Gjatë netëve më të errëta të burgosjes së Tij, pa kontakt me ndjekësit e Tij të devotshëm, Báb·it nuk iu mundësua as një llambë nga rrëmbyesit e Tij. Sidoqoftë, sot, qindra e mijëra vizitorë në vit munden të shikojnë Faltoren e ndritshme që mbart eshtrat e Tij tokësore. I larë në dritë, ditë e natë, Faltorja e Báb·it është një pikë tërheqëse e veçantë në malin Karmel në Tokën e Shenjtë. Vendndodhja e ndërtesës dhe përzierja harmonike e stileve arkitekturore Lindore dhe Perëndimore e kanë bërë atë një pikë referimi të njohur dhe të dashur në bregdetin Mesdhe.
Në verën e vitit 1891, kur Bahá’u’lláh·u ndaloi pranë një rrethi me selvi në gjysmë të rrugës për në shpatin shterpë verior të malit Karmel, Ai i tregoi djalit të Tij, ‘Abdu’l-Bahá , vendi ku duhet ndërtuar një mauzole i përshtatshëm për të ruajtur eshtrat e Báb·it. ‘Abdu’l-Bahá·i filloi detyrën e vështirë të blerjes së tokës dhe ngritjes së një mauzoleumi modest, me gjashtë dhoma. “Çdo gur të asaj ndërtese, çdo gur të rrugës që të çon në të, i kam bërë me lot të pafund dhe me një kosto të madhe, dhe janë ngritur dhe vendosur në pozicion,” mendohet se tha ‘Abdu’l-Bahá·i. Ai parashikoi që një Faltore përfundimisht do të “ndërtohej në mënyrën më elegante dhe do të shfaqej me bukurinë dhe madhështinë më të madhe. Tarracat do të ndërtoheshin nga rrëza e malit në majë. Nëntë tarraca nga rrëza deri në Faltore dhe nëntë tarraca nga Faltorja në majë. Kopshte me lule shumëngjyrëshe do të vendosen në të gjitha këto tarraca. ”
Më 21 mars 1909, eshtrat e Báb·it – të fshehura për gjashtë dekada pas ekzekutimit të Tij dhe të transportuara fshehurazi nga Irani në Tokën e Shenjtë – më në fund u lanë të prehen. Nipi i ‘Abdu’l-Bahá·it, Shoghi Effendi shkroi, “Kur gjithçka përfundoi dhe mbetjet tokësore të Martir-Profetit të Shirazit, më në fund, u depozituan në mënyrë të sigurt për pushimin e tyre të përjetshëm në gjirin e malit të shenjtë të Zotit, ‘Abdu’l- Bahá·i, i cili e kishte lënë mënjanë çallmën e Tij, hoqi këpucët e Tij dhe e hoqi mantelin e Tij, u përkul poshtë mbi sarkofagun ende të hapur, flokët e Tij prej argjendi që valëvisnin rreth kokës dhe fytyra e Tij ishte e shpërfytyruar dhe shkëlqyese, mbështeti ballin në kufirin e arkivolit prej druri , dhe, duke qarë me dënesë, qau me një plogështi të tillë sa të gjithë ata që ishin të pranishëm qanin me Të. Atë natë Ai nuk mund të flinte, aq i mërzitur dhe emocional ishte.”
Menjëherë pas vdekjes së ‘Abdu’l-Bahá·it, Shoghi Effendi mbikëqyri personalisht shtimin e tre dhomave në ndërtesën origjinale, duke e kthyer atë në një shesh simetrik me nëntë dhoma. Në fillim të viteve 1940, arkitekti i shquar kanadez, William Sutherland Maxwell, krijoi një superstrukturë për Faltoren. Pavarësisht ndikimit të Luftës së Dytë Botërore dhe trazirave që përfshinë rajonin, ndërtimi përfundoi në tetor 1953, duke frymëzuar Shoghi Effendiun që ta përshkruajë Faltoren si “Mbretëresha e Karmelit me fron në Malin e Zotit, e kurorëzuar me ar të zjarrtë, e veshur me të bardhë vezulluese, të rrethuar me ngjyrë të gjelbër smeraldi, duke magjepsur çdo sy nga ajri, deti, fusha dhe kodra. ”
Faltorja e Báb·it me tarracat e kopshtit të tij spektakolar.
Vendimi i marrë nga Shtëpia Universale e Drejtësisë në 1987 për të përfunduar tarracat siç ishte parashikuar nga ‘Abdu’l-Bahá·i i ngazëlloi Bahá’í·të e botës. Donacionet financiare erdhën nga çdo pjesë e planetit. Çdo shumë – sado e vogël apo e madhe – u ofrua vullnetarisht nga anëtarët e komunitetit Bahá’í në një frymë përkushtimi dhe bujarie, me dëshirën për të dhënë një kontribut në zbukurimin e këtij vendi të dashur, të shenjtë. Në 1990, nisi ndërtimi i 19 tarracave, të cilat u përuruan 11 vjet më vonë.
Që kur u hapën këto tarraca, më shumë se dhjetë milionë njerëz i kanë vizituar ato dhe kopshtet përreth. Në vitin 2008, Faltorja e Báb·it – së bashku me Faltoren e Bahá’u’lláh·ut pranë ‘Akká -u shtuan në listën e Trashëgimisë Botërore të UNESCO-s në njohje të “vlerës së jashtëzakonshme universale” të trashëgimisë së përbashkët të njerëzimit.
“Bukuria dhe madhështia e Kopshteve dhe Tarracave,” shkroi Shtëpia Universale e Drejtësisë, “janë simbolike të transformimit i cili është i destinuar të ndodhë si brenda zemrave të njerëzve të botës ashtu edhe në mjedisin fizik të planetit.”
Për këtë vizion të transformimit Báb·i dhe dhjetëra mijëra ndjekësit e Tij dhanë jetën.
Në Tetor 1985, Shtëpia Universale e Drejtësisë i drejtoi një letër gjeneralitetit të njerëzimit mbi temën e paqes universale, të titulluar “Premtimi i Paqes Botërore”. Ky seksion i faqes në internet paraqet të gjithë tekstin nga deklarata. Më poshtë mund të lexoni hapjen e këtij dokumenti. Gjithashtu mund të shkarkohet nga Biblioteka e Referencës Bahá’.
Paqja e Madhe drejt së cilës njerëzit e vullnetit të mirë gjatë shekujve kanë prirur zemrat e tyre, nga të cilët shikuesit dhe poetët për breza të panumërt kanë shprehur vizionin e tyre, dhe për të cilën nga mosha në moshë shkrimet e shenjta të njerëzimit kanë mbajtur vazhdimisht premtimin, tani është në e fundit brenda mundësive të kombeve. Për herë të parë në histori është e mundur që të gjithë të shikojnë të gjithë planetin, me të gjithë popujt e tij të shumtë të larmishëm, në një perspektivë. Paqja botërore nuk është vetëm e mundur, por e pashmangshme. Stageshtë faza tjetër në evolucionin e këtij planeti – sipas fjalëve të një mendimtari të madh, “planetizimi i njerëzimit”.
Nëse paqja do të arrihet vetëm pas tmerreve të paimagjinueshme të nxitura nga kapja kokëfortë e njerëzimit në modelet e vjetra të sjelljes, apo do të përqafohet tani nga një akt vullneti konsultativ, është zgjedhja para të gjithëve që banojnë në tokë. Në këtë pikë kritike kur problemet e pazgjidhshme me të cilat ballafaqohen kombet janë shkrirë në një shqetësim të përbashkët për të gjithë botën, dështimi për të frenuar valën e konfliktit dhe çrregullimeve do të ishte pa përgjegjësi.
Ndër shenjat e favorshme janë fuqia në rritje e vazhdueshme e hapave drejt rendit botëror të marra fillimisht afër fillimit të këtij shekulli në krijimin e Lidhjes së Kombeve, të pasuar nga Organizata e Kombeve të Bashkuara me bazë më të gjerë; arritja që nga Lufta e Dytë Botërore e pavarësisë nga shumica e të gjitha kombeve në tokë, duke treguar përfundimin e procesit të ndërtimit të kombit dhe përfshirjen e këtyre kombeve të rinj me ato më të vjetra në çështjet me interes të ndërsjellë; rritja e madhe pasuese e bashkëpunimit midis popujve dhe grupeve deri më tani të izoluar dhe antagonistë në ndërmarrjet ndërkombëtare në fushat shkencore, arsimore, juridike, ekonomike dhe kulturore; rritja në dekadat e fundit e një numri të paparë të organizatave humanitare ndërkombëtare; përhapja e lëvizjeve të grave dhe të rinjve që bëjnë thirrje për t’i dhënë fund luftës; dhe pjelljen spontane të zgjerimit të rrjeteve të njerëzve të zakonshëm që kërkojnë mirëkuptim përmes komunikimit personal.
Përparimet shkencore dhe teknologjike që po ndodhin në këtë shekull të bekuar jashtëzakonisht sjellin një rritje të madhe përpara në evolucionin shoqëror të planetit dhe tregojnë mjetet me të cilat mund të zgjidhen problemet praktike të njerëzimit. Ato sigurojnë, me të vërtetë, mjetet për administrimin e jetës komplekse të një bote të bashkuar. Megjithatë barrierat vazhdojnë. Dyshimet, keqkuptimet, paragjykimet, dyshimet dhe interesi i ngushtë vetjak përfshijnë kombet dhe popujt në marrëdhëniet e tyre me njëri-tjetrin.
Outshtë jashtë një ndjenje të thellë të detyrës shpirtërore dhe morale që ne jemi të detyruar në këtë moment të përshtatshëm për të tërhequr vëmendjen tuaj në njohuritë depërtuese u komunikua së pari sundimtarëve të njerëzimit më shumë se një shekull më parë nga Bahá’u’lláh, Themeluesi i Besimit Bahá’í, për të cilin ne jemi të Besuarit.
“Erërat e dëshpërimit,” shkroi Bahá’u’lláh -u, “mjerisht, fryjnë nga çdo drejtim dhe grindja që ndan dhe godet racën njerëzore po rritet çdo ditë. Shenjat e konvulsioneve dhe kaosit të afërt tani mund të dallohen, për aq sa rendi mbizotërues duket të jetë me të meta për keqardhje. ” Ky gjykim profetik është vërtetuar shumë nga përvoja e zakonshme e njerëzimit. Të metat në rendin mbizotërues bien në sy në pamundësinë e shteteve sovrane të organizuara si Kombet e Bashkuara për të ekzorcuar fantazmën e luftës, kolapsin e kërcënuar të rendit ekonomik ndërkombëtar, përhapjen e anarkisë dhe terrorizmit dhe vuajtjet e mëdha që janë këto dhe vuajtjet e tjera duke shkaktuar rritjen e milionave. Në të vërtetë, aq shumë agresioni dhe konflikti kanë arritur të karakterizojnë sistemet tona sociale, ekonomike dhe fetare, saqë shumë prej tyre i janë nënshtruar mendimit se një sjellje e tillë është e natyrshme për natyrën njerëzore dhe për këtë arsye e pashmangshme.
Me ngulitjen e këtij këndvështrimi, një kontradiktë paralizuese është zhvilluar në çështjet njerëzore. Nga njëra anë, njerëzit e të gjitha kombeve shpallin jo vetëm gatishmërinë e tyre, por dëshirën e tyre për paqe dhe harmoni, për t’i dhënë fund frikësimeve të tmerrshme që mundojnë jetën e tyre të përditshme. Nga ana tjetër, miratimi jokritik i jepet propozimit se qeniet njerëzore janë egoiste dhe agresive të pakorrigjueshme dhe kështu të paafta për të ngritur një sistem shoqëror njëherësh progresiv dhe paqësor, dinamik dhe harmonik, një sistem që i jep lojë falas krijimtarisë dhe iniciativës individuale, por bazuar në bashkëpunimi dhe reciprociteti.
Ndërsa nevoja për paqe bëhet më urgjente, kjo kontradiktë themelore, e cila pengon realizimin e saj, kërkon një rivlerësim të supozimeve mbi të cilat bazohet pikëpamja e përhapur e gjendjes historike të njerëzimit. E shqyrtuar në mënyrë të paanshme, provat zbulojnë se një sjellje e tillë, larg shprehjes së vetes së vërtetë të njeriut, përfaqëson një shtrembërim të shpirtit njerëzor. Kënaqësia në këtë pikë do t’u mundësojë të gjithë njerëzve të vënë në lëvizje forca shoqërore konstruktive të cilat, sepse janë në përputhje me natyrën njerëzore, do të nxisin harmoninë dhe bashkëpunimin në vend të luftës dhe konfliktit.
Të zgjedhësh një kurs të tillë nuk do të thotë të mohosh të kaluarën e njerëzimit, por ta kuptosh atë. Besimi Bahá’í e konsideron konfuzionin aktual botëror dhe gjendjen katastrofike në çështjet njerëzore si një fazë natyrore në një proces organik që çon përfundimisht dhe në mënyrë të parezistueshme në bashkimin e racës njerëzore në një rend të vetëm shoqëror, kufijtë e të cilit janë ato të planetit. Raca njerëzore, si një njësi e veçantë, organike, ka kaluar nëpër etapa evolucionare analoge me fazat e foshnjërisë dhe fëmijërisë në jetën e anëtarëve të saj individualë, dhe tani është në periudhën kulminante të adoleshencës së saj të trazuar që i afrohet asaj të shumëpriturardhja e moshës.
Një pranim i sinqertë se paragjykimi, lufta dhe shfrytëzimi kanë qenë shprehja e fazave të papjekura në një proces të gjerë historik dhe se raca njerëzore po përjeton sot trazirën e pashmangshme e cila shënon moshën e saj kolektive nuk është një arsye për dëshpërim, por një parakusht për të ndërmarrë ndërmarrjen e jashtëzakonshme të ndërtimit të një botë paqësore. Që një ndërmarrje e tillë është e mundur, që ekzistojnë forcat e nevojshme konstruktive, që strukturat bashkuese shoqërore mund të ngrihen, është tema që ne ju nxisim të shqyrtoni.
Çfarëdo vuajtje dhe trazira që mund të kenë vitet e ardhshme, sado të errëta të jenë rrethanat e afërta, komuniteti Bahá’í beson se njerëzimi mund ta përballojë këtë sprovë supreme me besim në rezultatin e tij përfundimtar. Larg sinjalizimit të fundit të civilizimit, ndryshimet konvulsive drejt të cilave njerëzimi po nxitet gjithnjë e më shpejt do të shërbejnë për të çliruar “potencialet e qenësishme në pozitën e njeriut” dhe për të zbuluar “masën e plotë të fatit të tij në tokë, përsosmërinë e lindur të realitetin e tij. ”