikti kanë arritur të karakterizojnë sistemet tona sociale, ekonomike dhe fetare, saqë shumë prej tyre i janë nënshtruar mendimit se një sjellje e tillë është e natyrshme për natyrën njerëzore dhe për këtë arsye e pashmangshme.
Me ngulitjen e këtij këndvështrimi, një kontradiktë paralizuese është zhvilluar në çështjet njerëzore. Nga njëra anë, njerëzit e të gjitha kombeve shpallin jo vetëm gatishmërinë e tyre, por dëshirën e tyre për paqe dhe harmoni, për t’i dhënë fund frikësimeve të tmerrshme që mundojnë jetën e tyre të përditshme. Nga ana tjetër, miratimi jokritik i jepet propozimit se qeniet njerëzore janë egoiste dhe agresive të pakorrigjueshme dhe kështu të paafta për të ngritur një sistem shoqëror njëherësh progresiv dhe paqësor, dinamik dhe harmonik, një sistem që i jep lojë falas krijimtarisë dhe iniciativës individuale, por bazuar në bashkëpunimi dhe reciprociteti.
Ndërsa nevoja për paqe bëhet më urgjente, kjo kontradiktë themelore, e cila pengon realizimin e saj, kërkon një rivlerësim të supozimeve mbi të cilat bazohet pikëpamja e përhapur e gjendjes historike të njerëzimit. E shqyrtuar në mënyrë të paanshme, provat zbulojnë se një sjellje e tillë, larg shprehjes së vetes së vërtetë të njeriut, përfaqëson një shtrembërim të shpirtit njerëzor. Kënaqësia në këtë pikë do t’u mundësojë të gjithë njerëzve të vënë në lëvizje forca shoqërore konstruktive të cilat, sepse janë në përputhje me natyrën njerëzore, do të nxisin harmoninë dhe bashkëpunimin në vend të luftës dhe konfliktit.
Të zgjedhësh një kurs të tillë nuk do të thotë të mohosh të kaluarën e njerëzimit, por ta kuptosh atë. Besimi Bahá’í e konsideron konfuzionin aktual botëror dhe gjendjen katastrofike në çështjet njerëzore si një fazë natyrore në një proces organik që çon përfundimisht dhe në mënyrë të parezistueshme në bashkimin e racës njerëzore në një rend të vetëm shoqëror, kufijtë e të cilit janë ato të planetit. Raca njerëzore, si një njësi e veçantë, organike, ka kaluar nëpër etapa evolucionare analoge me fazat e foshnjërisë dhe fëmijërisë në jetën e anëtarëve të saj individualë, dhe tani është në periudhën kulminante të adoleshencës së saj të trazuar që i afrohet asaj të shumëpriturardhja e moshës.
Një pranim i sinqertë se paragjykimi, lufta dhe shfrytëzimi kanë qenë shprehja e fazave të papjekura në një proces të gjerë historik dhe se raca njerëzore po përjeton sot trazirën e pashmangshme e cila shënon moshën e saj kolektive nuk është një arsye për dëshpërim, por një parakusht për të ndërmarrë ndërmarrjen e jashtëzakonshme të ndërtimit të një botë paqësore. Që një ndërmarrje e tillë është e mundur, që ekzistojnë forcat e nevojshme konstruktive, që strukturat bashkuese shoqërore mund të ngrihen, është tema që ne ju nxisim të shqyrtoni.
Çfarëdo vuajtje dhe trazira që mund të kenë vitet e ardhshme, sado të errëta të jenë rrethanat e afërta, komuniteti Bahá’í beson se njerëzimi mund ta përballojë këtë sprovë supreme me besim në rezultatin e tij përfundimtar. Larg sinjalizimit të fundit të civilizimit, ndryshimet konvulsive drejt të cilave njerëzimi po nxitet gjithnjë e më shpejt do të shërbejnë për të çliruar “potencialet e qenësishme në pozitën e njeriut” dhe për të zbuluar “masën e plotë të fatit të tij në tokë, përsosmërinë e lindur të realitetin e tij. ”