Sasia dhe cilësia e Shkrimeve të Báb·it janë të jashtëzakonshme në çdo drejtim. Vetëm në katër vitet e para të misionit të Tij, Ai shkroi gjysmë milioni vargje. Báb·i shkroi letra të shumta, përfshirë Mbretin e Iranit, Muhammad Shah dhe të gjithë klerikëve kryesorë të kombit. Gjatë fillimit të Misionit të Tij, Báb·i shkroi kryesisht me dorën e Tij. Më vonë, vargjet iu diktuan një sekretari.
Më poshtë është një përzgjedhje e vogël e ekstrakteve nga Shkrimet e Báb·it.
A ka ndonjë largues vështirësish përveç Zotit? Thuaj: Lavdëruar qoftë Zoti! Ai është Zoti! Të gjithë janë shërbëtorë të Tij dhe të gjithë i përmbahen urdhrit të Tij!
(Zgjedhje nga Shkrimet e Báb)
Çlirohu nga të gjitha lidhjet me të tjerë përveç Zotit, pasurohu në Perëndinë duke hequr gjithçka tjetër përveç Tij dhe recito këtë lutje:
Thuaj: Perëndia mjafton për të gjitha gjërat dhe mbi gjithçka, dhe asgjë në qiej, në tokë ose në çfarëdo që gjendet midis tyre, përveç Perëndisë, Zotit tuaj, nuk mjafton. Me të vërtetë, Ai është në Vetvete i Dijshmi, Mbështetësi, i Plotfuqishmi.
(Zgjedhje nga Shkrimet e Báb)
O Zot! Te Ty vij për strehim dhe te të gjitha sinjalet e Tua drejtoj zemrën time. O Zot! Qoftë kur udhëtoj apo në shtëpi, dhe në profesionin tim ose në punën time, unë e vendos gjithë besimin tim te Ti.
Më jep atëherë ndihmën Tënde të mjaftueshme për të më bërë të pavarur nga të gjitha gjërat, O Ti që je i patejkalueshëm në mëshirën Tënde! Më jep pjesën time, o Zot, sipas dëshirës sate dhe më bëj të kënaqur me gjithçka që Ti ke caktuar për mua.
I juaji është autoriteti absolut për të komanduar.
(Zgjedhje nga Shkrimet e Báb)
Lutja më e pranueshme është ajo e falur me shpirt dhe shkëlqim maksimal; zgjatja e saj nuk ka qenë dhe nuk është, e dashur nga Zoti. Sa më e shkurtër dhe sa më e pastër është lutja, aq më e pranueshme është ajo në praninë e Zotit.
(Persian Bayán, Zgjedhje nga Shkrimet e Báb -it)
Me sa duket, shërbëtori duhet, pas çdo lutjeje, t’i lutet Zotit që të ketë mëshirë dhe falje ndaj prindërve të tij.
(Persian Bayán, Zgjedhje nga Shkrimet e Báb·it)
Unë jam pika kryesore nga e cila janë krijuar të gjitha gjërat e krijuara. Unë jam Fytyra e Zotit Shkëlqimi i të Cilit nuk mund të errësohet kurrë, Drita e Zotit, shkëlqimi i të Cilit nuk mund të zbehet kurrë.
(Letra drejtuar Muhammad Shahut, Zgjedhje nga Shkrimet e Báb·it)
Substanca me të cilën Zoti më krijoi mua nuk është balta nga e cila janë formuar të tjerët. Ai më ka dhënë mua atë që të mençurit nga bota nuk mund ta kuptojnë dhe as besimtarët nuk mund ta zbulojnë.
(Letra drejtuar Muhammad Shahut, Zgjedhje nga Shkrimet e Báb·it)
Është më mirë të udhëheqësh një shpirt sesa të zotërosh gjithçka që është në tokë; përderisa ai shpirt i drejtuar është nën hijen e Pemës së Unitetit Hyjnor, ai dhe ai që e ka udhëzuar do të jenë të dy marrës të mëshirës së butë të Zotit, ndërsa posedimi i gjërave tokësore do të pushojë në kohën e vdekjes. Rruga drejt udhëzimit është rruga e dashurisë dhe dhembshurisë, jo e forcës dhe detyrimit. Kjo ka qenë metoda e Zotit në të kaluarën dhe do të vazhdojë të jetë në të ardhmen!
(Persian Bayán, Zgjedhje nga Shkrimet e Báb·it)
Zoti i universit nuk ka ngritur kurrë një profet dhe as nuk ka zbritur një Libër nëse nuk ka vendosur besëlidhjen e Tij me të gjithë njerëzit, duke bërë thirrje që ata të pranojnë Zbulesën tjetër dhe Librin tjetër; përderisa derdhjet e bujarisë së Tij janë të pandërprera dhe pa kufi.
(Persian Bayán, Zgjedhje nga Shkrimet e Báb·it)
Biblioteka e Referencës Bahá’í siguron qasje në disa Pllaka të shkruara nga Báb·i. Informacione të mëtejshme në lidhje me Shkrimet e Tij mund të gjenden gjithashtu në seksionin Artikuj dhe Burime.
Në Tetor 1985, Shtëpia Universale e Drejtësisë i drejtoi një letër gjeneralitetit të njerëzimit mbi temën e paqes universale, të titulluar “Premtimi i Paqes Botërore”. Ky seksion i faqes në internet paraqet të gjithë tekstin nga deklarata. Më poshtë mund të lexoni hapjen e këtij dokumenti. Gjithashtu mund të shkarkohet nga Biblioteka e Referencës Bahá’.
Paqja e Madhe drejt së cilës njerëzit e vullnetit të mirë gjatë shekujve kanë prirur zemrat e tyre, nga të cilët shikuesit dhe poetët për breza të panumërt kanë shprehur vizionin e tyre, dhe për të cilën nga mosha në moshë shkrimet e shenjta të njerëzimit kanë mbajtur vazhdimisht premtimin, tani është në e fundit brenda mundësive të kombeve. Për herë të parë në histori është e mundur që të gjithë të shikojnë të gjithë planetin, me të gjithë popujt e tij të shumtë të larmishëm, në një perspektivë. Paqja botërore nuk është vetëm e mundur, por e pashmangshme. Stageshtë faza tjetër në evolucionin e këtij planeti – sipas fjalëve të një mendimtari të madh, “planetizimi i njerëzimit”.
Nëse paqja do të arrihet vetëm pas tmerreve të paimagjinueshme të nxitura nga kapja kokëfortë e njerëzimit në modelet e vjetra të sjelljes, apo do të përqafohet tani nga një akt vullneti konsultativ, është zgjedhja para të gjithëve që banojnë në tokë. Në këtë pikë kritike kur problemet e pazgjidhshme me të cilat ballafaqohen kombet janë shkrirë në një shqetësim të përbashkët për të gjithë botën, dështimi për të frenuar valën e konfliktit dhe çrregullimeve do të ishte pa përgjegjësi.
Ndër shenjat e favorshme janë fuqia në rritje e vazhdueshme e hapave drejt rendit botëror të marra fillimisht afër fillimit të këtij shekulli në krijimin e Lidhjes së Kombeve, të pasuar nga Organizata e Kombeve të Bashkuara me bazë më të gjerë; arritja që nga Lufta e Dytë Botërore e pavarësisë nga shumica e të gjitha kombeve në tokë, duke treguar përfundimin e procesit të ndërtimit të kombit dhe përfshirjen e këtyre kombeve të rinj me ato më të vjetra në çështjet me interes të ndërsjellë; rritja e madhe pasuese e bashkëpunimit midis popujve dhe grupeve deri më tani të izoluar dhe antagonistë në ndërmarrjet ndërkombëtare në fushat shkencore, arsimore, juridike, ekonomike dhe kulturore; rritja në dekadat e fundit e një numri të paparë të organizatave humanitare ndërkombëtare; përhapja e lëvizjeve të grave dhe të rinjve që bëjnë thirrje për t’i dhënë fund luftës; dhe pjelljen spontane të zgjerimit të rrjeteve të njerëzve të zakonshëm që kërkojnë mirëkuptim përmes komunikimit personal.
Përparimet shkencore dhe teknologjike që po ndodhin në këtë shekull të bekuar jashtëzakonisht sjellin një rritje të madhe përpara në evolucionin shoqëror të planetit dhe tregojnë mjetet me të cilat mund të zgjidhen problemet praktike të njerëzimit. Ato sigurojnë, me të vërtetë, mjetet për administrimin e jetës komplekse të një bote të bashkuar. Megjithatë barrierat vazhdojnë. Dyshimet, keqkuptimet, paragjykimet, dyshimet dhe interesi i ngushtë vetjak përfshijnë kombet dhe popujt në marrëdhëniet e tyre me njëri-tjetrin.
Outshtë jashtë një ndjenje të thellë të detyrës shpirtërore dhe morale që ne jemi të detyruar në këtë moment të përshtatshëm për të tërhequr vëmendjen tuaj në njohuritë depërtuese u komunikua së pari sundimtarëve të njerëzimit më shumë se një shekull më parë nga Bahá’u’lláh, Themeluesi i Besimit Bahá’í, për të cilin ne jemi të Besuarit.
“Erërat e dëshpërimit,” shkroi Bahá’u’lláh -u, “mjerisht, fryjnë nga çdo drejtim dhe grindja që ndan dhe godet racën njerëzore po rritet çdo ditë. Shenjat e konvulsioneve dhe kaosit të afërt tani mund të dallohen, për aq sa rendi mbizotërues duket të jetë me të meta për keqardhje. ” Ky gjykim profetik është vërtetuar shumë nga përvoja e zakonshme e njerëzimit. Të metat në rendin mbizotërues bien në sy në pamundësinë e shteteve sovrane të organizuara si Kombet e Bashkuara për të ekzorcuar fantazmën e luftës, kolapsin e kërcënuar të rendit ekonomik ndërkombëtar, përhapjen e anarkisë dhe terrorizmit dhe vuajtjet e mëdha që janë këto dhe vuajtjet e tjera duke shkaktuar rritjen e milionave. Në të vërtetë, aq shumë agresioni dhe konflikti kanë arritur të karakterizojnë sistemet tona sociale, ekonomike dhe fetare, saqë shumë prej tyre i janë nënshtruar mendimit se një sjellje e tillë është e natyrshme për natyrën njerëzore dhe për këtë arsye e pashmangshme.
Me ngulitjen e këtij këndvështrimi, një kontradiktë paralizuese është zhvilluar në çështjet njerëzore. Nga njëra anë, njerëzit e të gjitha kombeve shpallin jo vetëm gatishmërinë e tyre, por dëshirën e tyre për paqe dhe harmoni, për t’i dhënë fund frikësimeve të tmerrshme që mundojnë jetën e tyre të përditshme. Nga ana tjetër, miratimi jokritik i jepet propozimit se qeniet njerëzore janë egoiste dhe agresive të pakorrigjueshme dhe kështu të paafta për të ngritur një sistem shoqëror njëherësh progresiv dhe paqësor, dinamik dhe harmonik, një sistem që i jep lojë falas krijimtarisë dhe iniciativës individuale, por bazuar në bashkëpunimi dhe reciprociteti.
Ndërsa nevoja për paqe bëhet më urgjente, kjo kontradiktë themelore, e cila pengon realizimin e saj, kërkon një rivlerësim të supozimeve mbi të cilat bazohet pikëpamja e përhapur e gjendjes historike të njerëzimit. E shqyrtuar në mënyrë të paanshme, provat zbulojnë se një sjellje e tillë, larg shprehjes së vetes së vërtetë të njeriut, përfaqëson një shtrembërim të shpirtit njerëzor. Kënaqësia në këtë pikë do t’u mundësojë të gjithë njerëzve të vënë në lëvizje forca shoqërore konstruktive të cilat, sepse janë në përputhje me natyrën njerëzore, do të nxisin harmoninë dhe bashkëpunimin në vend të luftës dhe konfliktit.
Të zgjedhësh një kurs të tillë nuk do të thotë të mohosh të kaluarën e njerëzimit, por ta kuptosh atë. Besimi Bahá’í e konsideron konfuzionin aktual botëror dhe gjendjen katastrofike në çështjet njerëzore si një fazë natyrore në një proces organik që çon përfundimisht dhe në mënyrë të parezistueshme në bashkimin e racës njerëzore në një rend të vetëm shoqëror, kufijtë e të cilit janë ato të planetit. Raca njerëzore, si një njësi e veçantë, organike, ka kaluar nëpër etapa evolucionare analoge me fazat e foshnjërisë dhe fëmijërisë në jetën e anëtarëve të saj individualë, dhe tani është në periudhën kulminante të adoleshencës së saj të trazuar që i afrohet asaj të shumëpriturardhja e moshës.
Një pranim i sinqertë se paragjykimi, lufta dhe shfrytëzimi kanë qenë shprehja e fazave të papjekura në një proces të gjerë historik dhe se raca njerëzore po përjeton sot trazirën e pashmangshme e cila shënon moshën e saj kolektive nuk është një arsye për dëshpërim, por një parakusht për të ndërmarrë ndërmarrjen e jashtëzakonshme të ndërtimit të një botë paqësore. Që një ndërmarrje e tillë është e mundur, që ekzistojnë forcat e nevojshme konstruktive, që strukturat bashkuese shoqërore mund të ngrihen, është tema që ne ju nxisim të shqyrtoni.
Çfarëdo vuajtje dhe trazira që mund të kenë vitet e ardhshme, sado të errëta të jenë rrethanat e afërta, komuniteti Bahá’í beson se njerëzimi mund ta përballojë këtë sprovë supreme me besim në rezultatin e tij përfundimtar. Larg sinjalizimit të fundit të civilizimit, ndryshimet konvulsive drejt të cilave njerëzimi po nxitet gjithnjë e më shpejt do të shërbejnë për të çliruar “potencialet e qenësishme në pozitën e njeriut” dhe për të zbuluar “masën e plotë të fatit të tij në tokë, përsosmërinë e lindur të realitetin e tij. ”