Ajo që Besojnë Bahá’ -të

Marrëdhëniet thelbësore

Një familje njerëzore

Uniting Humanity

Bindja se ne i përkasim një familjeje njerëzore është në zemër të Besimit Bahá’í. Parimi i njëshmërisë së njerëzimit është “rrotullimi kryesor që rrotullojnë të gjitha mësimet e Bahá’u’lláh-ut”. 1 Bahá’u’lláh -u e krahasoi botën e njerëzimit me trupin e njeriut. Brenda këtij organizmi, miliona qeliza, të ndryshme në formë dhe funksion, luajnë rolin e tyre në mbajtjen e një sistemi të shëndetshëm. Parimi që rregullon funksionimin e trupit është bashkëpunimi. Pjesët e saj të ndryshme nuk konkurrojnë për burime; përkundrazi, çdo qelizë, që nga fillimi i saj, është e lidhur me një proces të vazhdueshëm të dhënies dhe marrjes. Çdo individ është anëtar i trupit të njerëzimit. Secili është në thelb fisnik, posedon një shpirt unik. Të gjithë kanë një qëllim të përbashkët-të çojnë përpara një qytetërim material dhe shpirtëror që përparon gjithnjë. Të gjithë janë qytetarë dhe bashkë-stjuardë të një planeti, të drejtë të gëzojnë përfitimet e një qytetërimi të tillë. Nëse një anëtar i trupit është në ankth ose ankth, të gjithë anëtarët e tjerë duhet domosdoshmërisht të vuajnë. Ky vetëdije në rritje për trashëgiminë tonë të përbashkët dhe të ardhmen e ndërvarur po ripërcakton të kuptuarit tonë për veten dhe sfidon mënyrat e shoqërisë bashkëkohore. Ai hedh poshtë praktikat kundërshtuese të politikës partiake, frymën konkurruese që dominon aktivitetin ekonomik dhe situatat e panumërta të tjera në të cilat konflikti pranohet si forca shtytëse e ndërveprimit njerëzor. Shfaqja në mjedise të ndryshme të komuniteteve të udhëhequra nga vlerat e bashkëpunimit dhe reciprocitetit shërben për të sfiduar nocionet se natyra njerëzore është në thelb egoiste, konkurruese dhe e nxitur nga konsiderata materiale. Përkundrazi, ne kemi aftësinë për të vepruar nga “ dashuria e madhe joegoiste për njerëzimin 2 dhe mund të veprojmë si “ gishtat e njërës dorë, gjymtyrët e një trupi .” 3 Njëshmëria e njerëzimit, megjithatë, nuk nënkupton uniformitetin. Përkundrazi, shkrimet Bahá’ pohojnë parimin e unitetit në diversitet. Më shumë sesa toleranca e thjeshtë e dallimeve ose festimi i aspekteve sipërfaqësore të kulturave të ndryshme, diversiteti i familjes njerëzore duhet të jetë shkaku i qëndrueshmërisë së dashurisë dhe harmonisë, “ siç është në muzikë ku shumë nota të ndryshme përzihen së bashku në krijimin të një akordi të përsosur . ” 4 Familja njerëzore – në të gjithë larminë e saj – mund të krahasohet me lulet e larmishme të një kopshti. Megjithëse këto lule mund të ndryshojnë në ngjyrë dhe formë, ato të gjitha “ freskohen nga ujërat e një burimi, ringjallen nga fryma e një ere, gjallërohen nga rrezet e një dielli… 5 Njerëzimi mund të kapërcejë dallimet që e ndajnë atë, tha ‘Abdu’l-Bahá,’ i ndihmuar nga qendra kolektive dhe hyjnore që është ligji të Zotit dhe realitetit të Manifestimit të Tij…. 6 Nga i njëjti Perëndi u krijua i gjithë krijimi dhe Ai është qëllimi i vetëm, drejt të cilit gjithçka në natyrë dëshiron.
© 2021 cheerzo Komuniteti Ndërkombëtar
Scroll to Top