Ky Urdhër Administrativ është thelbësisht i ndryshëm nga çdo gjë që çdo Profet ka vendosur më parë, për aq sa Bahá’u’lláh-u Vetë i ka zbuluar parimet e tij, ka themeluar institucionet e tij , caktoi personin për të interpretuar Fjalën e Tij dhe i dha autoritetin e nevojshëm organit të krijuar për të plotësuar dhe zbatuar ordinancat e Tij legjislative. Aty qëndron sekreti i forcës së tij, dallimi i tij themelor dhe garancia kundër shpërbërjes dhe përçarjes.
( Shoghi Effendi, Rendi Botëror i Bahá’u’lláh )
Për Bahá’u’lláh-un, ne duhet ta njohim me gatishmëri, jo vetëm që e ka mbushur njerëzimin me një Shpirt të ri dhe rigjenerues. Ai jo vetëm që ka shqiptuar disa parime universale, ose ka propozuar një filozofi të veçantë, sado të fuqishme, të shëndosha dhe universale të jenë këto. Përveç këtyre, Ai, si dhe ‘Abdu’l-Bahá-i pas tij, ndryshe nga Dispensacionet e së kaluarës, ka përcaktuar qartë dhe në mënyrë specifike një sërë Ligjesh, ka krijuar institucione të caktuara dhe ka siguruar elementet themelore të një Ekonomie Hyjnore Me Këto janë të destinuara të jenë një model për shoqërinë e ardhshme, një instrument suprem për krijimin e Paqes Më të Madhe, dhe një agjenci e vetme për bashkimin e botës, dhe shpalljen e mbretërimit të drejtësisë dhe drejtësisë mbi tokë. Ata jo vetëm që kanë zbuluar të gjitha drejtimet e kërkuara për realizimin praktik të atyre idealeve që Profetët e Zotit kanë përfytyruar dhe që nga kohra të lashta kanë ndezur imagjinatën e shikuesve dhe poetëve në çdo epokë.
( Shoghi Effendi, Rendi Botëror i Bahá’u’lláh )
Askush, derisa ky Sistem është ende në fillimet e tij, të mos e keqkuptojë karakterin e tij, të nënvlerësojë rëndësinë e tij ose të paraqesë keq qëllimin e tij. Themeli mbi të cilin është themeluar ky Urdhër Administrativ është Qëllimi i pandryshueshëm i Zotit për njerëzimin në këtë ditë. Burimi nga i cili merr frymëzimin e tij nuk është askush më pak se Vetë Bahá’u’lláh -u. Mburoja dhe mbrojtësi i saj janë ushtritë e luftuara të Mbretërisë Abhá. Fara e tij është gjaku i jo më pak se njëzet mijë dëshmorëve që kanë ofruar jetën e tyre që të lindë dhe të lulëzojë. Boshti rreth të cilit sillen institucionet e tij janë dispozitat autentike të Vullnetit dhe Testamentit të ‘Abdu’l-Bahá-it. Parimet drejtuese të tij janë të vërtetat që Ai që është Përkthyesi i pagabueshëm i mësimeve të Besimit tonë i ka shprehur aq qartë në fjalimet e Tij publike në të gjithë Perëndimin. Ligjet që rregullojnë funksionimin e tij dhe kufizojnë funksionet e tij janë ato që janë urdhëruar shprehimisht në Kitáb-i-Aqdas. Vendi ku do të grumbullohen aktivitetet e tij shpirtërore, humanitare dhe administrative janë Ma sh riqu’l-A dh kár dhe varësitë e tij. Shtyllat që mbështesin autoritetin e saj dhe mbështesin strukturën e saj janë institucionet binjake të Kujdestarisë dhe Shtëpisë Universale të Drejtësisë. Qëllimi kryesor, themelor që e gjallëron atë është krijimi i Rendit të Ri Botëror siç është miratuar nga Bahá’u’lláh -u. Metodat që përdor, standardi që fut, nuk e anojnë atë as në Lindje e as në Perëndim, as hebrenj, as johebrenj, as të pasur as të varfër, as të bardhë e as me ngjyrë. Fjala kryesore e saj është bashkimi i racës njerëzore; standardi i saj “Paqja Më e Madhe”; përfundimi i saj ardhja e atij mijëvjeçari të artë – Dita kur mbretëritë e kësaj bote do të jenë bërë Mbretëria e Vetë Perëndisë, Mbretëria e Bahá’u’lláh -ut. “
( Shoghi Effendi, Rendi Botëror i Bahá’u’lláh )
Zoti ka urdhëruar që në çdo qytet të ngrihet një Shtëpi e Drejtësisë, në të cilën do të mblidhen këshilltarë për numrin e Bahá-it dhe nëse e tejkalon këtë numër nuk ka rendesi. Ata duhet ta konsiderojnë veten si duke hyrë në Oborrin e pranisë së Zotit, të Lartësuar, Më të Lartit, dhe si duke parë Atë që është i padukshmi. Atyre u takon të jenë ata të besuarit e Mëshiruesit midis njerëzve dhe ta konsiderojnë veten si kujdestarë të caktuar nga Perëndia për të gjithë ata që banojnë në tokë. Itshtë detyrë e tyre të marrin këshillë së bashku dhe të kenë duke marrë parasysh interesat e shërbëtorëve të Perëndisë, për hir të Tij, edhe pse ata i konsiderojnë interesat e tyre, dhe të zgjedhin atë që është e kënaqshme dhe në dukje. Kështu ju ka urdhëruar Zoti, Perëndia juaj. Kini kujdes që të mos hiqni dorë nga ajo që është zbuluar qartë në Tabelën e Tij. Kini frikë Perëndinë, ju që kuptoni.
( Bahá’u’lláh, Kitáb-i-Aqdas )
Këto Asamble Shpirtërore ndihmohen nga Shpirti i Perëndisë. Mbrojtësi i tyre është ‘Abdu’l-Bahá. Mbi ta Ai hap krahët e Tij. Çfarë bujarie ka më të madhe se kjo? Këto Asamble Shpirtërore janë llamba të ndritshme dhe kopshte qiellore, nga të cilat aromat e shenjtërisë shpërndahen në të gjitha rajonet dhe dritat e dijes derdhen jashtë për të gjitha gjërat e krijuara. Prej tyre fryma e jetës rrjedh në çdo drejtim. Ata, me të vërtetë, janë burimet e fuqishme të përparimit të njeriut, në çdo kohë dhe në të gjitha kushtet.
( Zgjedhje nga Shkrimet e ‘Abdu’l-Bahá )
Diskutimet duhet të kufizohen të gjitha në çështjet shpirtërore që kanë të bëjnë me stërvitjen e shpirtrave, udhëzimin e fëmijëve, ndihmën e të varfërve, ndihmën e i dobët në të gjitha klasat në botë, mirësia ndaj të gjithë popujve, përhapja e aromave të Perëndisë dhe lartësimi i Fjalës së Tij të Shenjtë. Nëse ata përpiqen të përmbushin këto kushte, Hiri i Shpirtit të Shenjtë do t’u garantohet atyre dhe ai asamble do të bëhet qendra e bekimeve Hyjnore, ushtritë e konfirmimit Hyjnor do t’u vijnë në ndihmë dhe ata çdo ditë do të marrin një rrjedhje e re e Shpirtit.
( ‘Abdu’l-Bahá, cituar nga Shoghi Effendi në Administrata Bahá’í )
Kërkesat kryesore për ata që këshillojnë së bashku janë pastërtia e motivit, shkëlqimi i shpirtit, shkëputja nga gjithçka tjetër përveç Perëndisë, tërheqja ndaj aromave të Tij Hyjnore, përulësia dhe përulësia mes të dashurve të Tij, durimi dhe durimi në vështirësi dhe robëri ndaj Pragut të Tij të lartësuar. Nëse ata ndihmohen me dashamirësi për të fituar këto atribute, fitorja nga Mbretëria e padukshme e Bahá -it do t’u garantohet atyre. Në këtë ditë, asambletë e konsultimit janë të rëndësisë më të madhe dhe një domosdoshmëri jetike. Bindja ndaj tyre është thelbësore dhe e detyrueshme. Anëtarët e tij duhet të këshillohen së bashku në atë mënyrë që të mos krijohet asnjë rast për keqtrajtim ose mosmarrëveshje. Kjo mund të arrihet kur çdo anëtar shpreh me liri absolute opinionin e tij dhe parashtron argumentin e tij. Nëse dikush kundërshton, ai në asnjë mënyrë nuk duhet të ndihet i lënduar për aq kohë sa çështjet të diskutohen plotësisht mund të zbulohet mënyra e duhur. Shkëndija e ndritshme e së vërtetës vjen vetëm pas përplasjes së mendimeve të ndryshme. Nëse pas diskutimit, një vendim merret njëzëri, mirë dhe mirë; por nëse, Zoti na ruajt, ndryshimet e mendimeve duhet të lindin, shumica e zërave duhet të mbizotërojnë.
( Zgjedhje nga Shkrimet e ‘Abdu’l-Bahá )
Kushti i parë është dashuria dhe harmonia absolute midis anëtarëve të asamblesë. Ata duhet të jenë plotësisht të çliruar dhe duhet të shfaqin në vetvete Unitetin e Zotit, sepse ato janë valët e një deti, pikat e një lumi, yjet e një qielli, rrezet e një dielli, pemët e një pemishteje, lulet e një kopshti. Nëse harmonia e mendimit dhe uniteti absolut nuk ekzistojnë, ai tubim do të shpërndahet dhe ai asamble do të shkatërrohet. Kushti i dytë: —Ata kur të mblidhen së bashku duhet të kthejnë fytyrën drejt Mbretërisë së Lartë dhe të kërkojnë ndihmë nga Mbretëria e Lavdisë. Ata pastaj duhet të vazhdojnë me përkushtimin, mirësjelljen, dinjitetin, kujdesin dhe moderimin maksimal për të shprehur pikëpamjet e tyre. Ata duhet në çdo çështje të kërkojnë të vërtetën dhe të mos këmbëngulin në mendimin e tyre, sepse kokëfortësia dhe këmbëngulja në pikëpamjet e dikujt do të çojë përfundimisht në mosmarrëveshje dhe grindje dhe e vërteta do të mbetet e fshehur. Anëtarët e nderuar duhet të shprehin me gjithë lirinë mendimet e tyre, dhe nuk është aspak e lejueshme që dikush të nënvlerësojë mendimin e tjetrit, jo, ai duhet me moderim të parashtrojë të vërtetën dhe nëse dallimet e mendimeve lindin në shumicën e zërat duhet të mbizotërojnë, dhe të gjithë duhet t’i binden dhe t’i nënshtrohen shumicës. Përsëri nuk lejohet që ndonjëri prej anëtarëve të nderuar të kundërshtojë ose censurojë, qoftë brenda apo jashtë takimit, çdo vendim i marrë më parë, edhe pse ai vendim nuk ishte i drejtë, sepse një kritikë e tillë do të parandalonte zbatimin e çdo vendimi. Me pak fjalë, çdo gjë që është e rregulluar në harmoni dhe me dashuri dhe pastërti motivi, rezultati i saj është dritë, dhe nëse mbizotëron gjurma më e vogël e tjetërsimit rezultati do të jetë errësirë mbi errësirë… Nëse kjo konsiderohet kështu, ai kuvend do të jetë i Perëndisë , por përndryshe ajo do të çojë në freski dhe tjetërsim që vijnë nga i Keqi. Diskutimet duhet të kufizohen të gjitha në çështjet shpirtërore që kanë të bëjnë me stërvitjen e shpirtrave, mësimin e fëmijëve, ndihmën e të varfërve, ndihmën e të dobëtve në të gjitha klasat në botë, mirësinë ndaj të gjithë popujve, përhapjen e aromave të aromave të Zoti dhe lartësimi i Fjalës së Tij të Shenjtë. Nëse ata përpiqen të përmbushin këto kushte, Hiri i Shpirtit të Shenjtë do t’u garantohet atyre dhe ai asamble do të bëhet qendra e bekimeve Hyjnore, ushtritë e konfirmimit Hyjnor do t’u vijnë në ndihmë dhe ata çdo ditë do të marrin një rrjedhje e re e Shpirtit.( Zgjedhje nga Shkrimet e ‘Abdu’l-Bahá )
Detyrat e atyre që miqtë i kanë zgjedhur lirisht dhe me ndërgjegje si përfaqësues të tyre nuk janë më pak jetike dhe detyruese sesa detyrimet e atyre që i kanë zgjedhur. Funksioni i tyre nuk është të diktojnë, por të konsultohen dhe konsultohen jo vetëm mes vete, por sa më shumë me miqtë që ata përfaqësojnë. Ata nuk duhet ta konsiderojnë veten në asnjë dritë tjetër përveç asaj të instrumenteve të zgjedhur për një paraqitje më efikase dhe dinjitoze të Kauzës së Perëndisë. Ata kurrë nuk duhet të nxiten të supozojnë se ato janë stolitë qendrore të trupit të Kauzës, thelbësisht superiore ndaj të tjerëve në aftësinë ose meritën, dhe nxitësit e vetëm të mësimeve dhe parimeve të tij. Ata duhet t’i qasen detyrës së tyre me përulësi ekstreme dhe të përpiqen, me mendje hapur, ndjenjën e tyre të lartë të drejtësisë dhe detyrës, sinqeritetin e tyre, modestinë e tyre, gjithë përkushtimin e tyre ndaj mirëqenies dhe interesave të miqve, Kauzës dhe njerëzimit, për të fituar, jo vetëm besimin dhe mbështetjen dhe respektin e vërtetë të atyre të cilëve u shërbejnë, por edhe vlerësimin dhe dashurinë e tyre të vërtetë. Ata duhet, në çdo kohë, të shmangin frymën e ekskluzivitetit, atmosferën e fshehtësisë, të çlirohen nga një qëndrim dominues dhe të dëbojnë të gjitha format e paragjykimeve dhe pasionit nga diskutimet e tyre. Ata, brenda kufijve të gjykimit të mençur, duhet t’i marrin miqtë në besimin e tyre, t’i njohin me planet e tyre, të ndajnë me ta problemet dhe shqetësimet e tyre dhe të kërkojnë këshillat dhe këshillat e tyre. Dhe, kur ata thirren të arrijnë në një vendim të caktuar, ata duhet, pas konsultimit të paanshëm, të shqetësuar dhe të përzemërt, t’i drejtohen Zotit në lutje, dhe me zell, bindje dhe guxim të regjistrojnë votën e tyre dhe t’i binden zërit të shumicës, të cilat na thuhet nga Mësuesi ynë të jetë zëri i së vërtetës, kurrë të mos sfidohet dhe gjithmonë të zbatohet me gjithë zemër. Këtij zëri miqtë duhet t’i përgjigjen me gjithë zemër dhe ta konsiderojnë atë si mjetin e vetëm që mund të sigurojë mbrojtjen dhe përparimin e Kauzës.
( Shoghi Effendi, Administrata Bahá’í )
Në Tetor 1985, Shtëpia Universale e Drejtësisë i drejtoi një letër gjeneralitetit të njerëzimit mbi temën e paqes universale, të titulluar “Premtimi i Paqes Botërore”. Ky seksion i faqes në internet paraqet të gjithë tekstin nga deklarata. Më poshtë mund të lexoni hapjen e këtij dokumenti. Gjithashtu mund të shkarkohet nga Biblioteka e Referencës Bahá’.
Paqja e Madhe drejt së cilës njerëzit e vullnetit të mirë gjatë shekujve kanë prirur zemrat e tyre, nga të cilët shikuesit dhe poetët për breza të panumërt kanë shprehur vizionin e tyre, dhe për të cilën nga mosha në moshë shkrimet e shenjta të njerëzimit kanë mbajtur vazhdimisht premtimin, tani është në e fundit brenda mundësive të kombeve. Për herë të parë në histori është e mundur që të gjithë të shikojnë të gjithë planetin, me të gjithë popujt e tij të shumtë të larmishëm, në një perspektivë. Paqja botërore nuk është vetëm e mundur, por e pashmangshme. Stageshtë faza tjetër në evolucionin e këtij planeti – sipas fjalëve të një mendimtari të madh, “planetizimi i njerëzimit”.
Nëse paqja do të arrihet vetëm pas tmerreve të paimagjinueshme të nxitura nga kapja kokëfortë e njerëzimit në modelet e vjetra të sjelljes, apo do të përqafohet tani nga një akt vullneti konsultativ, është zgjedhja para të gjithëve që banojnë në tokë. Në këtë pikë kritike kur problemet e pazgjidhshme me të cilat ballafaqohen kombet janë shkrirë në një shqetësim të përbashkët për të gjithë botën, dështimi për të frenuar valën e konfliktit dhe çrregullimeve do të ishte pa përgjegjësi.
Ndër shenjat e favorshme janë fuqia në rritje e vazhdueshme e hapave drejt rendit botëror të marra fillimisht afër fillimit të këtij shekulli në krijimin e Lidhjes së Kombeve, të pasuar nga Organizata e Kombeve të Bashkuara me bazë më të gjerë; arritja që nga Lufta e Dytë Botërore e pavarësisë nga shumica e të gjitha kombeve në tokë, duke treguar përfundimin e procesit të ndërtimit të kombit dhe përfshirjen e këtyre kombeve të rinj me ato më të vjetra në çështjet me interes të ndërsjellë; rritja e madhe pasuese e bashkëpunimit midis popujve dhe grupeve deri më tani të izoluar dhe antagonistë në ndërmarrjet ndërkombëtare në fushat shkencore, arsimore, juridike, ekonomike dhe kulturore; rritja në dekadat e fundit e një numri të paparë të organizatave humanitare ndërkombëtare; përhapja e lëvizjeve të grave dhe të rinjve që bëjnë thirrje për t’i dhënë fund luftës; dhe pjelljen spontane të zgjerimit të rrjeteve të njerëzve të zakonshëm që kërkojnë mirëkuptim përmes komunikimit personal.
Përparimet shkencore dhe teknologjike që po ndodhin në këtë shekull të bekuar jashtëzakonisht sjellin një rritje të madhe përpara në evolucionin shoqëror të planetit dhe tregojnë mjetet me të cilat mund të zgjidhen problemet praktike të njerëzimit. Ato sigurojnë, me të vërtetë, mjetet për administrimin e jetës komplekse të një bote të bashkuar. Megjithatë barrierat vazhdojnë. Dyshimet, keqkuptimet, paragjykimet, dyshimet dhe interesi i ngushtë vetjak përfshijnë kombet dhe popujt në marrëdhëniet e tyre me njëri-tjetrin.
Outshtë jashtë një ndjenje të thellë të detyrës shpirtërore dhe morale që ne jemi të detyruar në këtë moment të përshtatshëm për të tërhequr vëmendjen tuaj në njohuritë depërtuese u komunikua së pari sundimtarëve të njerëzimit më shumë se një shekull më parë nga Bahá’u’lláh, Themeluesi i Besimit Bahá’í, për të cilin ne jemi të Besuarit.
“Erërat e dëshpërimit,” shkroi Bahá’u’lláh -u, “mjerisht, fryjnë nga çdo drejtim dhe grindja që ndan dhe godet racën njerëzore po rritet çdo ditë. Shenjat e konvulsioneve dhe kaosit të afërt tani mund të dallohen, për aq sa rendi mbizotërues duket të jetë me të meta për keqardhje. ” Ky gjykim profetik është vërtetuar shumë nga përvoja e zakonshme e njerëzimit. Të metat në rendin mbizotërues bien në sy në pamundësinë e shteteve sovrane të organizuara si Kombet e Bashkuara për të ekzorcuar fantazmën e luftës, kolapsin e kërcënuar të rendit ekonomik ndërkombëtar, përhapjen e anarkisë dhe terrorizmit dhe vuajtjet e mëdha që janë këto dhe vuajtjet e tjera duke shkaktuar rritjen e milionave. Në të vërtetë, aq shumë agresioni dhe konflikti kanë arritur të karakterizojnë sistemet tona sociale, ekonomike dhe fetare, saqë shumë prej tyre i janë nënshtruar mendimit se një sjellje e tillë është e natyrshme për natyrën njerëzore dhe për këtë arsye e pashmangshme.
Me ngulitjen e këtij këndvështrimi, një kontradiktë paralizuese është zhvilluar në çështjet njerëzore. Nga njëra anë, njerëzit e të gjitha kombeve shpallin jo vetëm gatishmërinë e tyre, por dëshirën e tyre për paqe dhe harmoni, për t’i dhënë fund frikësimeve të tmerrshme që mundojnë jetën e tyre të përditshme. Nga ana tjetër, miratimi jokritik i jepet propozimit se qeniet njerëzore janë egoiste dhe agresive të pakorrigjueshme dhe kështu të paafta për të ngritur një sistem shoqëror njëherësh progresiv dhe paqësor, dinamik dhe harmonik, një sistem që i jep lojë falas krijimtarisë dhe iniciativës individuale, por bazuar në bashkëpunimi dhe reciprociteti.
Ndërsa nevoja për paqe bëhet më urgjente, kjo kontradiktë themelore, e cila pengon realizimin e saj, kërkon një rivlerësim të supozimeve mbi të cilat bazohet pikëpamja e përhapur e gjendjes historike të njerëzimit. E shqyrtuar në mënyrë të paanshme, provat zbulojnë se një sjellje e tillë, larg shprehjes së vetes së vërtetë të njeriut, përfaqëson një shtrembërim të shpirtit njerëzor. Kënaqësia në këtë pikë do t’u mundësojë të gjithë njerëzve të vënë në lëvizje forca shoqërore konstruktive të cilat, sepse janë në përputhje me natyrën njerëzore, do të nxisin harmoninë dhe bashkëpunimin në vend të luftës dhe konfliktit.
Të zgjedhësh një kurs të tillë nuk do të thotë të mohosh të kaluarën e njerëzimit, por ta kuptosh atë. Besimi Bahá’í e konsideron konfuzionin aktual botëror dhe gjendjen katastrofike në çështjet njerëzore si një fazë natyrore në një proces organik që çon përfundimisht dhe në mënyrë të parezistueshme në bashkimin e racës njerëzore në një rend të vetëm shoqëror, kufijtë e të cilit janë ato të planetit. Raca njerëzore, si një njësi e veçantë, organike, ka kaluar nëpër etapa evolucionare analoge me fazat e foshnjërisë dhe fëmijërisë në jetën e anëtarëve të saj individualë, dhe tani është në periudhën kulminante të adoleshencës së saj të trazuar që i afrohet asaj të shumëpriturardhja e moshës.
Një pranim i sinqertë se paragjykimi, lufta dhe shfrytëzimi kanë qenë shprehja e fazave të papjekura në një proces të gjerë historik dhe se raca njerëzore po përjeton sot trazirën e pashmangshme e cila shënon moshën e saj kolektive nuk është një arsye për dëshpërim, por një parakusht për të ndërmarrë ndërmarrjen e jashtëzakonshme të ndërtimit të një botë paqësore. Që një ndërmarrje e tillë është e mundur, që ekzistojnë forcat e nevojshme konstruktive, që strukturat bashkuese shoqërore mund të ngrihen, është tema që ne ju nxisim të shqyrtoni.
Çfarëdo vuajtje dhe trazira që mund të kenë vitet e ardhshme, sado të errëta të jenë rrethanat e afërta, komuniteti Bahá’í beson se njerëzimi mund ta përballojë këtë sprovë supreme me besim në rezultatin e tij përfundimtar. Larg sinjalizimit të fundit të civilizimit, ndryshimet konvulsive drejt të cilave njerëzimi po nxitet gjithnjë e më shpejt do të shërbejnë për të çliruar “potencialet e qenësishme në pozitën e njeriut” dhe për të zbuluar “masën e plotë të fatit të tij në tokë, përsosmërinë e lindur të realitetin e tij. ”