O BIR OF I SHPIRTIT! Më i dashuri nga të gjitha gjërat në shikimin Tim është Drejtësia; mos u largo prej saj nëse më do Mua dhe mos e lër pas dore që të të besoj ty. Me ndihmën e saj do të shihni me sytë tuaj dhe jo me sytë e të tjerëve, dhe do të njihni njohuritë tuaja dhe jo njohuritë e të afërmit tuaj. Medito për këtë në zemrën tënde; si te duhet te jesh. Me të vërtetë drejtësia është dhurata Ime për ty dhe shenja e dashamirësisë Sime. Vendoseni atë para syve tuaj.
( Bahá’u’lláh, Fjalët e fshehura , arabe nr. 2 )
Njohuria është si krahë për jetën e njeriut, dhe një shkallë për ngjitjen e tij. Blerja e tij është detyrë e të gjithëve. Sidoqoftë, njohuritë e shkencave të tilla duhet të merren ashtu siç mund të përfitojnë popujt e tokës, dhe jo ato që fillojnë me fjalë dhe përfundojnë me fjalë. Me të vërtetë është i madh pretendimi i shkencëtarëve dhe zejtarëve mbi popujt e botës.
( Pllakat e Bahá’u’lláh , Tajallíy t )
Dhe nderi dhe dallimi i individit qëndron në këtë, që ai midis gjithë turmave të botës duhet të bëhet burim i së mirës shoqërore. A mund të imagjinohet ndonjë dhuratë më e madhe se kjo, që një individ, duke parë brenda vetes, të gjejë se me anë të hirit konfirmues të Perëndisë ai është bërë shkaku i paqes dhe mirëqenies, i lumturisë dhe përparësisë për shokët e tij? Jo, nga Zoti i vetëm i vërtetë, nuk ka lumturi më të madhe, as kënaqësi më të plotë.
( ‘Abdu’l-Bahá, Sekreti i Qytetërimit Hyjnor )
Zoti na ka dhënë sy, që ne të shikojmë përreth nesh në botë dhe të kapim çdo gjë që do të çojë më tej qytetërimin dhe artet e të jetuarit. Ai na ka dhënë veshë, që ne të dëgjojmë dhe të përfitojmë nga mençuria e dijetarëve dhe filozofëve dhe të ngrihemi për ta promovuar dhe praktikuar atë. Ndjesitë dhe aftësitë na janë dhënë, për t’iu përkushtuar shërbimit të së mirës së përgjithshme; kështu që ne, të dalluar mbi të gjitha format e tjera të jetës për perceptueshmëri dhe arsye, duhet të punojmë në çdo kohë dhe në të gjitha linjat, qoftë rasti i madh apo i vogël, i zakonshëm apo i jashtëzakonshëm, derisa i gjithë njerëzimi të mblidhet në mënyrë të sigurtë në kështjellën e padepërtueshme të dijes Me Ne duhet të krijojmë vazhdimisht baza të reja për lumturinë njerëzore dhe të krijojmë dhe promovojmë mjete të reja drejt këtij qëllimi. Sa i shkëlqyer, sa i nderuar është njeriu nëse ngrihet për të përmbushur përgjegjësitë e tij; sa i mjerë dhe i përbuzshëm, nëse mbyll sytë për mirëqenien e shoqërisë dhe humb jetën e tij të çmuar në ndjekjen e interesave të tij egoiste dhe përparësive personale. Lumturia më e lartë i takon njeriut dhe ai sheh shenjat e Zotit në botë dhe në shpirtin e njeriut, nëse ai nxit kalin e përpjekjeve të larta në arenën e qytetërimit dhe drejtësisë.
( ‘Abdu’l-Bahá, Sekreti i Qytetërimit Hyjnor )
Ne nuk mund ta veçojmë zemrën e njeriut nga mjedisi jashtë nesh dhe të themi se pasi të reformohet njëra prej tyre gjithçka do të përmirësohet. Njeriu është organik me botën. Jeta e tij e brendshme formon mjedisin dhe në vetvete është gjithashtu e prekur thellë prej tij. Njëri vepron mbi tjetrin dhe çdo ndryshim i qëndrueshëm në jetën e njeriut është rezultat i këtyre reagimeve të ndërsjella.
(Letër e shkruar në emër të Shoghi Effendiut, Për një besimtar individual, 17 shkurt 1933)
Ka disa koncepte themelore që të gjithë duhet të kenë parasysh. Njëra është përqendrimi i dijes në ekzistencën shoqërore. Përjetësimi i injorancës është një formë më e rëndë e shtypjes; ai përforcon muret e shumta të paragjykimeve që qëndrojnë si barriera në realizimin e njëshmërisë së njerëzimit, njëherësh qëllimi dhe parimi i funksionimit të Zbulesës së Bahá’u’lláh -ut. Qasja në njohuri është e drejtë e çdo qenieje njerëzore, dhe pjesëmarrja në gjenerimin, zbatimin dhe shpërndarjen e tij një përgjegjësi që të gjithë duhet ta mbajnë në ndërmarrjen e madhe të ndërtimit të një qytetërimi të begatë botëror – secili individ sipas talenteve dhe aftësive të tij ose të saj. Drejtësia kërkon pjesëmarrje universale.
( Shtëpia Universale e Drejtësisë, Për Bahá’í -të e Botës, Ridván 2010 )
Lidhur me reciprocitetin dhe bashkëpunimin, secili anëtar i organit politik duhet të jetojë në komoditetin dhe mirëqenien maksimale sepse secili anëtar individual i njerëzimit është anëtar i trupit politike, dhe nëse një anëtar është në ankth ose është i prekur nga ndonjë sëmundje, të gjithë anëtarët e tjerë duhet domosdoshmërisht të vuajnë. Për shembull, një anëtar i organizmit njerëzor është syri. Nëse syri duhet të preket, ai mundim do të prekte të gjithë sistemin nervor. Prandaj, nëse një anëtar i trupit politik goditet, në realitet, nga pikëpamja e lidhjes simpatike, të gjithë do ta ndajnë atë vuajtje pasi ky [i pikëlluari] është anëtar i grupit të anëtarëve, një pjesë e së tërës. A është e mundur që një anëtar ose pjesë të jetë në ankth dhe anëtarët e tjerë të jenë të qetë? Është e pamundur! Prandaj, Zoti ka dëshiruar që në trupin politik të njerëzimit secili të gëzojë mirëqenie dhe rehati të përsosur.
( ‘Abdu’l-Bahá, Shpallja e Paqes Universale )
Bota e politikës është si bota e njeriut; ai është farë në fillim, dhe më pas kalon me shkallë në gjendjen e embrionit dhe fetusit, duke marrë një strukturë kockore, duke u veshur me mish, duke marrë formën e tij të veçantë, derisa më në fund arrin në planin ku mund të përmbushë në mënyrë të përshtatshme fjalët : “Krijuesi më i shkëlqyeshëm”. Ashtu si kjo është një kërkesë e krijimit dhe bazohet në Urtësinë universale, bota politike në të njëjtën mënyrë nuk mund të evoluojë menjëherë nga nadiri i defektivitetit në zenitin e drejtësisë dhe përsosmërisë. Përkundrazi, individët e kualifikuar duhet të përpiqen ditën dhe natën, duke përdorur të gjitha ato mjete që do të çojnë në përparim, derisa qeveria dhe njerëzit të zhvillohen përgjatë çdo linje nga dita në ditë dhe madje nga momenti në moment.
( ‘Abdu’l-Bahá, Sekreti i Qytetërimit Hyjnor )
Në Tetor 1985, Shtëpia Universale e Drejtësisë i drejtoi një letër gjeneralitetit të njerëzimit mbi temën e paqes universale, të titulluar “Premtimi i Paqes Botërore”. Ky seksion i faqes në internet paraqet të gjithë tekstin nga deklarata. Më poshtë mund të lexoni hapjen e këtij dokumenti. Gjithashtu mund të shkarkohet nga Biblioteka e Referencës Bahá’.
Paqja e Madhe drejt së cilës njerëzit e vullnetit të mirë gjatë shekujve kanë prirur zemrat e tyre, nga të cilët shikuesit dhe poetët për breza të panumërt kanë shprehur vizionin e tyre, dhe për të cilën nga mosha në moshë shkrimet e shenjta të njerëzimit kanë mbajtur vazhdimisht premtimin, tani është në e fundit brenda mundësive të kombeve. Për herë të parë në histori është e mundur që të gjithë të shikojnë të gjithë planetin, me të gjithë popujt e tij të shumtë të larmishëm, në një perspektivë. Paqja botërore nuk është vetëm e mundur, por e pashmangshme. Stageshtë faza tjetër në evolucionin e këtij planeti – sipas fjalëve të një mendimtari të madh, “planetizimi i njerëzimit”.
Nëse paqja do të arrihet vetëm pas tmerreve të paimagjinueshme të nxitura nga kapja kokëfortë e njerëzimit në modelet e vjetra të sjelljes, apo do të përqafohet tani nga një akt vullneti konsultativ, është zgjedhja para të gjithëve që banojnë në tokë. Në këtë pikë kritike kur problemet e pazgjidhshme me të cilat ballafaqohen kombet janë shkrirë në një shqetësim të përbashkët për të gjithë botën, dështimi për të frenuar valën e konfliktit dhe çrregullimeve do të ishte pa përgjegjësi.
Ndër shenjat e favorshme janë fuqia në rritje e vazhdueshme e hapave drejt rendit botëror të marra fillimisht afër fillimit të këtij shekulli në krijimin e Lidhjes së Kombeve, të pasuar nga Organizata e Kombeve të Bashkuara me bazë më të gjerë; arritja që nga Lufta e Dytë Botërore e pavarësisë nga shumica e të gjitha kombeve në tokë, duke treguar përfundimin e procesit të ndërtimit të kombit dhe përfshirjen e këtyre kombeve të rinj me ato më të vjetra në çështjet me interes të ndërsjellë; rritja e madhe pasuese e bashkëpunimit midis popujve dhe grupeve deri më tani të izoluar dhe antagonistë në ndërmarrjet ndërkombëtare në fushat shkencore, arsimore, juridike, ekonomike dhe kulturore; rritja në dekadat e fundit e një numri të paparë të organizatave humanitare ndërkombëtare; përhapja e lëvizjeve të grave dhe të rinjve që bëjnë thirrje për t’i dhënë fund luftës; dhe pjelljen spontane të zgjerimit të rrjeteve të njerëzve të zakonshëm që kërkojnë mirëkuptim përmes komunikimit personal.
Përparimet shkencore dhe teknologjike që po ndodhin në këtë shekull të bekuar jashtëzakonisht sjellin një rritje të madhe përpara në evolucionin shoqëror të planetit dhe tregojnë mjetet me të cilat mund të zgjidhen problemet praktike të njerëzimit. Ato sigurojnë, me të vërtetë, mjetet për administrimin e jetës komplekse të një bote të bashkuar. Megjithatë barrierat vazhdojnë. Dyshimet, keqkuptimet, paragjykimet, dyshimet dhe interesi i ngushtë vetjak përfshijnë kombet dhe popujt në marrëdhëniet e tyre me njëri-tjetrin.
Outshtë jashtë një ndjenje të thellë të detyrës shpirtërore dhe morale që ne jemi të detyruar në këtë moment të përshtatshëm për të tërhequr vëmendjen tuaj në njohuritë depërtuese u komunikua së pari sundimtarëve të njerëzimit më shumë se një shekull më parë nga Bahá’u’lláh, Themeluesi i Besimit Bahá’í, për të cilin ne jemi të Besuarit.
“Erërat e dëshpërimit,” shkroi Bahá’u’lláh -u, “mjerisht, fryjnë nga çdo drejtim dhe grindja që ndan dhe godet racën njerëzore po rritet çdo ditë. Shenjat e konvulsioneve dhe kaosit të afërt tani mund të dallohen, për aq sa rendi mbizotërues duket të jetë me të meta për keqardhje. ” Ky gjykim profetik është vërtetuar shumë nga përvoja e zakonshme e njerëzimit. Të metat në rendin mbizotërues bien në sy në pamundësinë e shteteve sovrane të organizuara si Kombet e Bashkuara për të ekzorcuar fantazmën e luftës, kolapsin e kërcënuar të rendit ekonomik ndërkombëtar, përhapjen e anarkisë dhe terrorizmit dhe vuajtjet e mëdha që janë këto dhe vuajtjet e tjera duke shkaktuar rritjen e milionave. Në të vërtetë, aq shumë agresioni dhe konflikti kanë arritur të karakterizojnë sistemet tona sociale, ekonomike dhe fetare, saqë shumë prej tyre i janë nënshtruar mendimit se një sjellje e tillë është e natyrshme për natyrën njerëzore dhe për këtë arsye e pashmangshme.
Me ngulitjen e këtij këndvështrimi, një kontradiktë paralizuese është zhvilluar në çështjet njerëzore. Nga njëra anë, njerëzit e të gjitha kombeve shpallin jo vetëm gatishmërinë e tyre, por dëshirën e tyre për paqe dhe harmoni, për t’i dhënë fund frikësimeve të tmerrshme që mundojnë jetën e tyre të përditshme. Nga ana tjetër, miratimi jokritik i jepet propozimit se qeniet njerëzore janë egoiste dhe agresive të pakorrigjueshme dhe kështu të paafta për të ngritur një sistem shoqëror njëherësh progresiv dhe paqësor, dinamik dhe harmonik, një sistem që i jep lojë falas krijimtarisë dhe iniciativës individuale, por bazuar në bashkëpunimi dhe reciprociteti.
Ndërsa nevoja për paqe bëhet më urgjente, kjo kontradiktë themelore, e cila pengon realizimin e saj, kërkon një rivlerësim të supozimeve mbi të cilat bazohet pikëpamja e përhapur e gjendjes historike të njerëzimit. E shqyrtuar në mënyrë të paanshme, provat zbulojnë se një sjellje e tillë, larg shprehjes së vetes së vërtetë të njeriut, përfaqëson një shtrembërim të shpirtit njerëzor. Kënaqësia në këtë pikë do t’u mundësojë të gjithë njerëzve të vënë në lëvizje forca shoqërore konstruktive të cilat, sepse janë në përputhje me natyrën njerëzore, do të nxisin harmoninë dhe bashkëpunimin në vend të luftës dhe konfliktit.
Të zgjedhësh një kurs të tillë nuk do të thotë të mohosh të kaluarën e njerëzimit, por ta kuptosh atë. Besimi Bahá’í e konsideron konfuzionin aktual botëror dhe gjendjen katastrofike në çështjet njerëzore si një fazë natyrore në një proces organik që çon përfundimisht dhe në mënyrë të parezistueshme në bashkimin e racës njerëzore në një rend të vetëm shoqëror, kufijtë e të cilit janë ato të planetit. Raca njerëzore, si një njësi e veçantë, organike, ka kaluar nëpër etapa evolucionare analoge me fazat e foshnjërisë dhe fëmijërisë në jetën e anëtarëve të saj individualë, dhe tani është në periudhën kulminante të adoleshencës së saj të trazuar që i afrohet asaj të shumëpriturardhja e moshës.
Një pranim i sinqertë se paragjykimi, lufta dhe shfrytëzimi kanë qenë shprehja e fazave të papjekura në një proces të gjerë historik dhe se raca njerëzore po përjeton sot trazirën e pashmangshme e cila shënon moshën e saj kolektive nuk është një arsye për dëshpërim, por një parakusht për të ndërmarrë ndërmarrjen e jashtëzakonshme të ndërtimit të një botë paqësore. Që një ndërmarrje e tillë është e mundur, që ekzistojnë forcat e nevojshme konstruktive, që strukturat bashkuese shoqërore mund të ngrihen, është tema që ne ju nxisim të shqyrtoni.
Çfarëdo vuajtje dhe trazira që mund të kenë vitet e ardhshme, sado të errëta të jenë rrethanat e afërta, komuniteti Bahá’í beson se njerëzimi mund ta përballojë këtë sprovë supreme me besim në rezultatin e tij përfundimtar. Larg sinjalizimit të fundit të civilizimit, ndryshimet konvulsive drejt të cilave njerëzimi po nxitet gjithnjë e më shpejt do të shërbejnë për të çliruar “potencialet e qenësishme në pozitën e njeriut” dhe për të zbuluar “masën e plotë të fatit të tij në tokë, përsosmërinë e lindur të realitetin e tij. ”