Ky koleksion i ekstrakteve nga Shkrimet Bahá’í-i përpiluar në 1989-përqendrohet në të kuptuarit e njerëzimit për marrëdhënien e tij me natyrën dhe përgjegjësinë e saj për të ruajtur botën ekuilibri ekologjik.
E botuar për herë të parë në janar 1995, kjo deklaratë e Komunitetit Ndërkombëtar Bahá’í u përgatit për të lehtësuar kuptimin më të madh të konceptit të prosperitetit global në kontekstin e Bahá ‘ í mësimet.
Në këtë deklaratë, Komuniteti Ndërkombëtar Bahá’ writes shkruan se një kulturë e konsumizmit ka tentuar t’i reduktojë qeniet njerëzore në konsumatorë konkurues, të pangopshëm të mallrave dhe objekte të manipulimit nga tregu. Një vështrim më i thellë në natyrën njerëzore, sugjeron deklarata, do të zbulonte aftësinë e qenieve njerëzore për t’iu përgjigjur një thirrjeje më të lartë.
Në këtë paraqitje Komisionit të Zhvillimit Social të vitit 2006 mbi shqyrtimin e Dekadës së Parë të Kombeve të Bashkuara për Zhdukjen e Varfërisë, Komuniteti Ndërkombëtar Bahá’í reflekton mbi qëllimin e zhvillimit – duke kontribuar në themelimin e një rendi të ri shoqëror dhe ndërkombëtar, të aftë për të krijuar dhe mbajtur kushte në të cilat qeniet njerëzore mund të përparojnë moralisht, kulturërisht dhe intelektualisht.
Kërkimi i zgjidhjeve për ndryshimet klimatike ka zbuluar kufijtë e qasjeve tradicionale teknologjike dhe të politikave dhe ka ngritur pyetje të vështira në lidhje me drejtësinë, barazinë, përgjegjësinë dhe detyrimin. Ajo që kërkohet është një qasje e bazuar në unitetin që na lidh ne si banorët e një biosfere, qytetarët e një bote dhe anëtarët e një qytetërimi njerëzor.
Kjo deklaratë, e paraqitur nga Komuniteti Ndërkombëtar Bahá’ to në sesionin e parë të Komisionit të Kombeve të Bashkuara për Zhvillimin e Qëndrueshëm, Nju Jork, 14-25 qershor 1993, propozon një fushatë për të promovuar qytetarinë botërore brenda një kuadri për riorientimin e arsimit, ndërgjegjësimit publik dhe trajnimit drejt zhvillimit të qëndrueshëm.
Komunitetet që lulëzojnë dhe përparojnë do ta bëjnë këtë sepse njohin dimensionin shpirtëror të natyrës njerëzore dhe e bëjnë zhvillimin moral, emocional dhe intelektual të individit një qendër përparësi. Ky punim, i përgatitur nga Komuniteti Ndërkombëtar Bahá’ for për Konferencën e Dytë të Kombeve të Bashkuara mbi Vendbanimet Njerëzore (Habitati II), mbajtur në 3-14 qershor 1996 në Stamboll, Turqi, eksploron mundësitë për ndërtimin e komuniteteve të prosperuara shpirtërisht dhe materialisht.
>Deklarata e Komunitetit Ndërkombëtar Bahá’ to në Sesionin e 48-të të Komisionit për Zhvillimin Social mbi temën e “integrimit social”, mbajtur në tetor 2005, në Nju Jork, trajtoi çështjen e vlerave dhe lidhjen e tyre me sistemet e fesë dhe besimit.
Në shtator të vitit 1986 Fondi Botëror për Natyrën (WWF) filloi Rrjetin e tij për Ruajtjen dhe Fenë, duke sjellë udhëheqësit fetarë së bashku me udhëheqësit e mjedisit në Assisi, Italia. Komuniteti Bahá’í iu bashkua kësaj aleance të re një vit më vonë dhe e paraqiti këtë deklaratë në mbështetje të objektivave të Rrjetit.
Në këtë artikull, i botuar për herë të parë në revistën Rendi Botëror në 1994, Michael Karlberg përshkruan sesi Besimi Bahá’í siguron një burim qëllimi, besimi dhe frymëzimi – elementë që janë provuar të jenë forca të fuqishme në ndryshimin njerëzor.
Në këtë ese, botuar për herë të parë në Bota Bahá’í 2005- 2006, Arthur Dahl pyet se cilat janë konceptet etike dhe parimet shpirtërore që janë tani të nevojshme për të transformuar shoqërinë në mënyrë që të bëjnë të mundshme zgjidhjet për ngrohjen globale?
Një listë e leximeve të mëtejshme mbi këtë temë është në dispozicion këtu.
Në Tetor 1985, Shtëpia Universale e Drejtësisë i drejtoi një letër gjeneralitetit të njerëzimit mbi temën e paqes universale, të titulluar “Premtimi i Paqes Botërore”. Ky seksion i faqes në internet paraqet të gjithë tekstin nga deklarata. Më poshtë mund të lexoni hapjen e këtij dokumenti. Gjithashtu mund të shkarkohet nga Biblioteka e Referencës Bahá’.
Paqja e Madhe drejt së cilës njerëzit e vullnetit të mirë gjatë shekujve kanë prirur zemrat e tyre, nga të cilët shikuesit dhe poetët për breza të panumërt kanë shprehur vizionin e tyre, dhe për të cilën nga mosha në moshë shkrimet e shenjta të njerëzimit kanë mbajtur vazhdimisht premtimin, tani është në e fundit brenda mundësive të kombeve. Për herë të parë në histori është e mundur që të gjithë të shikojnë të gjithë planetin, me të gjithë popujt e tij të shumtë të larmishëm, në një perspektivë. Paqja botërore nuk është vetëm e mundur, por e pashmangshme. Stageshtë faza tjetër në evolucionin e këtij planeti – sipas fjalëve të një mendimtari të madh, “planetizimi i njerëzimit”.
Nëse paqja do të arrihet vetëm pas tmerreve të paimagjinueshme të nxitura nga kapja kokëfortë e njerëzimit në modelet e vjetra të sjelljes, apo do të përqafohet tani nga një akt vullneti konsultativ, është zgjedhja para të gjithëve që banojnë në tokë. Në këtë pikë kritike kur problemet e pazgjidhshme me të cilat ballafaqohen kombet janë shkrirë në një shqetësim të përbashkët për të gjithë botën, dështimi për të frenuar valën e konfliktit dhe çrregullimeve do të ishte pa përgjegjësi.
Ndër shenjat e favorshme janë fuqia në rritje e vazhdueshme e hapave drejt rendit botëror të marra fillimisht afër fillimit të këtij shekulli në krijimin e Lidhjes së Kombeve, të pasuar nga Organizata e Kombeve të Bashkuara me bazë më të gjerë; arritja që nga Lufta e Dytë Botërore e pavarësisë nga shumica e të gjitha kombeve në tokë, duke treguar përfundimin e procesit të ndërtimit të kombit dhe përfshirjen e këtyre kombeve të rinj me ato më të vjetra në çështjet me interes të ndërsjellë; rritja e madhe pasuese e bashkëpunimit midis popujve dhe grupeve deri më tani të izoluar dhe antagonistë në ndërmarrjet ndërkombëtare në fushat shkencore, arsimore, juridike, ekonomike dhe kulturore; rritja në dekadat e fundit e një numri të paparë të organizatave humanitare ndërkombëtare; përhapja e lëvizjeve të grave dhe të rinjve që bëjnë thirrje për t’i dhënë fund luftës; dhe pjelljen spontane të zgjerimit të rrjeteve të njerëzve të zakonshëm që kërkojnë mirëkuptim përmes komunikimit personal.
Përparimet shkencore dhe teknologjike që po ndodhin në këtë shekull të bekuar jashtëzakonisht sjellin një rritje të madhe përpara në evolucionin shoqëror të planetit dhe tregojnë mjetet me të cilat mund të zgjidhen problemet praktike të njerëzimit. Ato sigurojnë, me të vërtetë, mjetet për administrimin e jetës komplekse të një bote të bashkuar. Megjithatë barrierat vazhdojnë. Dyshimet, keqkuptimet, paragjykimet, dyshimet dhe interesi i ngushtë vetjak përfshijnë kombet dhe popujt në marrëdhëniet e tyre me njëri-tjetrin.
Outshtë jashtë një ndjenje të thellë të detyrës shpirtërore dhe morale që ne jemi të detyruar në këtë moment të përshtatshëm për të tërhequr vëmendjen tuaj në njohuritë depërtuese u komunikua së pari sundimtarëve të njerëzimit më shumë se një shekull më parë nga Bahá’u’lláh, Themeluesi i Besimit Bahá’í, për të cilin ne jemi të Besuarit.
“Erërat e dëshpërimit,” shkroi Bahá’u’lláh -u, “mjerisht, fryjnë nga çdo drejtim dhe grindja që ndan dhe godet racën njerëzore po rritet çdo ditë. Shenjat e konvulsioneve dhe kaosit të afërt tani mund të dallohen, për aq sa rendi mbizotërues duket të jetë me të meta për keqardhje. ” Ky gjykim profetik është vërtetuar shumë nga përvoja e zakonshme e njerëzimit. Të metat në rendin mbizotërues bien në sy në pamundësinë e shteteve sovrane të organizuara si Kombet e Bashkuara për të ekzorcuar fantazmën e luftës, kolapsin e kërcënuar të rendit ekonomik ndërkombëtar, përhapjen e anarkisë dhe terrorizmit dhe vuajtjet e mëdha që janë këto dhe vuajtjet e tjera duke shkaktuar rritjen e milionave. Në të vërtetë, aq shumë agresioni dhe konflikti kanë arritur të karakterizojnë sistemet tona sociale, ekonomike dhe fetare, saqë shumë prej tyre i janë nënshtruar mendimit se një sjellje e tillë është e natyrshme për natyrën njerëzore dhe për këtë arsye e pashmangshme.
Me ngulitjen e këtij këndvështrimi, një kontradiktë paralizuese është zhvilluar në çështjet njerëzore. Nga njëra anë, njerëzit e të gjitha kombeve shpallin jo vetëm gatishmërinë e tyre, por dëshirën e tyre për paqe dhe harmoni, për t’i dhënë fund frikësimeve të tmerrshme që mundojnë jetën e tyre të përditshme. Nga ana tjetër, miratimi jokritik i jepet propozimit se qeniet njerëzore janë egoiste dhe agresive të pakorrigjueshme dhe kështu të paafta për të ngritur një sistem shoqëror njëherësh progresiv dhe paqësor, dinamik dhe harmonik, një sistem që i jep lojë falas krijimtarisë dhe iniciativës individuale, por bazuar në bashkëpunimi dhe reciprociteti.
Ndërsa nevoja për paqe bëhet më urgjente, kjo kontradiktë themelore, e cila pengon realizimin e saj, kërkon një rivlerësim të supozimeve mbi të cilat bazohet pikëpamja e përhapur e gjendjes historike të njerëzimit. E shqyrtuar në mënyrë të paanshme, provat zbulojnë se një sjellje e tillë, larg shprehjes së vetes së vërtetë të njeriut, përfaqëson një shtrembërim të shpirtit njerëzor. Kënaqësia në këtë pikë do t’u mundësojë të gjithë njerëzve të vënë në lëvizje forca shoqërore konstruktive të cilat, sepse janë në përputhje me natyrën njerëzore, do të nxisin harmoninë dhe bashkëpunimin në vend të luftës dhe konfliktit.
Të zgjedhësh një kurs të tillë nuk do të thotë të mohosh të kaluarën e njerëzimit, por ta kuptosh atë. Besimi Bahá’í e konsideron konfuzionin aktual botëror dhe gjendjen katastrofike në çështjet njerëzore si një fazë natyrore në një proces organik që çon përfundimisht dhe në mënyrë të parezistueshme në bashkimin e racës njerëzore në një rend të vetëm shoqëror, kufijtë e të cilit janë ato të planetit. Raca njerëzore, si një njësi e veçantë, organike, ka kaluar nëpër etapa evolucionare analoge me fazat e foshnjërisë dhe fëmijërisë në jetën e anëtarëve të saj individualë, dhe tani është në periudhën kulminante të adoleshencës së saj të trazuar që i afrohet asaj të shumëpriturardhja e moshës.
Një pranim i sinqertë se paragjykimi, lufta dhe shfrytëzimi kanë qenë shprehja e fazave të papjekura në një proces të gjerë historik dhe se raca njerëzore po përjeton sot trazirën e pashmangshme e cila shënon moshën e saj kolektive nuk është një arsye për dëshpërim, por një parakusht për të ndërmarrë ndërmarrjen e jashtëzakonshme të ndërtimit të një botë paqësore. Që një ndërmarrje e tillë është e mundur, që ekzistojnë forcat e nevojshme konstruktive, që strukturat bashkuese shoqërore mund të ngrihen, është tema që ne ju nxisim të shqyrtoni.
Çfarëdo vuajtje dhe trazira që mund të kenë vitet e ardhshme, sado të errëta të jenë rrethanat e afërta, komuniteti Bahá’í beson se njerëzimi mund ta përballojë këtë sprovë supreme me besim në rezultatin e tij përfundimtar. Larg sinjalizimit të fundit të civilizimit, ndryshimet konvulsive drejt të cilave njerëzimi po nxitet gjithnjë e më shpejt do të shërbejnë për të çliruar “potencialet e qenësishme në pozitën e njeriut” dhe për të zbuluar “masën e plotë të fatit të tij në tokë, përsosmërinë e lindur të realitetin e tij. ”