Intone, o shërbëtori im, vargjet e Perëndisë që janë marrë nga ti, ashtu siç janë thënë nga ata që i janë afruar Atij, se ëmbëlsia e melodisë sate mund të ndezë shpirtin tënd dhe të tërheqë zemrat e të gjithë njerëzve. Kushdo që reciton, në fshehtësinë e dhomës së tij, vargjet e shpallura nga Zoti, engjëjt shpërndarës të të Plotfuqishmit do të shpërndajnë jashtë aromën e fjalëve të shqiptuara nga goja e tij dhe do të bëjnë që zemra e çdo njeriu të drejtë të trokasë. Megjithëse ai, në fillim, mund të mbetet i pavetëdijshëm për efektin e tij, prapëseprapë virtyti i hirit të garantuar ndaj tij duhet të ketë nevojë herët a vonë të ushtrojë ndikimin e tij në shpirtin e tij. Kështu, misteret e Zbulesës së Perëndisë janë dekretuar në sajë të Vullnetit të Atij që është Burimi i fuqisë dhe urtësisë.
( Pastrime nga Shkrimet e Bahá’u’lláh , CXXXVI)
Lexoni vargjet e Perëndisë çdo mëngjes dhe çdo ditë… Mos u krenoni me leximin e shumtë të vargjeve ose me një mori veprimesh të devotshme natën dhe ditën ; sepse nëse një njeri do të lexonte një varg të vetëm me gëzim dhe shkëlqim, do të ishte më mirë për të sesa të lexonte me ngushëllim të gjithë Librat e Shenjtë të Perëndisë, Ndihmën në Rrezik, Vetë-Ekzistuesen. Lexoni vargjet e shenjta në atë masë që të mos ju kaplojë plogështia dhe dëshpërimi. Mos i vendosni mbi shpirtrat tuaj atë që do t’i lodhë dhe do t’i rëndojë, por më tepër atë që do t’i lehtësojë dhe lartësojë ata, në mënyrë që ata të mund të fluturojnë në krahët e vargjeve Hyjnore drejt vendit të Agimit të shenjave të Tij të dukshme; kjo do t’ju afrojë më shumë me Perëndinë, a nuk e kuptuat.
(Bahá’u’lláh, Kitáb-i-Aqdas )
Gjendja e lutjes është gjendja më e mirë, sepse njeriu atëherë shoqërohet me Perëndinë. Lutja me të vërtetë të dhuron jetë, veçanërisht kur flitet privatisht dhe herë, si mesnata, kur lirohet nga shqetësimet e përditshme.
( Zgjedhje nga Shkrimet e ‘Abdu’l-Bahá)
Në lutjen më të lartë, njerëzit luten vetëm për dashurinë e Zotit, jo sepse kanë frikë prej Tij ose ferrit, ose shpresojnë për mirësi ose parajsë … Kur një njeri bie në dashuri me një qenie njerëzore, është e pamundur që ai të mos e përmendë emri i te dashurit te tij. Sa më e vështirë është të mos përmendësh Emrin e Zotit kur dikush e ka dashur Atë … Njeriu shpirtëror nuk gjen kënaqësi në asgjë përveç në përkujtimin e Zotit.
(‘Abdu’l-Bahá, cituar në JE Esslemont, Bahá’u’lláh-u dhe Epoka e Re )
Lutja dhe meditimi janë faktorë shumë të rëndësishëm në thellimin e jetës shpirtërore të individit, por me to duhet të shkojë edhe veprimi dhe shembulli, pasi këto janë të prekshme rezultatet e të parës. Të dyja janë thelbësore.
(Letër e shkruar në emër të Shoghi Effendiut, Për një besimtar individual, 15 maj 1944)
Lutjet e detyrueshme janë detyruese për aq sa ato janë të favorshme për përulësinë dhe nënshtrimin, për të vendosur fytyrën ndaj Zotit dhe për t’i shprehur përkushtim Atij. Përmes një lutjeje të tillë njeriu mban bashkësi me Perëndinë, kërkon t’i afrohet Atij, bisedon me të Dashurin e vërtetë të zemrës dhe arrin pozicione shpirtërore.
(‘Abdu’l-Bahá, nga një Tabelë, përkthyer nga Persishtja)
Falënderimi i takon Zotit, i Cili ka shpallur ligjin e lutjes së detyrueshme si një kujtesë për shërbëtorët e Tij dhe u ka urdhëruar atyre agjërimin që zotëronin ata mjetet mund të mësohen për hallet dhe vuajtjet e të varfërve.
(Bahá’u’lláh, nga përpilimi në Rëndësia e lutjes dhe agjërimit të detyrueshëm < /em>, f.1)
Zhytuni në oqeanin e fjalëve të Mia, në mënyrë që të zbuloni sekretet e tij dhe të zbuloni të gjitha perlat e mençurisë që qëndrojnë të fshehura në thellësitë e tij. < /p>
(Bahá’u’lláh, Kitáb-i-Aqdas)
O vëlla, ne duhet të hapim sytë, të meditojmë mbi Fjalën e Tij dhe të kërkojmë hijen mbrojtëse të Manifestimeve të Perëndisë, që me siguri të paralajmërohemi nga këshillat e pagabueshme të Librit dhe t’u kushtojmë vëmendje paralajmërimeve të regjistruara në Tabelat e shenjta .
(Bahá’u’lláh, Kitáb-i-Íqan )
A meditoni për atë që Ne ju kemi shpallur, që të zbuloni qëllimin e Zotit, Zotit tuaj dhe Zotit të të gjitha botëve. Me këto fjalë misteret e Urtësisë Hyjnore janë ruajtur si thesar…
( Pllakat e Bahá’u’lláh , Suriy-i-Vafá )
A do të mendonte ndokush në zemrën e tij atë që Penda e Shumë të Lartit ka zbuluar dhe për të shijuar ëmbëlsinë e tij, ai do të, me siguri , e gjeni veten të zbrazur dhe të çliruar nga dëshirat e tij, dhe plotësisht i nënshtruar ndaj Vullnetit të të Plotfuqishmit. Lum ai njeri që ka arritur një pozitë kaq të lartë dhe nuk e ka privuar veten nga një hir kaq bujar.
( Pastrime nga Shkrimet e Bahá’u’lláh , CLXIV)
Vendet e shenjta janë padyshim qendrat e derdhjes së hirit Hyjnor, sepse në hyrjen në vendet e ndriçuara të lidhura me martirët dhe shpirtrat e shenjtë, dhe duke respektuar nderimin, të dy fizike dhe shpirtërore, zemra e dikujt lëviz me një butësi të madhe.
(‘Abdu’l-Bahá, nga një Tablet)
O SHERRBIMTARYT E MI! Ju jeni pemët e kopshtit Tim; ju duhet të jepni fruta të mira dhe të mrekullueshme, që ju dhe të tjerët të përfitoni prej tyre. Kështu, është detyrë e secilit që të merret me zanate dhe profesione, sepse aty qëndron sekreti i pasurisë, o njerëz të zgjuar! Sepse rezultatet varen nga mjetet dhe hiri i Perëndisë do të jetë i mjaftueshëm për ju. Pemët që nuk japin fryte kanë qenë dhe do të jenë ndonjëherë për zjarrin.
(Bahá’u’lláh, Fjalët e fshehura , persishtja nr. 80)
Puna e bërë në frymën e shërbimit është forma më e lartë e adhurimit …
(‘Abdu’l-Bahá, ‘ Abdu’l-Bahá mbi Filozofinë Hyjnore < /em>, f. 83)
Në Tetor 1985, Shtëpia Universale e Drejtësisë i drejtoi një letër gjeneralitetit të njerëzimit mbi temën e paqes universale, të titulluar “Premtimi i Paqes Botërore”. Ky seksion i faqes në internet paraqet të gjithë tekstin nga deklarata. Më poshtë mund të lexoni hapjen e këtij dokumenti. Gjithashtu mund të shkarkohet nga Biblioteka e Referencës Bahá’.
Paqja e Madhe drejt së cilës njerëzit e vullnetit të mirë gjatë shekujve kanë prirur zemrat e tyre, nga të cilët shikuesit dhe poetët për breza të panumërt kanë shprehur vizionin e tyre, dhe për të cilën nga mosha në moshë shkrimet e shenjta të njerëzimit kanë mbajtur vazhdimisht premtimin, tani është në e fundit brenda mundësive të kombeve. Për herë të parë në histori është e mundur që të gjithë të shikojnë të gjithë planetin, me të gjithë popujt e tij të shumtë të larmishëm, në një perspektivë. Paqja botërore nuk është vetëm e mundur, por e pashmangshme. Stageshtë faza tjetër në evolucionin e këtij planeti – sipas fjalëve të një mendimtari të madh, “planetizimi i njerëzimit”.
Nëse paqja do të arrihet vetëm pas tmerreve të paimagjinueshme të nxitura nga kapja kokëfortë e njerëzimit në modelet e vjetra të sjelljes, apo do të përqafohet tani nga një akt vullneti konsultativ, është zgjedhja para të gjithëve që banojnë në tokë. Në këtë pikë kritike kur problemet e pazgjidhshme me të cilat ballafaqohen kombet janë shkrirë në një shqetësim të përbashkët për të gjithë botën, dështimi për të frenuar valën e konfliktit dhe çrregullimeve do të ishte pa përgjegjësi.
Ndër shenjat e favorshme janë fuqia në rritje e vazhdueshme e hapave drejt rendit botëror të marra fillimisht afër fillimit të këtij shekulli në krijimin e Lidhjes së Kombeve, të pasuar nga Organizata e Kombeve të Bashkuara me bazë më të gjerë; arritja që nga Lufta e Dytë Botërore e pavarësisë nga shumica e të gjitha kombeve në tokë, duke treguar përfundimin e procesit të ndërtimit të kombit dhe përfshirjen e këtyre kombeve të rinj me ato më të vjetra në çështjet me interes të ndërsjellë; rritja e madhe pasuese e bashkëpunimit midis popujve dhe grupeve deri më tani të izoluar dhe antagonistë në ndërmarrjet ndërkombëtare në fushat shkencore, arsimore, juridike, ekonomike dhe kulturore; rritja në dekadat e fundit e një numri të paparë të organizatave humanitare ndërkombëtare; përhapja e lëvizjeve të grave dhe të rinjve që bëjnë thirrje për t’i dhënë fund luftës; dhe pjelljen spontane të zgjerimit të rrjeteve të njerëzve të zakonshëm që kërkojnë mirëkuptim përmes komunikimit personal.
Përparimet shkencore dhe teknologjike që po ndodhin në këtë shekull të bekuar jashtëzakonisht sjellin një rritje të madhe përpara në evolucionin shoqëror të planetit dhe tregojnë mjetet me të cilat mund të zgjidhen problemet praktike të njerëzimit. Ato sigurojnë, me të vërtetë, mjetet për administrimin e jetës komplekse të një bote të bashkuar. Megjithatë barrierat vazhdojnë. Dyshimet, keqkuptimet, paragjykimet, dyshimet dhe interesi i ngushtë vetjak përfshijnë kombet dhe popujt në marrëdhëniet e tyre me njëri-tjetrin.
Outshtë jashtë një ndjenje të thellë të detyrës shpirtërore dhe morale që ne jemi të detyruar në këtë moment të përshtatshëm për të tërhequr vëmendjen tuaj në njohuritë depërtuese u komunikua së pari sundimtarëve të njerëzimit më shumë se një shekull më parë nga Bahá’u’lláh, Themeluesi i Besimit Bahá’í, për të cilin ne jemi të Besuarit.
“Erërat e dëshpërimit,” shkroi Bahá’u’lláh -u, “mjerisht, fryjnë nga çdo drejtim dhe grindja që ndan dhe godet racën njerëzore po rritet çdo ditë. Shenjat e konvulsioneve dhe kaosit të afërt tani mund të dallohen, për aq sa rendi mbizotërues duket të jetë me të meta për keqardhje. ” Ky gjykim profetik është vërtetuar shumë nga përvoja e zakonshme e njerëzimit. Të metat në rendin mbizotërues bien në sy në pamundësinë e shteteve sovrane të organizuara si Kombet e Bashkuara për të ekzorcuar fantazmën e luftës, kolapsin e kërcënuar të rendit ekonomik ndërkombëtar, përhapjen e anarkisë dhe terrorizmit dhe vuajtjet e mëdha që janë këto dhe vuajtjet e tjera duke shkaktuar rritjen e milionave. Në të vërtetë, aq shumë agresioni dhe konflikti kanë arritur të karakterizojnë sistemet tona sociale, ekonomike dhe fetare, saqë shumë prej tyre i janë nënshtruar mendimit se një sjellje e tillë është e natyrshme për natyrën njerëzore dhe për këtë arsye e pashmangshme.
Me ngulitjen e këtij këndvështrimi, një kontradiktë paralizuese është zhvilluar në çështjet njerëzore. Nga njëra anë, njerëzit e të gjitha kombeve shpallin jo vetëm gatishmërinë e tyre, por dëshirën e tyre për paqe dhe harmoni, për t’i dhënë fund frikësimeve të tmerrshme që mundojnë jetën e tyre të përditshme. Nga ana tjetër, miratimi jokritik i jepet propozimit se qeniet njerëzore janë egoiste dhe agresive të pakorrigjueshme dhe kështu të paafta për të ngritur një sistem shoqëror njëherësh progresiv dhe paqësor, dinamik dhe harmonik, një sistem që i jep lojë falas krijimtarisë dhe iniciativës individuale, por bazuar në bashkëpunimi dhe reciprociteti.
Ndërsa nevoja për paqe bëhet më urgjente, kjo kontradiktë themelore, e cila pengon realizimin e saj, kërkon një rivlerësim të supozimeve mbi të cilat bazohet pikëpamja e përhapur e gjendjes historike të njerëzimit. E shqyrtuar në mënyrë të paanshme, provat zbulojnë se një sjellje e tillë, larg shprehjes së vetes së vërtetë të njeriut, përfaqëson një shtrembërim të shpirtit njerëzor. Kënaqësia në këtë pikë do t’u mundësojë të gjithë njerëzve të vënë në lëvizje forca shoqërore konstruktive të cilat, sepse janë në përputhje me natyrën njerëzore, do të nxisin harmoninë dhe bashkëpunimin në vend të luftës dhe konfliktit.
Të zgjedhësh një kurs të tillë nuk do të thotë të mohosh të kaluarën e njerëzimit, por ta kuptosh atë. Besimi Bahá’í e konsideron konfuzionin aktual botëror dhe gjendjen katastrofike në çështjet njerëzore si një fazë natyrore në një proces organik që çon përfundimisht dhe në mënyrë të parezistueshme në bashkimin e racës njerëzore në një rend të vetëm shoqëror, kufijtë e të cilit janë ato të planetit. Raca njerëzore, si një njësi e veçantë, organike, ka kaluar nëpër etapa evolucionare analoge me fazat e foshnjërisë dhe fëmijërisë në jetën e anëtarëve të saj individualë, dhe tani është në periudhën kulminante të adoleshencës së saj të trazuar që i afrohet asaj të shumëpriturardhja e moshës.
Një pranim i sinqertë se paragjykimi, lufta dhe shfrytëzimi kanë qenë shprehja e fazave të papjekura në një proces të gjerë historik dhe se raca njerëzore po përjeton sot trazirën e pashmangshme e cila shënon moshën e saj kolektive nuk është një arsye për dëshpërim, por një parakusht për të ndërmarrë ndërmarrjen e jashtëzakonshme të ndërtimit të një botë paqësore. Që një ndërmarrje e tillë është e mundur, që ekzistojnë forcat e nevojshme konstruktive, që strukturat bashkuese shoqërore mund të ngrihen, është tema që ne ju nxisim të shqyrtoni.
Çfarëdo vuajtje dhe trazira që mund të kenë vitet e ardhshme, sado të errëta të jenë rrethanat e afërta, komuniteti Bahá’í beson se njerëzimi mund ta përballojë këtë sprovë supreme me besim në rezultatin e tij përfundimtar. Larg sinjalizimit të fundit të civilizimit, ndryshimet konvulsive drejt të cilave njerëzimi po nxitet gjithnjë e më shpejt do të shërbejnë për të çliruar “potencialet e qenësishme në pozitën e njeriut” dhe për të zbuluar “masën e plotë të fatit të tij në tokë, përsosmërinë e lindur të realitetin e tij. ”