Thoni: Natyra në thelbin e saj është mishërimi i Emrit Tim, Krijuesit, Krijuesit. Manifestimet e tij janë të larmishme nga shkaqe të ndryshme, dhe në këtë larmi ka shenja për njerëzit me aftësi dalluese. Natyra është Vullneti i Zotit dhe është shprehja e saj në dhe përmes botës së kushtëzuar. Shtë një shpërndarje e Providencës e urdhëruar nga Urdhëruesi, i Gjithëdijshmi.
( Pllakat e Bahá’u’lláh , Lawh-i-Hikmat )
Çfarëdo që shikoj, zbuloj me gatishmëri se ju bën të njohur për mua, dhe më kujton shenjat e Tua, dhe shenjat e Tua, dhe dëshmitë e Tua Me Për lavdinë Tënde! Sa herë që ngre sytë drejt qiellit Tënd, të kujtoj lartësinë Tënde dhe lartësinë Tënde, dhe lavdinë dhe madhështinë Tënde të pakrahasueshme; dhe sa herë që kthej shikimin në tokën Tënde, më bëhet të njoh provat e fuqisë Sate dhe shenjat e bujarisë Sate. Dhe kur shikoj detin, zbuloj se ai më flet për madhështinë Tënde, dhe për fuqinë e fuqisë Tënde, dhe sovranitetin Tënd dhe madhështinë Tënde. Dhe në çdo kohë që unë mendoj për malet, unë jam i udhëhequr të zbuloj simbolet e fitores Tënde dhe standardet e plotfuqisë Sate.
( Bahá’u’lláh, Lutje dhe Meditime , CLXXVI )
Reflektoni mbi realitetet e brendshme të universit, urtësitë e fshehta të përfshira, enigmat, ndërlidhjet, rregullat që qeverisin të gjitha. Sepse çdo pjesë e universit lidhet me çdo pjesë tjetër me lidhje që janë shumë të fuqishme dhe nuk pranojnë asnjë çekuilibër, as ndonjë zbehje çfarëdo.
( Zgjedhje nga Shkrimet e ‘Abdu’l-Bahá )
Duke marrë parasysh këtë unitet të mrekullueshëm të mbretërive të ekzistencës dhe mishërimin e tyre në krijesën më të lartë dhe më fisnike, pse njeriu duhet të jetë në kundërshtim dhe në konflikt me njeriun? A është e përshtatshme dhe e justifikueshme që ai të jetë në luftë, kur harmonia dhe ndërvarësia karakterizojnë mbretëritë e jetës fenomenale nën të? Elementet dhe organizmat e poshtëm sinkronizohen në planin e madh të jetës. A do të jetë njeriu, pafundësisht mbi ta në shkallë, antagonist dhe shkatërrues i asaj përsosmërie?
( ‘Abdu’l-Bahá, Shpallja e Paqes Universale )
Çdo njeri me aftësi dalluese, ndërsa ecën mbi tokë, vërtet ndihet i turpëruar, për aq sa është plotësisht i vetëdijshëm se gjëja që është burimi i prosperitetit të tij , pasuria e tij, fuqia e tij, lartësimi i tij, përparimi dhe fuqia e tij është, siç është urdhëruar nga Zoti, vetë toka e shkelur nën këmbët e të gjithë njerëzve. Nuk mund të ketë dyshim se kushdo që e njeh këtë të vërtetë, pastrohet dhe shenjtërohet nga çdo krenari, arrogancë dhe krenari.
( Bahá’u’lláh, Letër drejtuar Birit të Ujkut )
Çfarë është ajo me të cilën mund të mburreni me të drejtë? Krenoheni me ushqimin dhe pijen tuaj, me pasuritë që grumbulloni në thesaret tuaja, me larminë dhe koston e zbukurimeve me të cilat zbukuroheni? Nëse lavdia e vërtetë do të konsistonte në zotërimin e gjërave të tilla që prishen, atëherë toka në të cilën ju duhet të ecni duhet të mburret mbi ju, sepse ajo ju lutet dhe ju dhuron pikërisht këto gjëra, me dekretin e të Plotfuqishmit. Në zorrët e tij përmbahen, sipas asaj që Perëndia ka caktuar, gjithçka që zotëroni. Nga ajo, në shenjë të mëshirës së Tij, ju merrni pasuritë tuaja. Shikoni, pra, gjendjen tuaj, atë në të cilën ju mburreni! Sikur ta kuptonit!
( Bahá’u’lláh , Thirrjet e Zotit të ushtrive )
… Mjeku i Gjithëdijshëm ka gishtin e tij në pulsin e njerëzimit. Ai e percepton sëmundjen dhe përshkruan, në mençurinë e Tij të pagabueshme, ilaçin. Çdo moshë ka problemin e vet, dhe çdo shpirt aspiratën e saj të veçantë. ilaçi që bota ka nevojë në mundimet e saj të sotme nuk mund të jetë kurrë i njëjtë me atë që mund të kërkojë një epokë e mëvonshme. Jini të shqetësuar me shqetësime për nevojat e epokës në të cilën jetoni dhe përqendroni diskutimet tuaja në nevojat dhe kërkesat e saj.
>( Bahá’u’lláh, Tabernakulli i Unitetit )
O ju përfaqësuesit e zgjedhur të popullit në çdo vend! Merrni këshillë së bashku dhe shqetësimi juaj le të jetë vetëm për atë që i sjell dobi njerëzimit dhe përmirëson gjendjen e saj, nëse jeni nga ata që skanojnë me vëmendje. Konsideroni botën si trupin e njeriut i cili, edhe pse në krijimin e tij të plotë dhe të përsosur, është goditur, për shkaqe të ndryshme, me çrregullime dhe sëmundje të rënda. Jo vetëm për një ditë ajo fitoi lehtësi, por sëmundja e saj u rrit më shumë, pasi ra nën trajtimin e mjekëve injorantë, të cilët i dhanë dorë plotësisht dëshirave të tyre personale dhe kanë gabuar rëndë. Dhe nëse, dikur, përmes kujdesit të një mjeku të aftë, një anëtar i atij trupi u shërua, pjesa tjetër mbeti e vuajtur si më parë. Kështu ju informon i Gjithëdijshmi, i Urti.
( Bahá’u’lláh, Thirrjet e Zotit të ushtrive )
Ky ndryshim mistik, i gjithanshëm, por ende i papërcaktuar, të cilin e shoqërojmë me fazën e pjekurisë të pashmangshme në jetën e individit… duhet… ta ketë atë homologu në evolucionin e organizimit të shoqërisë njerëzore. Një fazë e ngjashme duhet të arrihet herët a vonë në jetën kolektive të njerëzimit, duke prodhuar një fenomen edhe më goditës në marrëdhëniet botërore, dhe duke i pajisur të gjithë racës njerëzore me potenciale të tilla të mirëqenies që do të sigurojnë, përgjatë epokave pasardhëse, shefi stimulimi i kërkuar për përmbushjen përfundimtare të fatit të tij të lartë.
( Shoghi Effendi, Rendi Botëror i Bahá’u’lláh )
Ne nuk mund ta veçojmë zemrën e njeriut nga mjedisi jashtë nesh dhe të themi se pasi të reformohet njëra prej tyre gjithçka do të përmirësohet. Njeriu është organik me botën. Jeta e tij e brendshme formon mjedisin dhe në vetvete është gjithashtu e prekur thellë prej tij. Njëri vepron mbi tjetrin dhe çdo ndryshim i qëndrueshëm në jetën e njeriut është rezultat i këtyre reagimeve të ndërsjella.
(Shkruar në emër të Shoghi Effendi, Për një besimtar individual, 17 shkurt 1933)
Në Tetor 1985, Shtëpia Universale e Drejtësisë i drejtoi një letër gjeneralitetit të njerëzimit mbi temën e paqes universale, të titulluar “Premtimi i Paqes Botërore”. Ky seksion i faqes në internet paraqet të gjithë tekstin nga deklarata. Më poshtë mund të lexoni hapjen e këtij dokumenti. Gjithashtu mund të shkarkohet nga Biblioteka e Referencës Bahá’.
Paqja e Madhe drejt së cilës njerëzit e vullnetit të mirë gjatë shekujve kanë prirur zemrat e tyre, nga të cilët shikuesit dhe poetët për breza të panumërt kanë shprehur vizionin e tyre, dhe për të cilën nga mosha në moshë shkrimet e shenjta të njerëzimit kanë mbajtur vazhdimisht premtimin, tani është në e fundit brenda mundësive të kombeve. Për herë të parë në histori është e mundur që të gjithë të shikojnë të gjithë planetin, me të gjithë popujt e tij të shumtë të larmishëm, në një perspektivë. Paqja botërore nuk është vetëm e mundur, por e pashmangshme. Stageshtë faza tjetër në evolucionin e këtij planeti – sipas fjalëve të një mendimtari të madh, “planetizimi i njerëzimit”.
Nëse paqja do të arrihet vetëm pas tmerreve të paimagjinueshme të nxitura nga kapja kokëfortë e njerëzimit në modelet e vjetra të sjelljes, apo do të përqafohet tani nga një akt vullneti konsultativ, është zgjedhja para të gjithëve që banojnë në tokë. Në këtë pikë kritike kur problemet e pazgjidhshme me të cilat ballafaqohen kombet janë shkrirë në një shqetësim të përbashkët për të gjithë botën, dështimi për të frenuar valën e konfliktit dhe çrregullimeve do të ishte pa përgjegjësi.
Ndër shenjat e favorshme janë fuqia në rritje e vazhdueshme e hapave drejt rendit botëror të marra fillimisht afër fillimit të këtij shekulli në krijimin e Lidhjes së Kombeve, të pasuar nga Organizata e Kombeve të Bashkuara me bazë më të gjerë; arritja që nga Lufta e Dytë Botërore e pavarësisë nga shumica e të gjitha kombeve në tokë, duke treguar përfundimin e procesit të ndërtimit të kombit dhe përfshirjen e këtyre kombeve të rinj me ato më të vjetra në çështjet me interes të ndërsjellë; rritja e madhe pasuese e bashkëpunimit midis popujve dhe grupeve deri më tani të izoluar dhe antagonistë në ndërmarrjet ndërkombëtare në fushat shkencore, arsimore, juridike, ekonomike dhe kulturore; rritja në dekadat e fundit e një numri të paparë të organizatave humanitare ndërkombëtare; përhapja e lëvizjeve të grave dhe të rinjve që bëjnë thirrje për t’i dhënë fund luftës; dhe pjelljen spontane të zgjerimit të rrjeteve të njerëzve të zakonshëm që kërkojnë mirëkuptim përmes komunikimit personal.
Përparimet shkencore dhe teknologjike që po ndodhin në këtë shekull të bekuar jashtëzakonisht sjellin një rritje të madhe përpara në evolucionin shoqëror të planetit dhe tregojnë mjetet me të cilat mund të zgjidhen problemet praktike të njerëzimit. Ato sigurojnë, me të vërtetë, mjetet për administrimin e jetës komplekse të një bote të bashkuar. Megjithatë barrierat vazhdojnë. Dyshimet, keqkuptimet, paragjykimet, dyshimet dhe interesi i ngushtë vetjak përfshijnë kombet dhe popujt në marrëdhëniet e tyre me njëri-tjetrin.
Outshtë jashtë një ndjenje të thellë të detyrës shpirtërore dhe morale që ne jemi të detyruar në këtë moment të përshtatshëm për të tërhequr vëmendjen tuaj në njohuritë depërtuese u komunikua së pari sundimtarëve të njerëzimit më shumë se një shekull më parë nga Bahá’u’lláh, Themeluesi i Besimit Bahá’í, për të cilin ne jemi të Besuarit.
“Erërat e dëshpërimit,” shkroi Bahá’u’lláh -u, “mjerisht, fryjnë nga çdo drejtim dhe grindja që ndan dhe godet racën njerëzore po rritet çdo ditë. Shenjat e konvulsioneve dhe kaosit të afërt tani mund të dallohen, për aq sa rendi mbizotërues duket të jetë me të meta për keqardhje. ” Ky gjykim profetik është vërtetuar shumë nga përvoja e zakonshme e njerëzimit. Të metat në rendin mbizotërues bien në sy në pamundësinë e shteteve sovrane të organizuara si Kombet e Bashkuara për të ekzorcuar fantazmën e luftës, kolapsin e kërcënuar të rendit ekonomik ndërkombëtar, përhapjen e anarkisë dhe terrorizmit dhe vuajtjet e mëdha që janë këto dhe vuajtjet e tjera duke shkaktuar rritjen e milionave. Në të vërtetë, aq shumë agresioni dhe konflikti kanë arritur të karakterizojnë sistemet tona sociale, ekonomike dhe fetare, saqë shumë prej tyre i janë nënshtruar mendimit se një sjellje e tillë është e natyrshme për natyrën njerëzore dhe për këtë arsye e pashmangshme.
Me ngulitjen e këtij këndvështrimi, një kontradiktë paralizuese është zhvilluar në çështjet njerëzore. Nga njëra anë, njerëzit e të gjitha kombeve shpallin jo vetëm gatishmërinë e tyre, por dëshirën e tyre për paqe dhe harmoni, për t’i dhënë fund frikësimeve të tmerrshme që mundojnë jetën e tyre të përditshme. Nga ana tjetër, miratimi jokritik i jepet propozimit se qeniet njerëzore janë egoiste dhe agresive të pakorrigjueshme dhe kështu të paafta për të ngritur një sistem shoqëror njëherësh progresiv dhe paqësor, dinamik dhe harmonik, një sistem që i jep lojë falas krijimtarisë dhe iniciativës individuale, por bazuar në bashkëpunimi dhe reciprociteti.
Ndërsa nevoja për paqe bëhet më urgjente, kjo kontradiktë themelore, e cila pengon realizimin e saj, kërkon një rivlerësim të supozimeve mbi të cilat bazohet pikëpamja e përhapur e gjendjes historike të njerëzimit. E shqyrtuar në mënyrë të paanshme, provat zbulojnë se një sjellje e tillë, larg shprehjes së vetes së vërtetë të njeriut, përfaqëson një shtrembërim të shpirtit njerëzor. Kënaqësia në këtë pikë do t’u mundësojë të gjithë njerëzve të vënë në lëvizje forca shoqërore konstruktive të cilat, sepse janë në përputhje me natyrën njerëzore, do të nxisin harmoninë dhe bashkëpunimin në vend të luftës dhe konfliktit.
Të zgjedhësh një kurs të tillë nuk do të thotë të mohosh të kaluarën e njerëzimit, por ta kuptosh atë. Besimi Bahá’í e konsideron konfuzionin aktual botëror dhe gjendjen katastrofike në çështjet njerëzore si një fazë natyrore në një proces organik që çon përfundimisht dhe në mënyrë të parezistueshme në bashkimin e racës njerëzore në një rend të vetëm shoqëror, kufijtë e të cilit janë ato të planetit. Raca njerëzore, si një njësi e veçantë, organike, ka kaluar nëpër etapa evolucionare analoge me fazat e foshnjërisë dhe fëmijërisë në jetën e anëtarëve të saj individualë, dhe tani është në periudhën kulminante të adoleshencës së saj të trazuar që i afrohet asaj të shumëpriturardhja e moshës.
Një pranim i sinqertë se paragjykimi, lufta dhe shfrytëzimi kanë qenë shprehja e fazave të papjekura në një proces të gjerë historik dhe se raca njerëzore po përjeton sot trazirën e pashmangshme e cila shënon moshën e saj kolektive nuk është një arsye për dëshpërim, por një parakusht për të ndërmarrë ndërmarrjen e jashtëzakonshme të ndërtimit të një botë paqësore. Që një ndërmarrje e tillë është e mundur, që ekzistojnë forcat e nevojshme konstruktive, që strukturat bashkuese shoqërore mund të ngrihen, është tema që ne ju nxisim të shqyrtoni.
Çfarëdo vuajtje dhe trazira që mund të kenë vitet e ardhshme, sado të errëta të jenë rrethanat e afërta, komuniteti Bahá’í beson se njerëzimi mund ta përballojë këtë sprovë supreme me besim në rezultatin e tij përfundimtar. Larg sinjalizimit të fundit të civilizimit, ndryshimet konvulsive drejt të cilave njerëzimi po nxitet gjithnjë e më shpejt do të shërbejnë për të çliruar “potencialet e qenësishme në pozitën e njeriut” dhe për të zbuluar “masën e plotë të fatit të tij në tokë, përsosmërinë e lindur të realitetin e tij. ”