Në dekadën menjëherë pas ekzekutimit të Báb·it, Bahá’u’lláh·u mori drejtimin efektiv të komunitetit të pasuesve të Báb·it në Bagdad, duke riorganizuar punët e tij dhe duke ringjallur shpirtrat e anëtarëve të tij. Ai gjithashtu hyri në dialog me njerëzit e Bagdadit, përfshirë udhëheqësit fetarë.
Pavarësisht se u deklaroi misionin e Tij shokëve të Tij gjatë largimit të Tij nga Bagdadi, vetëm kur Bahá’u’lláh·u ishte në Adrianopojë, Ai filloi të shpallte hapur se Ai ishte Manifestimi i Perëndisë për sot, i Premtuari nga Báb·i. Ai gjithashtu dërgoi emisarë në Iran për të informuar pasuesit e mbetur të Báb·it atje për këto lajme. Të gjithë, përveç një numri të vogël të Bábí·ve, iu drejtuan Bahá’u’lláh·ut dhe kështu u bënë të njohur si Bahá’í.
Ndër lajmëtarët që Ai dërgoi ishte një ndjekës i përkushtuar nga Yazd i quajtur Ahmad. Në 1865, Bahá’u’lláh·u i drejtoi një letër të fuqishme – ose “Tabelë” – Ahmadit, në të cilën Ai e përshkruan veten si “Bilbili i Parajsës” dhe “kjo Bukuri llamburitëse”, e parathënë në librat e shenjtë të së kaluarës. Sot, kjo Tabelë shpesh lexohet në kohë vështirësish dhe është një burim ngushëllimi për Bahá’í·të në të gjithë botën.
Ndërsa bashkësia Bahá’í e sapolindur filloi të shfaqej në Iran, ajo shpesh u has në persekutime dhe shtypje ekstreme. Ndër Bahá’í·të më të njohur të ekzekutuar gjatë kësaj periudhe ishte një i ri i njohur si Badi. Në 1869, në moshën rreth 17 vjeç, ai u bë një nga Bahá’í·të e parë nga Irani që arriti në qytetin e burgut ‘Akká dhe hyri në praninë e Bahá’u’lláh·ut. Bahá’u’lláh·u i besoi Badit një letër drejtuar Shahut të Iranit, duke e udhëzuar Badin të kthehej vetëm për ta dorëzuar atë. Pasi i paraqiti me guxim mesazhin Shahut ndërsa ata ishin në një udhëtim gjuetie, Badi u torturua dhe u vra në mënyrë mizore.
Burgu në ‘Akká ku u mbajt rob Bahá’u’lláh·u.
Në vitin 1879 në qytetin e Isfahanit, dy vëllezër – të cilët ishin shumë të vlerësuar dhe besonin në tregtarët vendas – u arrestuan dhe iu prenë kokën me nxitjen e udhëheqësit të lutjeve të së Premtes, i cili u kishte borxh një shumë të madhe parash dhe dëshironte të shmangte pagesën e shumës. Bahá’u’lláh·u mbajti zi për humbjen e këtyre dy vëllezërve në një numër të Shkrimeve të Tij, duke i quajtur “Mbretër dhe të Dashur të Dëshmorëve” dhe “Dritat Binjake që Shkëlqejnë”.
Kur mbyllja e Bahá’u’lláh·ut në ‘Akká filloi të lehtësohej, numri i pelegrinëve nga Irani në Tokën e Shenjtë u rrit. Kur u kthyen në shtëpi, rritja e aktiviteteve të tyre provokoi kundërshtime të mëtejshme nga autoritetet iraniane. Një numër anëtarësh drejtues të komunitetit Bahá’í të Teheranit u arrestuan dhe u dënuan me vdekje në 1882 dhe 1883. Bahá’í·të u arrestuan shpesh dhe u burgosën në qytete të tjera të mëdha.
Gjatë viteve të fundit të jetës së Tij, Bahá’u’lláh·u i udhëzoi dhe inkurajoi disa nga ndjekësit e Tij që të zinin vend në vende të tjera, si në Egjipt, Kaukaz, Turkmenistan dhe Indi, duke përhapur kështu fenë e re. Ndërsa interesi për lëvizjen Bábí ishte kufizuar në thelb tek myslimanët shiitë, periudha e vonë e shërbesës së Bahá’u’lláh·ut pa që hebrenjtë, zoroastrianët dhe të krishterët gjithashtu u bashkuan në radhët e ndjekësve të Tij.
Deti i parë përmes hekurave të burgut të Bahá’u’lláh·ut.
Nabil-i-A’zam, autori i një rrëfimi të famshëm historik të periudhës Bábí, udhëtoi në Egjipt, Irak dhe Iran për të shpallur ardhjen e Bahá’u’lláh·ut. Në Kajro, Nabil u burgos. Atje, ai u miqësua me një shok qelie të krishterë, Faris Effendi, i cili u bë ndoshta i krishteri i parë që pranoi pohimet e Bahá’u’lláh·ut.
Në 1875, Bahá’u’lláh·u dërgoi një mësues tjetër të arritur të besimit të Tij, Jamal Effendi, në Indi. Atje, ai ndihmoi në krijimin e komuniteteve Bahá’í në Bombay, Kalkutë dhe Madras. Midis atyre që ai mësoi ishte Siyyid Mustafa Rumi, i cili më vonë themeloi komunitetin Bahá’í të Birmanisë. Në vitet e mëvonshme, vetë Jamal Effendi udhëtoi për të mësuar Besimin Bahá’í në Burma, si dhe Java, Siam, Singapor, Kashmir, Tibet, Kinën veriperëndimore dhe Afganistanin.
Fjala e Besimit të Bahá’u’lláh·ut gjithashtu filloi të përhapet në Perëndim gjatë viteve të fundit të jetës së Tij. Në Mars 1889, Orientalisti i shquar, Profesor Edward G. Browne i Universitetit të Cambridge, mbajti një leksion në Newcastle, Angli mbi gjenezën e Besimit të ri, e ndjekur nga gazeta të ngjashme në Shoqërinë Mbretërore Aziatike në Londër.
Në kohën kur Bahá’u’lláh·u vdiq në 1892, Besimi i Tij ishte përhapur në rreth 15 vende.
Në Tetor 1985, Shtëpia Universale e Drejtësisë i drejtoi një letër gjeneralitetit të njerëzimit mbi temën e paqes universale, të titulluar “Premtimi i Paqes Botërore”. Ky seksion i faqes në internet paraqet të gjithë tekstin nga deklarata. Më poshtë mund të lexoni hapjen e këtij dokumenti. Gjithashtu mund të shkarkohet nga Biblioteka e Referencës Bahá’.
Paqja e Madhe drejt së cilës njerëzit e vullnetit të mirë gjatë shekujve kanë prirur zemrat e tyre, nga të cilët shikuesit dhe poetët për breza të panumërt kanë shprehur vizionin e tyre, dhe për të cilën nga mosha në moshë shkrimet e shenjta të njerëzimit kanë mbajtur vazhdimisht premtimin, tani është në e fundit brenda mundësive të kombeve. Për herë të parë në histori është e mundur që të gjithë të shikojnë të gjithë planetin, me të gjithë popujt e tij të shumtë të larmishëm, në një perspektivë. Paqja botërore nuk është vetëm e mundur, por e pashmangshme. Stageshtë faza tjetër në evolucionin e këtij planeti – sipas fjalëve të një mendimtari të madh, “planetizimi i njerëzimit”.
Nëse paqja do të arrihet vetëm pas tmerreve të paimagjinueshme të nxitura nga kapja kokëfortë e njerëzimit në modelet e vjetra të sjelljes, apo do të përqafohet tani nga një akt vullneti konsultativ, është zgjedhja para të gjithëve që banojnë në tokë. Në këtë pikë kritike kur problemet e pazgjidhshme me të cilat ballafaqohen kombet janë shkrirë në një shqetësim të përbashkët për të gjithë botën, dështimi për të frenuar valën e konfliktit dhe çrregullimeve do të ishte pa përgjegjësi.
Ndër shenjat e favorshme janë fuqia në rritje e vazhdueshme e hapave drejt rendit botëror të marra fillimisht afër fillimit të këtij shekulli në krijimin e Lidhjes së Kombeve, të pasuar nga Organizata e Kombeve të Bashkuara me bazë më të gjerë; arritja që nga Lufta e Dytë Botërore e pavarësisë nga shumica e të gjitha kombeve në tokë, duke treguar përfundimin e procesit të ndërtimit të kombit dhe përfshirjen e këtyre kombeve të rinj me ato më të vjetra në çështjet me interes të ndërsjellë; rritja e madhe pasuese e bashkëpunimit midis popujve dhe grupeve deri më tani të izoluar dhe antagonistë në ndërmarrjet ndërkombëtare në fushat shkencore, arsimore, juridike, ekonomike dhe kulturore; rritja në dekadat e fundit e një numri të paparë të organizatave humanitare ndërkombëtare; përhapja e lëvizjeve të grave dhe të rinjve që bëjnë thirrje për t’i dhënë fund luftës; dhe pjelljen spontane të zgjerimit të rrjeteve të njerëzve të zakonshëm që kërkojnë mirëkuptim përmes komunikimit personal.
Përparimet shkencore dhe teknologjike që po ndodhin në këtë shekull të bekuar jashtëzakonisht sjellin një rritje të madhe përpara në evolucionin shoqëror të planetit dhe tregojnë mjetet me të cilat mund të zgjidhen problemet praktike të njerëzimit. Ato sigurojnë, me të vërtetë, mjetet për administrimin e jetës komplekse të një bote të bashkuar. Megjithatë barrierat vazhdojnë. Dyshimet, keqkuptimet, paragjykimet, dyshimet dhe interesi i ngushtë vetjak përfshijnë kombet dhe popujt në marrëdhëniet e tyre me njëri-tjetrin.
Outshtë jashtë një ndjenje të thellë të detyrës shpirtërore dhe morale që ne jemi të detyruar në këtë moment të përshtatshëm për të tërhequr vëmendjen tuaj në njohuritë depërtuese u komunikua së pari sundimtarëve të njerëzimit më shumë se një shekull më parë nga Bahá’u’lláh, Themeluesi i Besimit Bahá’í, për të cilin ne jemi të Besuarit.
“Erërat e dëshpërimit,” shkroi Bahá’u’lláh -u, “mjerisht, fryjnë nga çdo drejtim dhe grindja që ndan dhe godet racën njerëzore po rritet çdo ditë. Shenjat e konvulsioneve dhe kaosit të afërt tani mund të dallohen, për aq sa rendi mbizotërues duket të jetë me të meta për keqardhje. ” Ky gjykim profetik është vërtetuar shumë nga përvoja e zakonshme e njerëzimit. Të metat në rendin mbizotërues bien në sy në pamundësinë e shteteve sovrane të organizuara si Kombet e Bashkuara për të ekzorcuar fantazmën e luftës, kolapsin e kërcënuar të rendit ekonomik ndërkombëtar, përhapjen e anarkisë dhe terrorizmit dhe vuajtjet e mëdha që janë këto dhe vuajtjet e tjera duke shkaktuar rritjen e milionave. Në të vërtetë, aq shumë agresioni dhe konflikti kanë arritur të karakterizojnë sistemet tona sociale, ekonomike dhe fetare, saqë shumë prej tyre i janë nënshtruar mendimit se një sjellje e tillë është e natyrshme për natyrën njerëzore dhe për këtë arsye e pashmangshme.
Me ngulitjen e këtij këndvështrimi, një kontradiktë paralizuese është zhvilluar në çështjet njerëzore. Nga njëra anë, njerëzit e të gjitha kombeve shpallin jo vetëm gatishmërinë e tyre, por dëshirën e tyre për paqe dhe harmoni, për t’i dhënë fund frikësimeve të tmerrshme që mundojnë jetën e tyre të përditshme. Nga ana tjetër, miratimi jokritik i jepet propozimit se qeniet njerëzore janë egoiste dhe agresive të pakorrigjueshme dhe kështu të paafta për të ngritur një sistem shoqëror njëherësh progresiv dhe paqësor, dinamik dhe harmonik, një sistem që i jep lojë falas krijimtarisë dhe iniciativës individuale, por bazuar në bashkëpunimi dhe reciprociteti.
Ndërsa nevoja për paqe bëhet më urgjente, kjo kontradiktë themelore, e cila pengon realizimin e saj, kërkon një rivlerësim të supozimeve mbi të cilat bazohet pikëpamja e përhapur e gjendjes historike të njerëzimit. E shqyrtuar në mënyrë të paanshme, provat zbulojnë se një sjellje e tillë, larg shprehjes së vetes së vërtetë të njeriut, përfaqëson një shtrembërim të shpirtit njerëzor. Kënaqësia në këtë pikë do t’u mundësojë të gjithë njerëzve të vënë në lëvizje forca shoqërore konstruktive të cilat, sepse janë në përputhje me natyrën njerëzore, do të nxisin harmoninë dhe bashkëpunimin në vend të luftës dhe konfliktit.
Të zgjedhësh një kurs të tillë nuk do të thotë të mohosh të kaluarën e njerëzimit, por ta kuptosh atë. Besimi Bahá’í e konsideron konfuzionin aktual botëror dhe gjendjen katastrofike në çështjet njerëzore si një fazë natyrore në një proces organik që çon përfundimisht dhe në mënyrë të parezistueshme në bashkimin e racës njerëzore në një rend të vetëm shoqëror, kufijtë e të cilit janë ato të planetit. Raca njerëzore, si një njësi e veçantë, organike, ka kaluar nëpër etapa evolucionare analoge me fazat e foshnjërisë dhe fëmijërisë në jetën e anëtarëve të saj individualë, dhe tani është në periudhën kulminante të adoleshencës së saj të trazuar që i afrohet asaj të shumëpriturardhja e moshës.
Një pranim i sinqertë se paragjykimi, lufta dhe shfrytëzimi kanë qenë shprehja e fazave të papjekura në një proces të gjerë historik dhe se raca njerëzore po përjeton sot trazirën e pashmangshme e cila shënon moshën e saj kolektive nuk është një arsye për dëshpërim, por një parakusht për të ndërmarrë ndërmarrjen e jashtëzakonshme të ndërtimit të një botë paqësore. Që një ndërmarrje e tillë është e mundur, që ekzistojnë forcat e nevojshme konstruktive, që strukturat bashkuese shoqërore mund të ngrihen, është tema që ne ju nxisim të shqyrtoni.
Çfarëdo vuajtje dhe trazira që mund të kenë vitet e ardhshme, sado të errëta të jenë rrethanat e afërta, komuniteti Bahá’í beson se njerëzimi mund ta përballojë këtë sprovë supreme me besim në rezultatin e tij përfundimtar. Larg sinjalizimit të fundit të civilizimit, ndryshimet konvulsive drejt të cilave njerëzimi po nxitet gjithnjë e më shpejt do të shërbejnë për të çliruar “potencialet e qenësishme në pozitën e njeriut” dhe për të zbuluar “masën e plotë të fatit të tij në tokë, përsosmërinë e lindur të realitetin e tij. ”