Dijeni, me të vërtetë, se shpirti është një shenjë e Zotit, një perlë qiellore realiteti i të cilit nuk ka arritur të kuptojë realitetin më të mësuar të njerëzve dhe misteri i të cilit asnjë mendje, sado akute, nuk mund të shpresojë të zbërthehet. Theshtë e para në mesin e të gjitha gjërave të krijuara për të deklaruar përsosmërinë e Krijuesit të saj, e para që njohu lavdinë e Tij, u kap pas së vërtetës së Tij dhe u përkul në adhurim para Tij. Nëse është besnike ndaj Perëndisë, ajo do të pasqyrojë dritën e Tij dhe, përfundimisht, do të kthehet tek Ai. Nëse dështon, megjithatë, në besnikërinë ndaj Krijuesit të tij, do të bëhet viktimë e vetes dhe pasionit dhe, në fund, do të fundoset në thellësitë e tyre.
(Nxjerrje nga Shkrimet e Bahá’u’lláh , LXXXII)
Qëllimi i Zotit në krijimin e njeriut ka qenë dhe do të jetë ndonjëherë, për t’i mundësuar atij të njohë Krijuesin e tij dhe të arrijë Praninë e Tij … Kushdo që e ka njohur Agimi i udhëzimit Hyjnor dhe hyri në oborrin e Tij të shenjtë iu afrua Perëndisë dhe arriti Praninë e Tij, një Prani e cila është Parajsa e vërtetë, dhe prej të cilave pallatet më të larta të qiellit nuk janë veçse një simbol.
( Pastrime nga Shkrimet e Bahá’u’lláh , XXIX)
Jini të shpejtë në rrugën e shenjtërisë dhe hyni në qiellin e bashkimit me Mua. Pastroje zemrën tënde me ndezjen e shpirtit dhe nxito në oborrin e Shumë të Lartit.
(Bahá’u’lláh, Fjalët e Fshehura , Persishtja nr. 8)
Kur fryti i pemës shfaqet dhe bëhet i pjekur, atëherë ne e dimë se pema është e përsosur; nëse pema nuk jep fryte do të ishte thjesht një rritje e padobishme, që nuk shërbente për asnjë qëllim!
Kur një shpirt ka në të jetën e shpirtit, atëherë ai jep fryte të mira dhe bëhet një pemë hyjnore.
(‘Abdu’l-Bahá, Bisedimet në Paris )
>Në këtë botë ai duhet të përgatitet për jetën e përtejme. Ajo për të cilën ai ka nevojë në botën e Mbretërisë duhet të merret këtu.
(‘Abdu’l-Baha, Shpallja e Paqes Universale )
Nevoja është shumë e madhe, kudo në botë … për një vetëdije të vërtetë shpirtërore për të përshkuar dhe motivuar jetën e njerëzve. Asnjë sasi e procedurës administrative ose respektimi i rregullave nuk mund të zërë vendin e kësaj karakteristike të shpirtit, kësaj shpirtërore që është thelbi i Njeriut.
(Nga një letër e shkruar në emër të Shoghi Effendiut, Për një besimtar individual, 25 Prill 1945, f.12)
O BIR OF I SHPIRTIT! Këshilla ime e parë është kjo: Zotëroni një zemër të pastër, të sjellshme dhe rrezatuese, që e juaja të jetë një sovranitet i lashtë, i paprishshëm dhe i përjetshëm.
(Bahá’u’lláh, Fjalët e Fshehura , arabe nr. 1)
O BIR OF I SHPIRTIT! Unë të krijova ty të pasur, pse e çon veten në varfëri? Fisnik të bëra, me kë e ul veten? Nga thelbi i dijes që të dhashë qënien, pse kërkon ndriçim nga askush përveç Meje? Nga balta e dashurisë të kam formuar, si je i zënë me një tjetër? Ktheje shikimin tënd drejt vetes, që të më gjesh Mua duke qëndruar brenda teje, i fuqishëm, i fuqishëm dhe i qëndrueshëm.
(Bahá’u’lláh, Fjalët e fshehura , arabe nr. 13)
Realiteti i njeriut është mendimi i tij, jo trupi i tij material. Forca e mendimit dhe forca e kafshëve janë partnerë. Edhe pse njeriu është pjesë e krijimit të kafshëve, ai posedon një fuqi mendimi superiore ndaj të gjitha qenieve të tjera të krijuara.
Nëse mendimi i një njeriu vazhdimisht aspiron drejt temave qiellore, atëherë ai bëhet shenjtor; nëse nga ana tjetër mendimi i tij nuk fluturon, por drejtohet poshtë për t’u përqëndruar mbi gjërat e kësaj bote, ai bëhet gjithnjë e më shumë material derisa të arrijë në një gjendje pak më të mirë se ajo e një kafshe të thjeshtë.
(‘Abdu’l-Bahá, Bisedimet në Paris )
>Mos u trishtoni nëse, në këto ditë dhe në këtë rrafsh tokësor, gjërat në kundërshtim me dëshirat tuaja janë urdhëruar dhe shfaqur nga Zoti, për ditë gëzimi të lumtur. , me kënaqësi qiellore, janë me siguri në rezervë për ju. Bota, të shenjta dhe të lavdishme shpirtërisht, do të zbulohen në sytë tuaj.
( Pastrime nga Shkrimet e Bahá’u’lláh , CLIII)
E dini, me të vërtetë, se nëse shpirti i njeriut ka ecur në rrugët e Perëndisë, ai, me siguri, do të kthehet dhe do të mblidhet në lavdia e të Dashurit.
( Pastrime nga Shkrimet e Bahá’u’lláh , LXXXII)
O BIRI I SUPREMES! Unë e kam bërë vdekjen një lajmëtar gëzimi për ty. Pse brengosesh? Unë bëra dritën për të hedhur mbi ty shkëlqimin e saj. Pse e mbulon veten nga ajo?
(Bahá’u’lláh, Fjalët e Fshehura , arabe, nr.32)
Vdekja i dhuron çdo besimtari të sigurt kupën që është vërtet jeta. Ai jep gëzim dhe është bartës i gëzimit. Ajo jep dhuratën e jetës së përjetshme.
( Pastrime nga Shkrimet e Bahá’u’lláh , CLXV)
Lum shpirti i cili, në orën e ndarjes së tij nga trupi, është shenjtëruar nga përfytyrimet e kota të popujve të botës. Një shpirt i tillë jeton dhe lëviz në përputhje me Vullnetin e Krijuesit të tij dhe hyn në Parajsën më të lartë.
( Pastrime nga Shkrimet e Bahá’u’lláh , LXXXI)
Dijeni për një të vërtetë se shpirti, pas ndarjes nga trupi, do të vazhdojë të përparojë derisa të arrijë praninë e Zotit, në një gjendje dhe gjendjen të cilën as revolucioni i epokave dhe shekujve, as ndryshimet dhe shanset e kësaj bote, nuk mund ta ndryshojnë. Do të qëndrojë për aq kohë sa do të qëndrojë Mbretëria e Perëndisë, sovraniteti i Tij, sundimi dhe fuqia e Tij. Ajo do të shfaqë shenjat e Perëndisë dhe atributet e Tij dhe do të zbulojë mirësinë dhe bujarinë e Tij.
( Pastrime nga Shkrimet e Bahá’u’lláh , LXXXI)
Në Tetor 1985, Shtëpia Universale e Drejtësisë i drejtoi një letër gjeneralitetit të njerëzimit mbi temën e paqes universale, të titulluar “Premtimi i Paqes Botërore”. Ky seksion i faqes në internet paraqet të gjithë tekstin nga deklarata. Më poshtë mund të lexoni hapjen e këtij dokumenti. Gjithashtu mund të shkarkohet nga Biblioteka e Referencës Bahá’.
Paqja e Madhe drejt së cilës njerëzit e vullnetit të mirë gjatë shekujve kanë prirur zemrat e tyre, nga të cilët shikuesit dhe poetët për breza të panumërt kanë shprehur vizionin e tyre, dhe për të cilën nga mosha në moshë shkrimet e shenjta të njerëzimit kanë mbajtur vazhdimisht premtimin, tani është në e fundit brenda mundësive të kombeve. Për herë të parë në histori është e mundur që të gjithë të shikojnë të gjithë planetin, me të gjithë popujt e tij të shumtë të larmishëm, në një perspektivë. Paqja botërore nuk është vetëm e mundur, por e pashmangshme. Stageshtë faza tjetër në evolucionin e këtij planeti – sipas fjalëve të një mendimtari të madh, “planetizimi i njerëzimit”.
Nëse paqja do të arrihet vetëm pas tmerreve të paimagjinueshme të nxitura nga kapja kokëfortë e njerëzimit në modelet e vjetra të sjelljes, apo do të përqafohet tani nga një akt vullneti konsultativ, është zgjedhja para të gjithëve që banojnë në tokë. Në këtë pikë kritike kur problemet e pazgjidhshme me të cilat ballafaqohen kombet janë shkrirë në një shqetësim të përbashkët për të gjithë botën, dështimi për të frenuar valën e konfliktit dhe çrregullimeve do të ishte pa përgjegjësi.
Ndër shenjat e favorshme janë fuqia në rritje e vazhdueshme e hapave drejt rendit botëror të marra fillimisht afër fillimit të këtij shekulli në krijimin e Lidhjes së Kombeve, të pasuar nga Organizata e Kombeve të Bashkuara me bazë më të gjerë; arritja që nga Lufta e Dytë Botërore e pavarësisë nga shumica e të gjitha kombeve në tokë, duke treguar përfundimin e procesit të ndërtimit të kombit dhe përfshirjen e këtyre kombeve të rinj me ato më të vjetra në çështjet me interes të ndërsjellë; rritja e madhe pasuese e bashkëpunimit midis popujve dhe grupeve deri më tani të izoluar dhe antagonistë në ndërmarrjet ndërkombëtare në fushat shkencore, arsimore, juridike, ekonomike dhe kulturore; rritja në dekadat e fundit e një numri të paparë të organizatave humanitare ndërkombëtare; përhapja e lëvizjeve të grave dhe të rinjve që bëjnë thirrje për t’i dhënë fund luftës; dhe pjelljen spontane të zgjerimit të rrjeteve të njerëzve të zakonshëm që kërkojnë mirëkuptim përmes komunikimit personal.
Përparimet shkencore dhe teknologjike që po ndodhin në këtë shekull të bekuar jashtëzakonisht sjellin një rritje të madhe përpara në evolucionin shoqëror të planetit dhe tregojnë mjetet me të cilat mund të zgjidhen problemet praktike të njerëzimit. Ato sigurojnë, me të vërtetë, mjetet për administrimin e jetës komplekse të një bote të bashkuar. Megjithatë barrierat vazhdojnë. Dyshimet, keqkuptimet, paragjykimet, dyshimet dhe interesi i ngushtë vetjak përfshijnë kombet dhe popujt në marrëdhëniet e tyre me njëri-tjetrin.
Outshtë jashtë një ndjenje të thellë të detyrës shpirtërore dhe morale që ne jemi të detyruar në këtë moment të përshtatshëm për të tërhequr vëmendjen tuaj në njohuritë depërtuese u komunikua së pari sundimtarëve të njerëzimit më shumë se një shekull më parë nga Bahá’u’lláh, Themeluesi i Besimit Bahá’í, për të cilin ne jemi të Besuarit.
“Erërat e dëshpërimit,” shkroi Bahá’u’lláh -u, “mjerisht, fryjnë nga çdo drejtim dhe grindja që ndan dhe godet racën njerëzore po rritet çdo ditë. Shenjat e konvulsioneve dhe kaosit të afërt tani mund të dallohen, për aq sa rendi mbizotërues duket të jetë me të meta për keqardhje. ” Ky gjykim profetik është vërtetuar shumë nga përvoja e zakonshme e njerëzimit. Të metat në rendin mbizotërues bien në sy në pamundësinë e shteteve sovrane të organizuara si Kombet e Bashkuara për të ekzorcuar fantazmën e luftës, kolapsin e kërcënuar të rendit ekonomik ndërkombëtar, përhapjen e anarkisë dhe terrorizmit dhe vuajtjet e mëdha që janë këto dhe vuajtjet e tjera duke shkaktuar rritjen e milionave. Në të vërtetë, aq shumë agresioni dhe konflikti kanë arritur të karakterizojnë sistemet tona sociale, ekonomike dhe fetare, saqë shumë prej tyre i janë nënshtruar mendimit se një sjellje e tillë është e natyrshme për natyrën njerëzore dhe për këtë arsye e pashmangshme.
Me ngulitjen e këtij këndvështrimi, një kontradiktë paralizuese është zhvilluar në çështjet njerëzore. Nga njëra anë, njerëzit e të gjitha kombeve shpallin jo vetëm gatishmërinë e tyre, por dëshirën e tyre për paqe dhe harmoni, për t’i dhënë fund frikësimeve të tmerrshme që mundojnë jetën e tyre të përditshme. Nga ana tjetër, miratimi jokritik i jepet propozimit se qeniet njerëzore janë egoiste dhe agresive të pakorrigjueshme dhe kështu të paafta për të ngritur një sistem shoqëror njëherësh progresiv dhe paqësor, dinamik dhe harmonik, një sistem që i jep lojë falas krijimtarisë dhe iniciativës individuale, por bazuar në bashkëpunimi dhe reciprociteti.
Ndërsa nevoja për paqe bëhet më urgjente, kjo kontradiktë themelore, e cila pengon realizimin e saj, kërkon një rivlerësim të supozimeve mbi të cilat bazohet pikëpamja e përhapur e gjendjes historike të njerëzimit. E shqyrtuar në mënyrë të paanshme, provat zbulojnë se një sjellje e tillë, larg shprehjes së vetes së vërtetë të njeriut, përfaqëson një shtrembërim të shpirtit njerëzor. Kënaqësia në këtë pikë do t’u mundësojë të gjithë njerëzve të vënë në lëvizje forca shoqërore konstruktive të cilat, sepse janë në përputhje me natyrën njerëzore, do të nxisin harmoninë dhe bashkëpunimin në vend të luftës dhe konfliktit.
Të zgjedhësh një kurs të tillë nuk do të thotë të mohosh të kaluarën e njerëzimit, por ta kuptosh atë. Besimi Bahá’í e konsideron konfuzionin aktual botëror dhe gjendjen katastrofike në çështjet njerëzore si një fazë natyrore në një proces organik që çon përfundimisht dhe në mënyrë të parezistueshme në bashkimin e racës njerëzore në një rend të vetëm shoqëror, kufijtë e të cilit janë ato të planetit. Raca njerëzore, si një njësi e veçantë, organike, ka kaluar nëpër etapa evolucionare analoge me fazat e foshnjërisë dhe fëmijërisë në jetën e anëtarëve të saj individualë, dhe tani është në periudhën kulminante të adoleshencës së saj të trazuar që i afrohet asaj të shumëpriturardhja e moshës.
Një pranim i sinqertë se paragjykimi, lufta dhe shfrytëzimi kanë qenë shprehja e fazave të papjekura në një proces të gjerë historik dhe se raca njerëzore po përjeton sot trazirën e pashmangshme e cila shënon moshën e saj kolektive nuk është një arsye për dëshpërim, por një parakusht për të ndërmarrë ndërmarrjen e jashtëzakonshme të ndërtimit të një botë paqësore. Që një ndërmarrje e tillë është e mundur, që ekzistojnë forcat e nevojshme konstruktive, që strukturat bashkuese shoqërore mund të ngrihen, është tema që ne ju nxisim të shqyrtoni.
Çfarëdo vuajtje dhe trazira që mund të kenë vitet e ardhshme, sado të errëta të jenë rrethanat e afërta, komuniteti Bahá’í beson se njerëzimi mund ta përballojë këtë sprovë supreme me besim në rezultatin e tij përfundimtar. Larg sinjalizimit të fundit të civilizimit, ndryshimet konvulsive drejt të cilave njerëzimi po nxitet gjithnjë e më shpejt do të shërbejnë për të çliruar “potencialet e qenësishme në pozitën e njeriut” dhe për të zbuluar “masën e plotë të fatit të tij në tokë, përsosmërinë e lindur të realitetin e tij. ”