Ai që është Zoti juaj, Mëshirëploti, ushqen në zemrën e Tij dëshirën për të parë të gjithë racën njerëzore si një shpirt dhe një trup të vetëm. < /p>
( Bahá’u’lláh, Thirrjet e Zotit të ushtrive )
Mirëqenia e njerëzimit, paqja dhe siguria e tij, janë të paarritshme nëse dhe derisa uniteti i tij të jetë vendosur në mënyrë të vendosur.
( Pastrime nga Shkrimet e Bahá’u’lláh , CXXXI )
Nuk i takon atij të krenohet me veten që do vendin e tij, por më tepër për atë që do gjithë botën. Toka është vetëm një vend, dhe njerëzimi qytetarët e saj.
( Pllakat e Bahá’u’lláh , Lawh-i-Maqsúd )
Ju banoni në një botë dhe jeni krijuar përmes funksionimit të një Vullneti.
( Pastrime nga Shkrimet e Bahá’u’lláh , CLVI )
Bëhuni si gishtërinjtë e njërës dorë, anëtarët e një trupi.
( Bahá’u’lláh, Kitáb-i-Aqdas )
Ju jeni të gjithë gjethet e një peme dhe pikat e një oqeani.
( Pllakat e Bahá’u’lláh , Bishárát )
O FDMIJ T M Mashkullit! A nuk e dini pse Ne ju krijuam të gjithëve nga e njëjta pluhur? Që askush të mos e lartësojë veten mbi tjetrin. Meditoni në çdo kohë në zemrat tuaja se si u krijuat. Meqenëse Ne ju kemi krijuar të gjithëve nga e njëjta substancë, juve ju takon të jeni si një shpirt i vetëm, të ecni me të njëjtat këmbë, të hani me të njëjtën gojë dhe të banoni në të njëjtën tokë, që nga qenia juaj më e thellë, me veprat tuaja dhe veprimet, shenjat e njëshmërisë dhe thelbi i shkëputjes mund të shfaqen.
( Bahá’u’lláh, Fjalët e fshehura , arabisht nr. 68 )
Në çdo Dispensacion, drita e Udhëzimit Hyjnor është përqendruar në një temë qendrore … Në këtë Zbulesë të mrekullueshme, këtë shekull të lavdishëm, themeli i Besimit i Zotit, dhe tipari dallues i Ligjit të Tij, është vetëdija për njëshmërinë e njerëzimit.
( ‘Abdu’l-Bahá, cituar në Dita e Premtuar po vjen )
Një mësim themelor i Bahá’u’lláh-ut është njëshmëria e botës së njerëzimit. Duke iu drejtuar njerëzimit, Ai thotë: “Ju të gjithë jeni gjethe të një peme dhe fruta të një dege.” Me këtë nënkuptohet se bota e njerëzimit është si një pemë, kombet ose popujt janë gjymtyrët ose degët e ndryshme të asaj peme, dhe krijesat individuale njerëzore janë si frutat dhe lulet e saj. Në këtë mënyrë Bahá’u’lláh -u shprehu njëshmërinë e njerëzimit, ndërsa në të gjitha mësimet fetare të së kaluarës bota njerëzore është përfaqësuar e ndarë në dy pjesë: njëra e njohur si njerëzit e Librit të Perëndisë, ose pema e pastër, dhe tjetri njerëzit e pabesisë dhe gabimit, ose pema e keqe. Të parët konsideroheshin se i përkisnin besimtarëve, dhe të tjerët i përkisnin ushtrive të jofetarëve dhe të pafeve – një pjesë e njerëzimit përfitues të mëshirës hyjnore dhe tjetra objekt zemërimi i Krijuesit të tyre. Shenjtëria e Tij Bahá’u’lláh -u e hoqi këtë duke shpallur njëshmërinë e botës së njerëzimit…
( ‘Abdu’l-Bahá, Shpallja e Paqes Universale )
Ky univers i pakufishëm është si trupi i njeriut, të gjithë anëtarët e të cilit janë të lidhur dhe të lidhur me njëri-tjetrin me forcën më të madhe. Sa shumë organet, anëtarët dhe pjesët e trupit të njeriut janë të përzier dhe të lidhur për ndihmë dhe ndihmë reciproke, dhe sa ndikojnë njëri mbi tjetrin! Në të njëjtën mënyrë, pjesët e këtij universi të pafund kanë anëtarët dhe elementët e tyre të lidhur me njëri -tjetrin dhe ndikojnë njëri -tjetrin shpirtërisht dhe materialisht.
(‘Abdu’l-Bahá, Disa pyetje të përgjigjura , f. 245–246)
Të gjithë të bashkohen në këtë fuqi Hyjnore të dashurisë! Le të përpiqen të gjithë të rriten nën dritën e Diellit të së Vërtetës, dhe duke e pasqyruar këtë dashuri të ndritshme tek të gjithë njerëzit, zemrat e tyre u bashkuan aq shumë sa të mund të banojnë gjithnjë në shkëlqimin e dashurisë së pakufishme… Kur e doni një anëtar të familjes tuaj ose një bashkatdhetar, le të jetë me një rreze të Dashurisë së Pafund! Le të jetë në Zotin, dhe për Zotin! Kudo që të gjeni atributet e Zotit e doni atë person, qoftë ai i familjes suaj apo i një tjetri. Hidhni dritën e një dashurie të pakufishme mbi çdo qenie njerëzore që takoni, qoftë nga vendi juaj, raca juaj, partia juaj politike, apo e ndonjë kombi tjetër, ngjyra apo hije e opinionit politik. Parajsa do t’ju mbështesë ndërsa punoni në këtë grumbullim të popujve të shpërndarë të botës nën hijen e tendës së plotfuqishme të unitetit.
( ‘Abdu’l-Bahá, Bisedimet në Paris )
isshtë e qartë se njerëzimi është në kundërshtim. Shijet e njerëzve ndryshojnë; mendimet, tokat amtare, racat dhe gjuhët janë të shumta. Nevoja për një qendër kolektive me anë të së cilës këto dallime mund të kundërpeshohen dhe njerëzit e botës të unifikohen është e qartë. Konsideroni sesi asgjë tjetër përveç një fuqie shpirtërore nuk mund të sjellë këtë bashkim, sepse kushtet materiale dhe aspektet mendore janë aq të ndryshme sa marrëveshja dhe uniteti nuk janë të mundshme me mjete të jashtme. Sidoqoftë, është e mundur që të gjithë të bashkohen përmes një fryme, ashtu siç të gjithë mund të marrin dritë nga një diell. Prandaj, të ndihmuar nga qendra kolektive dhe hyjnore, e cila është ligji i Zotit dhe realiteti i Manifestimit të Tij, ne mund t’i kapërcejmë këto kushte derisa ato të kalojnë plotësisht dhe garat të përparojnë.
( ‘Abdu’l-Bahá, Shpallja e Paqes Universale )
Ata zemrat e të cilëve janë ngrohur nga ndikimi energjik i dashurisë krijuese të Zotit, i çmojnë krijesat e Tij për hir të Tij dhe njohin në çdo fytyrë njerëzore një shenjë të reflektimit të Tij lavdi.
( Shoghi Effendi, Rendi Botëror i Bahá’u’lláh )
Jini në unitet të përsosur. Kurrë mos u zemëroni me njëri -tjetrin… Duajini krijesat për hir të Zotit dhe jo për veten e tyre. Ju kurrë nuk do të zemëroheni ose të paduroni nëse i doni ata për hir të Zotit. Njerëzimi nuk është perfekt. Ka papërsosmëri në çdo qenie njerëzore, dhe ju gjithmonë do të bëheni të pakënaqur nëse shikoni drejt vetë njerëzve. Por nëse shikoni drejt Perëndisë, do t’i doni dhe do të jeni të sjellshëm me ta, sepse bota e Perëndisë është bota e përsosmërisë dhe mëshirës së plotë.
( ‘Abdu’l-Bahá, Shpallja e Paqes Universale )
Në Tetor 1985, Shtëpia Universale e Drejtësisë i drejtoi një letër gjeneralitetit të njerëzimit mbi temën e paqes universale, të titulluar “Premtimi i Paqes Botërore”. Ky seksion i faqes në internet paraqet të gjithë tekstin nga deklarata. Më poshtë mund të lexoni hapjen e këtij dokumenti. Gjithashtu mund të shkarkohet nga Biblioteka e Referencës Bahá’.
Paqja e Madhe drejt së cilës njerëzit e vullnetit të mirë gjatë shekujve kanë prirur zemrat e tyre, nga të cilët shikuesit dhe poetët për breza të panumërt kanë shprehur vizionin e tyre, dhe për të cilën nga mosha në moshë shkrimet e shenjta të njerëzimit kanë mbajtur vazhdimisht premtimin, tani është në e fundit brenda mundësive të kombeve. Për herë të parë në histori është e mundur që të gjithë të shikojnë të gjithë planetin, me të gjithë popujt e tij të shumtë të larmishëm, në një perspektivë. Paqja botërore nuk është vetëm e mundur, por e pashmangshme. Stageshtë faza tjetër në evolucionin e këtij planeti – sipas fjalëve të një mendimtari të madh, “planetizimi i njerëzimit”.
Nëse paqja do të arrihet vetëm pas tmerreve të paimagjinueshme të nxitura nga kapja kokëfortë e njerëzimit në modelet e vjetra të sjelljes, apo do të përqafohet tani nga një akt vullneti konsultativ, është zgjedhja para të gjithëve që banojnë në tokë. Në këtë pikë kritike kur problemet e pazgjidhshme me të cilat ballafaqohen kombet janë shkrirë në një shqetësim të përbashkët për të gjithë botën, dështimi për të frenuar valën e konfliktit dhe çrregullimeve do të ishte pa përgjegjësi.
Ndër shenjat e favorshme janë fuqia në rritje e vazhdueshme e hapave drejt rendit botëror të marra fillimisht afër fillimit të këtij shekulli në krijimin e Lidhjes së Kombeve, të pasuar nga Organizata e Kombeve të Bashkuara me bazë më të gjerë; arritja që nga Lufta e Dytë Botërore e pavarësisë nga shumica e të gjitha kombeve në tokë, duke treguar përfundimin e procesit të ndërtimit të kombit dhe përfshirjen e këtyre kombeve të rinj me ato më të vjetra në çështjet me interes të ndërsjellë; rritja e madhe pasuese e bashkëpunimit midis popujve dhe grupeve deri më tani të izoluar dhe antagonistë në ndërmarrjet ndërkombëtare në fushat shkencore, arsimore, juridike, ekonomike dhe kulturore; rritja në dekadat e fundit e një numri të paparë të organizatave humanitare ndërkombëtare; përhapja e lëvizjeve të grave dhe të rinjve që bëjnë thirrje për t’i dhënë fund luftës; dhe pjelljen spontane të zgjerimit të rrjeteve të njerëzve të zakonshëm që kërkojnë mirëkuptim përmes komunikimit personal.
Përparimet shkencore dhe teknologjike që po ndodhin në këtë shekull të bekuar jashtëzakonisht sjellin një rritje të madhe përpara në evolucionin shoqëror të planetit dhe tregojnë mjetet me të cilat mund të zgjidhen problemet praktike të njerëzimit. Ato sigurojnë, me të vërtetë, mjetet për administrimin e jetës komplekse të një bote të bashkuar. Megjithatë barrierat vazhdojnë. Dyshimet, keqkuptimet, paragjykimet, dyshimet dhe interesi i ngushtë vetjak përfshijnë kombet dhe popujt në marrëdhëniet e tyre me njëri-tjetrin.
Outshtë jashtë një ndjenje të thellë të detyrës shpirtërore dhe morale që ne jemi të detyruar në këtë moment të përshtatshëm për të tërhequr vëmendjen tuaj në njohuritë depërtuese u komunikua së pari sundimtarëve të njerëzimit më shumë se një shekull më parë nga Bahá’u’lláh, Themeluesi i Besimit Bahá’í, për të cilin ne jemi të Besuarit.
“Erërat e dëshpërimit,” shkroi Bahá’u’lláh -u, “mjerisht, fryjnë nga çdo drejtim dhe grindja që ndan dhe godet racën njerëzore po rritet çdo ditë. Shenjat e konvulsioneve dhe kaosit të afërt tani mund të dallohen, për aq sa rendi mbizotërues duket të jetë me të meta për keqardhje. ” Ky gjykim profetik është vërtetuar shumë nga përvoja e zakonshme e njerëzimit. Të metat në rendin mbizotërues bien në sy në pamundësinë e shteteve sovrane të organizuara si Kombet e Bashkuara për të ekzorcuar fantazmën e luftës, kolapsin e kërcënuar të rendit ekonomik ndërkombëtar, përhapjen e anarkisë dhe terrorizmit dhe vuajtjet e mëdha që janë këto dhe vuajtjet e tjera duke shkaktuar rritjen e milionave. Në të vërtetë, aq shumë agresioni dhe konflikti kanë arritur të karakterizojnë sistemet tona sociale, ekonomike dhe fetare, saqë shumë prej tyre i janë nënshtruar mendimit se një sjellje e tillë është e natyrshme për natyrën njerëzore dhe për këtë arsye e pashmangshme.
Me ngulitjen e këtij këndvështrimi, një kontradiktë paralizuese është zhvilluar në çështjet njerëzore. Nga njëra anë, njerëzit e të gjitha kombeve shpallin jo vetëm gatishmërinë e tyre, por dëshirën e tyre për paqe dhe harmoni, për t’i dhënë fund frikësimeve të tmerrshme që mundojnë jetën e tyre të përditshme. Nga ana tjetër, miratimi jokritik i jepet propozimit se qeniet njerëzore janë egoiste dhe agresive të pakorrigjueshme dhe kështu të paafta për të ngritur një sistem shoqëror njëherësh progresiv dhe paqësor, dinamik dhe harmonik, një sistem që i jep lojë falas krijimtarisë dhe iniciativës individuale, por bazuar në bashkëpunimi dhe reciprociteti.
Ndërsa nevoja për paqe bëhet më urgjente, kjo kontradiktë themelore, e cila pengon realizimin e saj, kërkon një rivlerësim të supozimeve mbi të cilat bazohet pikëpamja e përhapur e gjendjes historike të njerëzimit. E shqyrtuar në mënyrë të paanshme, provat zbulojnë se një sjellje e tillë, larg shprehjes së vetes së vërtetë të njeriut, përfaqëson një shtrembërim të shpirtit njerëzor. Kënaqësia në këtë pikë do t’u mundësojë të gjithë njerëzve të vënë në lëvizje forca shoqërore konstruktive të cilat, sepse janë në përputhje me natyrën njerëzore, do të nxisin harmoninë dhe bashkëpunimin në vend të luftës dhe konfliktit.
Të zgjedhësh një kurs të tillë nuk do të thotë të mohosh të kaluarën e njerëzimit, por ta kuptosh atë. Besimi Bahá’í e konsideron konfuzionin aktual botëror dhe gjendjen katastrofike në çështjet njerëzore si një fazë natyrore në një proces organik që çon përfundimisht dhe në mënyrë të parezistueshme në bashkimin e racës njerëzore në një rend të vetëm shoqëror, kufijtë e të cilit janë ato të planetit. Raca njerëzore, si një njësi e veçantë, organike, ka kaluar nëpër etapa evolucionare analoge me fazat e foshnjërisë dhe fëmijërisë në jetën e anëtarëve të saj individualë, dhe tani është në periudhën kulminante të adoleshencës së saj të trazuar që i afrohet asaj të shumëpriturardhja e moshës.
Një pranim i sinqertë se paragjykimi, lufta dhe shfrytëzimi kanë qenë shprehja e fazave të papjekura në një proces të gjerë historik dhe se raca njerëzore po përjeton sot trazirën e pashmangshme e cila shënon moshën e saj kolektive nuk është një arsye për dëshpërim, por një parakusht për të ndërmarrë ndërmarrjen e jashtëzakonshme të ndërtimit të një botë paqësore. Që një ndërmarrje e tillë është e mundur, që ekzistojnë forcat e nevojshme konstruktive, që strukturat bashkuese shoqërore mund të ngrihen, është tema që ne ju nxisim të shqyrtoni.
Çfarëdo vuajtje dhe trazira që mund të kenë vitet e ardhshme, sado të errëta të jenë rrethanat e afërta, komuniteti Bahá’í beson se njerëzimi mund ta përballojë këtë sprovë supreme me besim në rezultatin e tij përfundimtar. Larg sinjalizimit të fundit të civilizimit, ndryshimet konvulsive drejt të cilave njerëzimi po nxitet gjithnjë e më shpejt do të shërbejnë për të çliruar “potencialet e qenësishme në pozitën e njeriut” dhe për të zbuluar “masën e plotë të fatit të tij në tokë, përsosmërinë e lindur të realitetin e tij. ”