O FILMIJ OFT E Pluhurit! Tregojuni të pasurve psherëtimën e mesnatës së të varfërve, që moskujdesi t’i çojë ata në rrugën e shkatërrimit dhe t’i privojë ata nga Pema e Pasurisë. Të japësh dhe të jesh bujar janë atributet e Mia; mirë me atë që zbukurohet me virtytet e Mia.
( Bahá’u’lláh, Fjalët e fshehura , Persishtja, nr. 49 )
Jini bujarë në prosperitet dhe mirënjohës në fatkeqësi. Jini të denjë për besimin e fqinjit tuaj dhe shikojeni atë me një fytyrë të ndritshme dhe miqësore. Bëhu një thesar për të varfërit, një këshillues për të pasurit, një përgjigës ndaj thirrjes së nevojtarëve, një ruajtës i shenjtërisë së zotimit tënd. Jini të drejtë në gjykimin tuaj dhe të kujdesshëm në fjalimin tuaj. Mos u bëni të padrejtë ndaj askujt dhe tregoni gjithë butësinë ndaj të gjithë njerëzve. Bëhuni si një llambë për ata që ecin në errësirë, një gëzim për të pikëlluarit, një det për të eturit, një strehë për të pikëlluarit, një mbështetës dhe mbrojtës i viktimës së shtypjes. Le të dallojë integriteti dhe drejtësia të gjitha veprimet e tua. Bëhu një shtëpi për të huajin, një balsam për vuajtjet, një kullë force për të arratisurit. Bëhuni sy për të verbërit dhe një dritë udhëzuese për këmbët e atyre që gabojnë. Bëhuni një zbukurim për fytyrën e së vërtetës, një kurorë për ballin e besnikërisë, një shtyllë e tempullit të drejtësisë, një frymë jete për trupin e njerëzimit, një flamur i ushtrive të drejtësisë, një ndriçues mbi horizontin e virtytit , një vesë në tokën e zemrës së njeriut, një arkë në oqeanin e dijes, një diell në qiellin e bujarisë, një perlë në diademën e mençurisë, një dritë ndriçuese në kupën qiellore të brezit tënd, një frut mbi pemën të përulësisë.
( Bahá’u’lláh, Letër drejtuar Birit të Ujkut )
Dhe nderi dhe dallimi i individit qëndron në këtë, që ai midis gjithë turmave të botës duhet të bëhet burim i së mirës shoqërore. A mund të imagjinohet ndonjë dhuratë më e madhe se kjo, që një individ, duke parë brenda vetes, të gjejë se me anë të hirit konfirmues të Perëndisë ai është bërë shkaku i paqes dhe mirëqenies, i lumturisë dhe përparësisë për shokët e tij?
( ‘Abdu’l-Bahá, Sekreti i Qytetërimit Hyjnor )
Për ju unë dua dallim shpirtëror-domethënë, ju duhet të bëheni të shquar dhe të dalluar në moral. Në dashurinë e Zotit ju duhet të dalloheni nga gjithçka tjetër. Ju duhet të bëheni të dalluar për dashurinë e njerëzimit, për unitetin dhe pajtimin, për dashurinë dhe drejtësinë. Shkurtimisht, ju duhet të bëheni të dalluar në të gjitha virtytet e botës njerëzore – për besnikërinë dhe sinqeritetin, për drejtësinë dhe besnikërinë, për qëndrueshmërinë dhe qëndrueshmërinë, për veprat filantropike dhe shërbimin ndaj botës njerëzore, për dashurinë ndaj çdo qenie njerëzore, për unitetin dhe në përputhje me të gjithë njerëzit, për heqjen e paragjykimeve dhe promovimin e paqes ndërkombëtare. Së fundi, ju duhet të bëheni të dalluar për ndriçimin qiellor dhe për marrjen e dhurimeve të Perëndisë. Unë dëshiroj këtë dallim për ju. Kjo duhet të jetë pika dalluese mes jush.
( ‘Abdu’l-Bahá, Shpallja e Paqes Universale )
Merita e njeriut qëndron në shërbim dhe virtyt dhe jo në shfaqjen e pasurisë dhe pasurisë. Kini kujdes që fjalët tuaja të pastrohen nga trillimet boshe dhe dëshirat e kësaj bote dhe veprat tuaja të pastrohen nga dinakëria dhe dyshimi.
( Pllakat e Bahá’u’lláh , Lawh-i-Hikmat )
Ne duhet të jemi si burimi ose burimi që po zbrazet vazhdimisht nga gjithçka që ka dhe po rimbushet vazhdimisht nga një burim i padukshëm. Të japim vazhdimisht për të mirën e shokëve tanë të pashqetësuar nga frika e varfërisë dhe të mbështetur në bujarinë e pafund të Burimit të të gjitha pasurive dhe të gjitha të mirave – ky është sekreti i së drejtës duke jetuar.
(Shoghi Effendi, Lajmet Bahá’í , nr. 13, shtator 1926)
O SHERRBIMTARI IM! Njerëzit më të mirë janë ata që fitojnë jetesën me thirrjen e tyre dhe shpenzojnë mbi veten dhe mbi të afërmit e tyre për dashurinë e Zotit, Zotit të të gjitha botëve.
( Bahá’u’lláh, Fjalët e fshehura, Persishtja, nr. 82 )
Jini të shqetësuar me shqetësime për nevojat e epokës në të cilën jetoni dhe përqendroni diskutimet tuaja në nevojat dhe kërkesat e saj.
( Pastrime nga Shkrimet e Bahá’u’lláh , CVI )
Thuaj: Të më ndihmosh mua është të mësosh Kauzën Time. Kjo është një temë me të cilën janë ngarkuar Pllaka të tëra. Ky është urdhërimi i pandryshueshëm i Zotit, i përjetshëm në të kaluarën, i përjetshëm në të ardhmen.
( Pllakat e Bahá’u’lláh , Lawh-i-Síyyid-i-Mihdíy-i-Dahájí ) < /p>
Promovoni zhvillimin e qyteteve të Perëndisë dhe vendeve të Tij dhe lavdërojeni Atë në to me thekse të gëzueshme të atyre të Tij të favorizuar. Në të vërtetë, zemrat e njerëzve ngrihen nëpërmjet fuqisë së gjuhës, ashtu si shtëpitë dhe qytetet ndërtohen me dorë dhe mjete të tjera.
( Bahá’u’lláh, Kitáb-i-Aqdas )
Në Tetor 1985, Shtëpia Universale e Drejtësisë i drejtoi një letër gjeneralitetit të njerëzimit mbi temën e paqes universale, të titulluar “Premtimi i Paqes Botërore”. Ky seksion i faqes në internet paraqet të gjithë tekstin nga deklarata. Më poshtë mund të lexoni hapjen e këtij dokumenti. Gjithashtu mund të shkarkohet nga Biblioteka e Referencës Bahá’.
Paqja e Madhe drejt së cilës njerëzit e vullnetit të mirë gjatë shekujve kanë prirur zemrat e tyre, nga të cilët shikuesit dhe poetët për breza të panumërt kanë shprehur vizionin e tyre, dhe për të cilën nga mosha në moshë shkrimet e shenjta të njerëzimit kanë mbajtur vazhdimisht premtimin, tani është në e fundit brenda mundësive të kombeve. Për herë të parë në histori është e mundur që të gjithë të shikojnë të gjithë planetin, me të gjithë popujt e tij të shumtë të larmishëm, në një perspektivë. Paqja botërore nuk është vetëm e mundur, por e pashmangshme. Stageshtë faza tjetër në evolucionin e këtij planeti – sipas fjalëve të një mendimtari të madh, “planetizimi i njerëzimit”.
Nëse paqja do të arrihet vetëm pas tmerreve të paimagjinueshme të nxitura nga kapja kokëfortë e njerëzimit në modelet e vjetra të sjelljes, apo do të përqafohet tani nga një akt vullneti konsultativ, është zgjedhja para të gjithëve që banojnë në tokë. Në këtë pikë kritike kur problemet e pazgjidhshme me të cilat ballafaqohen kombet janë shkrirë në një shqetësim të përbashkët për të gjithë botën, dështimi për të frenuar valën e konfliktit dhe çrregullimeve do të ishte pa përgjegjësi.
Ndër shenjat e favorshme janë fuqia në rritje e vazhdueshme e hapave drejt rendit botëror të marra fillimisht afër fillimit të këtij shekulli në krijimin e Lidhjes së Kombeve, të pasuar nga Organizata e Kombeve të Bashkuara me bazë më të gjerë; arritja që nga Lufta e Dytë Botërore e pavarësisë nga shumica e të gjitha kombeve në tokë, duke treguar përfundimin e procesit të ndërtimit të kombit dhe përfshirjen e këtyre kombeve të rinj me ato më të vjetra në çështjet me interes të ndërsjellë; rritja e madhe pasuese e bashkëpunimit midis popujve dhe grupeve deri më tani të izoluar dhe antagonistë në ndërmarrjet ndërkombëtare në fushat shkencore, arsimore, juridike, ekonomike dhe kulturore; rritja në dekadat e fundit e një numri të paparë të organizatave humanitare ndërkombëtare; përhapja e lëvizjeve të grave dhe të rinjve që bëjnë thirrje për t’i dhënë fund luftës; dhe pjelljen spontane të zgjerimit të rrjeteve të njerëzve të zakonshëm që kërkojnë mirëkuptim përmes komunikimit personal.
Përparimet shkencore dhe teknologjike që po ndodhin në këtë shekull të bekuar jashtëzakonisht sjellin një rritje të madhe përpara në evolucionin shoqëror të planetit dhe tregojnë mjetet me të cilat mund të zgjidhen problemet praktike të njerëzimit. Ato sigurojnë, me të vërtetë, mjetet për administrimin e jetës komplekse të një bote të bashkuar. Megjithatë barrierat vazhdojnë. Dyshimet, keqkuptimet, paragjykimet, dyshimet dhe interesi i ngushtë vetjak përfshijnë kombet dhe popujt në marrëdhëniet e tyre me njëri-tjetrin.
Outshtë jashtë një ndjenje të thellë të detyrës shpirtërore dhe morale që ne jemi të detyruar në këtë moment të përshtatshëm për të tërhequr vëmendjen tuaj në njohuritë depërtuese u komunikua së pari sundimtarëve të njerëzimit më shumë se një shekull më parë nga Bahá’u’lláh, Themeluesi i Besimit Bahá’í, për të cilin ne jemi të Besuarit.
“Erërat e dëshpërimit,” shkroi Bahá’u’lláh -u, “mjerisht, fryjnë nga çdo drejtim dhe grindja që ndan dhe godet racën njerëzore po rritet çdo ditë. Shenjat e konvulsioneve dhe kaosit të afërt tani mund të dallohen, për aq sa rendi mbizotërues duket të jetë me të meta për keqardhje. ” Ky gjykim profetik është vërtetuar shumë nga përvoja e zakonshme e njerëzimit. Të metat në rendin mbizotërues bien në sy në pamundësinë e shteteve sovrane të organizuara si Kombet e Bashkuara për të ekzorcuar fantazmën e luftës, kolapsin e kërcënuar të rendit ekonomik ndërkombëtar, përhapjen e anarkisë dhe terrorizmit dhe vuajtjet e mëdha që janë këto dhe vuajtjet e tjera duke shkaktuar rritjen e milionave. Në të vërtetë, aq shumë agresioni dhe konflikti kanë arritur të karakterizojnë sistemet tona sociale, ekonomike dhe fetare, saqë shumë prej tyre i janë nënshtruar mendimit se një sjellje e tillë është e natyrshme për natyrën njerëzore dhe për këtë arsye e pashmangshme.
Me ngulitjen e këtij këndvështrimi, një kontradiktë paralizuese është zhvilluar në çështjet njerëzore. Nga njëra anë, njerëzit e të gjitha kombeve shpallin jo vetëm gatishmërinë e tyre, por dëshirën e tyre për paqe dhe harmoni, për t’i dhënë fund frikësimeve të tmerrshme që mundojnë jetën e tyre të përditshme. Nga ana tjetër, miratimi jokritik i jepet propozimit se qeniet njerëzore janë egoiste dhe agresive të pakorrigjueshme dhe kështu të paafta për të ngritur një sistem shoqëror njëherësh progresiv dhe paqësor, dinamik dhe harmonik, një sistem që i jep lojë falas krijimtarisë dhe iniciativës individuale, por bazuar në bashkëpunimi dhe reciprociteti.
Ndërsa nevoja për paqe bëhet më urgjente, kjo kontradiktë themelore, e cila pengon realizimin e saj, kërkon një rivlerësim të supozimeve mbi të cilat bazohet pikëpamja e përhapur e gjendjes historike të njerëzimit. E shqyrtuar në mënyrë të paanshme, provat zbulojnë se një sjellje e tillë, larg shprehjes së vetes së vërtetë të njeriut, përfaqëson një shtrembërim të shpirtit njerëzor. Kënaqësia në këtë pikë do t’u mundësojë të gjithë njerëzve të vënë në lëvizje forca shoqërore konstruktive të cilat, sepse janë në përputhje me natyrën njerëzore, do të nxisin harmoninë dhe bashkëpunimin në vend të luftës dhe konfliktit.
Të zgjedhësh një kurs të tillë nuk do të thotë të mohosh të kaluarën e njerëzimit, por ta kuptosh atë. Besimi Bahá’í e konsideron konfuzionin aktual botëror dhe gjendjen katastrofike në çështjet njerëzore si një fazë natyrore në një proces organik që çon përfundimisht dhe në mënyrë të parezistueshme në bashkimin e racës njerëzore në një rend të vetëm shoqëror, kufijtë e të cilit janë ato të planetit. Raca njerëzore, si një njësi e veçantë, organike, ka kaluar nëpër etapa evolucionare analoge me fazat e foshnjërisë dhe fëmijërisë në jetën e anëtarëve të saj individualë, dhe tani është në periudhën kulminante të adoleshencës së saj të trazuar që i afrohet asaj të shumëpriturardhja e moshës.
Një pranim i sinqertë se paragjykimi, lufta dhe shfrytëzimi kanë qenë shprehja e fazave të papjekura në një proces të gjerë historik dhe se raca njerëzore po përjeton sot trazirën e pashmangshme e cila shënon moshën e saj kolektive nuk është një arsye për dëshpërim, por një parakusht për të ndërmarrë ndërmarrjen e jashtëzakonshme të ndërtimit të një botë paqësore. Që një ndërmarrje e tillë është e mundur, që ekzistojnë forcat e nevojshme konstruktive, që strukturat bashkuese shoqërore mund të ngrihen, është tema që ne ju nxisim të shqyrtoni.
Çfarëdo vuajtje dhe trazira që mund të kenë vitet e ardhshme, sado të errëta të jenë rrethanat e afërta, komuniteti Bahá’í beson se njerëzimi mund ta përballojë këtë sprovë supreme me besim në rezultatin e tij përfundimtar. Larg sinjalizimit të fundit të civilizimit, ndryshimet konvulsive drejt të cilave njerëzimi po nxitet gjithnjë e më shpejt do të shërbejnë për të çliruar “potencialet e qenësishme në pozitën e njeriut” dhe për të zbuluar “masën e plotë të fatit të tij në tokë, përsosmërinë e lindur të realitetin e tij. ”