Ajo që Besojnë Bahá’ -të

Jeta e Shpirtit

Shpirti Njerëzor

Parajsë dhe ferr

Përgjatë shekujve, njerëzimi është shqetësuar me natyrën e marrëdhënies midis veprimeve në këtë botë dhe pasojave të tyre këtu dhe botës së ardhshme. Disa kultura kanë vënë fokusin në harmoninë midis njerëzimit dhe kozmosit. Të tjerët kanë përshkruar një parajsë ku meritorët shpërblehen dhe një nëntokë në të cilën të padrejtët ndëshkohen. Këto shpjegime i kanë ndihmuar njerëzit në të gjitha anët e botës të reflektojnë mbi drejtimin e jetës së tyre, t’i rezistojnë nxitjeve të natyrës së tyre më të ulët dhe të sodisin nevojat e një jete shpirtërore. Mësimet Bahá’ thonë se nuk ka asnjë vend të tillë fizik si parajsa ose ferri dhe theksojnë udhëtimin e përjetshëm të shpirtit drejt përsosmërisë. Ata shpjegojnë se referencat për “parajsën” dhe “ferrin” në Shkrimet e Shenjta të feve të tjera duhet të kuptohen në mënyrë simbolike, duke përshkruar gjendjet e afërsisë dhe distancës nga Zoti në këtë botë dhe në sferat përtej. ‘Abdu’l-Bahá ka thënë se kur qeniet njerëzore “ ndriçohen me shkëlqimin e diellit të realitetit dhe fisnikërohen me të gjitha virtytet, ata e vlerësojnë këtë shpërblimin më të madh dhe e dinë që është parajsa e vërtetë Me Në të njëjtën mënyrë ata konsiderojnë se ndëshkimi shpirtëror… i nënshtrohet botës së natyrës; të jesh i mbuluar nga Perëndia; të jesh brutal dhe injorant; të bjerë në epshet trupore; të absorbohet nga dobësitë e kafshëve; të karakterizohen me cilësi të errëta … këto janë ndëshkimet dhe torturat më të mëdha… 1 Në disa tradita fetare, koncepti i parajsës është përdorur, jo vetëm për t’iu referuar gjendjes së shpirtit individual, por edhe për të përshkruar një botë të ardhshme të paqes, harmonisë dhe drejtësisë – “parajsë në tokë”. Në të vërtetë, një kohë e tillë parashikohet në shumë kultura dhe qytetërime. Shkrimet Bahá’ shpjegojnë se ka ardhur koha për përmbushjen e premtimeve të tilla. “ E gjithë toka “, ka shkruar Bahá’u’lláh -u, “ tani është në një gjendje shtatzënie. Po afron dita kur do të ketë dhënë frytet e saj më fisnike, kur prej saj kanë dalë pemët më të larta, lulet më magjepsëse, bekimet më qiellore.”2 Duke iu referuar këtij rendi të ri shoqëror, Shoghi Effendi ka shkruar: “ Rivalitetet, urrejtjet dhe intrigat kombëtare do të pushojnë dhe armiqësia dhe paragjykimet racore do të zëvendësohen me miqësinë racore, mirëkuptimin dhe kooperacionin. Shkaqet e grindjeve fetare do të hiqen përgjithmonë, barrierat dhe kufizimet ekonomike do të hiqen plotësisht, dhe dallimi i pakufishëm midis klasave do të fshihet. Shkatërrimi nga njëra anë, dhe akumulimi bruto i pronësisë nga ana tjetër, do të zhduket. Energjia e madhe e shpërndarë dhe e humbur në luftë, qoftë ekonomike apo politike, do të kushtohet në qëllime të tilla që do të shtrijnë gamën e shpikjeve njerëzore dhe zhvillimin teknik, në rritjen e produktivitetit të njerëzimit, në shfarosjen e sëmundjeve, në shtrirjen të kërkimit shkencor, në ngritjen e standardit të shëndetit fizik, në mprehjen dhe përsosjen e trurit të njeriut, në shfrytëzimin e burimeve të papërdorura dhe të paditura të planetit, në zgjatjen e jetës njerëzore dhe në përparimin e çdo agjenci tjetër që mund të stimulojë jetën intelektuale, morale dhe shpirtërore të të gjithë racës njerëzore.”3
© 2021 cheerzo Komuniteti Ndërkombëtar
Scroll to Top